شکم گردی عمارت قاجاری، در رستوران هتل داد یزد

ساختمان هتل داد از بهترین هتل های 4 ستاره یزد که پیشینه‌ای تاریخی و 100 ساله دارد که در بافت مرکزی شهر تاریخی یزد بنا‌شده است. این هتل در سال 1380 بعد از مرمت به سبک معماری کلاسیک و ایرانی شروع به‌فعالیت کرد و دارای 2 رستوران به نام‌های آیینه و بام و 2 کافی‌شاپ است.

رستوران‌های هتل داد فضایی سنتی و مدرن دارند که انواع غذاهای لذیذ ایرانی و بین‌‌المللی در آن‌جا سرو می‌شوند. تلفیق معماری سنتی و مدرن را در هر گوشه از این هتل می‌توان مشاهده کرد. هتل داد یزد در نزدیکی جاهای دیدنی یزد همچون آتشکده زرتشتیان، موزه آب، زندان اسکندر و بناهای تاریخی دیگر قرار دارد و از نظر موقعیت جغرافیایی دسترسی راحتی برای مسافران نیز فراهم گردیده است.

آدرس هتل داد یزد

یزد، خیابان دهم فروردین، پلاک 214 

بررسی رستوران‌های هتل داد یزد

رستوران‌های هتل داد یزد زیباترین چشم‌انداز را به خود اختصاص داده‌اند. علاوه‌بر غذاهای لذیذ این مجموعه از بودن در فضایی مسحور کننده به‌ وجد خواهید آمد. در ادامه رستوران‌های قدیمی ترین هتل یزد و خدمات آن را بررسی می‌کنیم.

رستوران آیینه هتل داد یزد

بهترین و زیباترین رستوران این هتل به نام رستوران آیینه نام‌گذاری‌‌شده است. این رستوران فضایی با معماری اصیل ایرانی و سنتی دارد که تجربه یک حس متفاوت را برای شما ممکن می‌کند. عبور نور روز از پنجره‌های رنگی و مشبک این رستوران، فضا را برای صرف صبحانه و ناهار دل‌ انگیزتر می‌کند.

انواع غذاهای ایرانی، سنتی و فرنگی در این رستوران با بالاترین کیفیت از ساعت 7:00 الی 23:00 برای مهمانان سرو‌ می‌شوند.

رستوران بام هتل داد یزد

این رستوران روی بام هتل قرار دارد و  آرامش شهر تاریخی یزد را به روح و روان شما گره می‌زند. خدمات رستوران بام برای صرف شام از ساعت 19:00 الی 23:30 به مهمانان ارائه می‌شود. انواع غذاهای ایرانی، محلی، دریایی و بین‌المللی با طعم‌های بی‌نظیر در این رستوران  برای مهمانان در نظر گرفته‌شده‌اند. سرو پیش غذا در زمان شام نیز جز خدمات این رستوران است.

رستوران های هتل داد یزد

کیفیت غذای رستوران های هتل داد یزد

یکی از بهترین ویژگی‌‌های رستوران‌های این هتل، کیفیت بالای غذاها است. در هر دو رستوران این مجموعه انواع غذاهای ایرانی، کباب‌ها، غذاهای محلی یزد، غذاهای گیاهی، دریایی و بین‌المللی با بهترین و تازه‌ترین مواد برای پذیرایی از مهمانان نیز سرو می گردد، البته منوهای رستوران آیینه و بام تنوع بسیاری دارند و هر کدام از آن‌ها در کیفیت، بالاترین درصد رضایت را از مشتریان کسب کرده‌اند.

قیمت رستوران های هتل داد یزد

قیمت غذاها در این رستوران‌ها با توجه به نوع غذا متفاوت است. غذاهای دریایی و فرنگی از غذاهای ایرانی و سنتی رستوران آیینه و بام گران‌تر هستند. برای صرف صبحانه، ناهار و شام در این مجموعه‌ می‌توانید از بیرون نیز رزرو انجام دهید، قیمت غذا برای مهمانان هتل و افراد عادی یکی است. البته وعده صبحانه برای مهمانان به‌صورت رایگان ارائه می‌شود.

کافی‌شاپ هتل داد یزد

در محوطه هتل داد یزد علاوه‌بر 2 رستوران شیک با سبک سنتی، دو کافی‌شاپ نیز طراحی‌شده است. در ادامه به معرفی کافی شاپ این هتل می‌پردازیم.

کافی‌شاپ حیاط مرکزی هتل داد یزد

این کافی‌شاپ در حیاط مرکزی هتل داد یزد قرار دارد و بهترین فضا برای تنظیم قرارهای کاری، دوستانه و عاشقانه است. در کافی‌شاپ حیاط مرکزی می‌توانید انواع دسرها، نوشیدنی‌های متنوع گرم و سرد، میلک شیک و انواع کیک‌ها را سفارش دهید.

این مجموعه با فضای سنتی خود اوقات خوشی را برای شما رقم خواهد زد. برای استفاده از خدمات این کافی‌شاپ زیبا همه روزه از ساعت 8:00 الی 23:00 می‌توانید به این مکان مراجعه کنید.

هتل داد یزد

کافه گالری نیلوفر هتل داد یزد

یکی دیگر از کافه‌های بسیار دنج مجموعه هتل داد یزد، کافه گالری نیلوفر نام دارد. این کافه برای صرف نوشیدنی‌های سرد و گرم، سالاد، دسر، کیک و انواع ساندویچ مکانی بسیار آرامش‌بخش و دلچسب است.

در این کافه می‌توانید برای کسب تجربه‌ای تازه، کارهای هنری خود را با هماهنگی مدیریت روی دیوارها نصب کنید. برای لذت‌بردن از محیط بسیار متنوع و هنری این کافه می‌توانید از ساعت 11:00 الی 23:00 در این مجموعه حضور داشته‌باشید.

سوالات متداول

آیا صبحانه رستوران هتل داد یزد چگونه محاسبه می شود؟

هزینه صبحانه برای مهمانان نیز رایگان است.

آدرس هتل داد یزد کجاست؟

یزد، خیابان دهم فروردین، پلاک 214 

آدرس رستوران های هتل داد یزد کجاست؟

در خود هتل داد یزد نیز بنا شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

روایت کریسمس در اصفهان: جشن و شادمانی در دل تاریخ

چهارشنبه 18 بهمن 1402
در کشور ایران مردمانی با آیین‌های مختلفی سکونت دارند که مجاز به برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های مذهبی و قومی مختص […]
حضور مردمان مختلف در شب کریسمس جلوی درب کلیسای وانک اصفهان

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس