هتل های استخر دار یزد + آدرس و هزینه استخر

یکی از معیارهای اصلی مسافران برای انتخاب هتل در یزد مخصوصا در روزهای گرم، وجود مجموعه ورزشی و آبی در هتل یا نزدیکی آن است. وجود استخر در هتل های یزد باعث می‌شود تا مسافران پس از تفریح، به آب‌تنی و تجدید قوا در استخر بپردازند. البته توجه داشته باشید که هتل‌ های استخردار یزد قیمت بالاتری برای اقامت مسافرین در مقایسه با هتل های بدون استخر برای اقامت تعیین کرده‌اند. برخی از هتل‌های این شهر نیز امکانات لوکسی به مسافران ارائه می‌دهند؛ اما فاقد استخر هستند. بنابراین باید به استخرهای موجود در اطراف آن‌ها مراجعه کنید.

معرفی هتل های استخر دار یزد

با برخی از هتل های استخردار یزد که از بهترین هتل های این شهر تاریخی هستند آشنا شوید:

نام هتلامتیاز هتلآدرس هتل
هتل باغ مشیرالممالک یزد****یزد، خیابان انقلاب، بلوار مشیرالممالک
هتل سیب و نار یزد****یزد، دروازه قرآن، بلوار سرگرد سامعی
هتل لاله یزد***یزد، بلوار بسیج، محله تل، جنب آب‌انبار گلشن
هتل ارگ جدید یزد***یزد، صفائیه، بلوار شهیدان اشرف، بلوار مناجات، جنب بوستان مهرآوران
هتل سنتی بوتیک کتروا یزد***یزد، خیابان امام خمینی، کوچه 9 خواجه خضر
هتل داد یزد****یزد، میدان شهید بهشتی، خیابان دهم فروردین

هتل باغ مشیر الممالک یزد

هتل 4 ستاره باغ مشیر الممالک یزد در سال 1379 کار خود را آغاز کرده است که در مجموع 106 باب اتاق و سوئیت دارد. این هتل وسعتی برابر با 13000 مترمربع دارد و قدمت بنای آن به دوران قاجار بازمی‌گردد. از امکانات این هتل می‌توان به باشگاه ورزشی، رستوران باغ، رستوران نقاشی و کافی‌شاپ اشاره کرد. هتل باغ مشیر الممالک یزد فاقد استخر است؛ اما در نزدیکی آن استخر وجود دارد.

شما می‌توانید برای برخورداری از امکانات استخر، به استخر مهتاب (کارگران سابق) مراجعه نمایید. استخر مهتاب دارای دو استخر برای بزرگسالان و کودکان است که امکاناتی چون ماساژ درمانی، سونای خشک و بخار، جکوزی، ایروبیک و ورزش در آب را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد.

  • آدرس هتل مشیرالممالک یزد: یزد، خیابان انقلاب، بلوار مشیرالممالک
  • آدرس استخر مهتاب یزد: میدان معلم، ابتدای بلوار 22 بهمن، مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران استان یزد
  • فاصله استخر تا هتل مشیرالممالک یزد: 3.6 کیلومتر، 6 دقیقه با خودرو
  • قیمت بلیط استخر مهتاب یزد در سال 1402: 67000 تومان
  • ساعت فعالیت استخر مهتاب یزد: از ساعت 8:30 صبح الی 22:30 شب
استخر مهتاب یزد

هتل سیب و نار یزد

هتل سیب و نار یزد از بهترین هتل های 4 ستاره یزد است که امکاناتی مشابه هتل‌ های 5 ستاره را به مسافران ارائه می‌دهد. این هتل نوساز بوده و در سال 1401 بهره‌برداری شده است. هتل سیب و نار یزد در بنای دو طبقه ساخته شده و در کل حدود 43 باب اتاق دارد. این هتل از هتل های استخردار یزد نیست؛ اما مسافرین برای آب‌تنی و تفریح می‌توانند به استخر عدالت یزد سری بزنند. استخر عدالت یزد فاصله بسیار کوتاهی با هتل سیب و نار یزد دارد که از امکانات این استخر می‌توان به سونا و جکوزی، بوفه و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد.

  • آدرس هتل سیب و نار یزد: یزد، دروازه قرآن، بلوار سرگرد سامعی
  • آدرس استخر عدالت یزد: بلوار دانشجو، جنب اداره کل فرهنگ
  • فاصله استخر تا هتل: 11 کیلومتر، 15 دقیقه با خودرو
  • قیمت بلیط استخر عدالت یزد در سال 1402: 75000 تومان
  • ساعت فعالیت استخر عدالت یزد: همه‌روزه از ساعت 14:30 ظهر الی 22:30 شب
استخر عدالت یزد

هتل لاله یزد

هتل لاله از هتل های 3 ستاره یزد در سال 1357 افتتاح شده است و در بافت تاریخی این شهر قرار دارد. در زمان گذشته این هتل با عنوان خانه گلشن شناخته می‌شد و مکانی مسکونی بود که بعدا تبدیل به هتل سنتی با امکانات مجهزی چون کافی‌شاپ، رستوران، تالار پذیرایی، فروشگاه صنایع دستی و سالن کنفرانس شد. هتل لاله یزد حدود 42 باب اتاق دارد که تمامی اتاق‌های آن فضای دلبازی دارند.

در هتل لاله استخری برای آب‌تنی وجود ندارد؛ اما فاصله نزدیک استخر جانباز (طلاییه) یزد با این هتل سبب شده تا مسافرین بتوانند به راحتی از امکانات ماساژ، حوضچه آب سرد، پارکینگ، استخر کودکان، سونا و جکوزی این مجموعه بهره‌مند شوند.

  • آدرس هتل لاله یزد: یزد، بلوار بسیج، محله تل، جنب آب‌انبار گلشن
  • آدرس استخر جانباز (طلاییه) یزد: جاده کمربندی، بعد از پل تفت، جنب پیست موتورسواری
  • فاصله استخر تا هتل: 10.6 کیلومتر، 14 دقیقه با خودرو
  • قیمت بلیط استخر کوثر در سال 1402: 75000 تومان
  • ساعت کاری بانوان استخر جانباز (طلاییه) یزد: روزهای فرد از ساعت 9 الی 16، جمعه‌ها ۱۱ الی ۱۴:۳۰
  • ساعت کاری آقایان استخر جانباز (طلاییه) یزد: روزهای فرد از 20:30 تا 1 بامداد، روزهای زوج ۹ الی ۱۶ و ۲۰:۳۰ الی ۱، جمعه‌ها ۲۰:۳۰ الی ۱

هتل ارگ جدید یزد

هتل ارگ جدید یزد از هتل‌های 4 ستاره این شهر است که در سال 1393 کار خود را آغاز کرده است. این هتل حدود 134 باب اتاق دوتخته، 12 باب سوئیت در ابعاد با امکانات مختلف و 4 باب اتاق رویال دارد. از امکانات هتل ارگ جدید یزد می‌توان به روم‌سرویس، غرفه صنایع دستی، رستوران، استدیو عکاسی، سالن گردهمایی، بیلیارد و کافی‌شاپ اشاره کرد.

البته هتل ارگ جدید از امکانات مجموعه آبی برخوردار نیست و در دسته هتل های استخردار یزد قرار ندارد؛ اما فاصله کوتاه آن با استخر فجر یزد باعث شده تا بتوانید با طی مسافتی کوتاه به این ستخر بروید. از امکانات این استخر می‌توان به سونا بخار و خشک، آموزش شنا و ورزش در آب اشاره کرد.

  • آدرس هتل ارگ جدید یزد: یزد، صفائیه، بلوار شهیدان اشرف، بلوار مناجات، جنب بوستان مهرآوران
  • آدرس استخر فجر یزد: بلوار شهید جعفرزاده
  • فاصله استخر تا هتل: 6.7 کیلومتر، 8 دقیقه با خودرو
  • قیمت بلیط استخر فجر در سال 1402: 40000 تومان
  • ساعت فعالیت استخر فجر یزد: روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 15:00 ظهر الی 17:00 ظهر، روز جمعه از ساعت 10:30 صبح الی 12:30 قبل از ظهر
استخر فجر یزد

هتل سنتی بوتیک کتروا یزد

هتل سنتی بوتیک کتروا یزد از هتل‌های نوساز این شهر است که در سال 1402 به بهره‌برداری رسید. این هتل به دلیل داشتن موقعیت مکانی مناسب، فاصله کوتاهی با مکان‌های دیدنی یزد چون آتشکده زرتشتیان، میدان امیرچخماق و باغ دولت‌آباد دارد. هتل سنتی کتروا یزد 15 باب اتاق دارد که تمامی اتاق‌های آن از امکانات خوبی چون تلویزیون، چای‌ساز، مینی‌بار و… برخوردار هستند.

هتل سنتی بوتیک کتروا دارای استخر نیست؛ اما در نزدیکی آن استخری به نام مجموعه آبی مهنور یزد وجود دارد که می‌توانید برای آب‌تنی به آن‌جا مراجعه کنید. از امکانات این استخر می‌توان به سونا بخار، حوضچه آب سرد، ماساژ، حمام سنتی و جکوزی اشاره کرد.

  • آدرس هتل سنتی کتروا یزد: یزد، خیابان امام خمینی، کوچه 9 خواجه خضر
  • آدرس استخر مهنور یزد: یزد، بلوار جمهوری
  • فاصله استخر تا هتل: 9.4 کیلومتر، 17 دقیقه با خودرو
  • قیمت بلیط استخر مهنور یزد در سال 1402: 25000 تومان
  • ساعت فعالیت استخر مهنور یزد: شیفت بانوان در روزهای فرد و جمعه 12:00 قبل از ظهر الی 19:00 عصر، شیفت آقایان در روزهای فرد و جمعه از ساعت 20:00 شب الی 2:00 بامداد

هتل داد یزد

هتل داد یزد از هتل های استخردار یزد با امتیاز چهار ستاره است که امکانات خوبی را به مسافران ارائه می‌دهد. این هتل دارای 88 باب اتاق و سوئیت است که برخی از آن‌ها طراحی سنتی و برخی فضای مدرنی دارند. این ‌مجموعه کار خود را در سال 1380 شمسی آغاز کرده است. از امکانات هتل می‌توان به کافه گالری، رستوران، مجموعه آبی، فروشگاه صنایع دستی و تاکسی‌سرویس اشاره کرد. مسافران ساکن در هتل می‌توانند برای ریلکس کردن، در استخر هتل داد یزد به آب‌تنی بپردازند. ناگفته نماند که استفاده از استخر و امکانات آن برای مهمانان مقیم در هتل کاملا رایگان است‌.

  • آدرس هتل داد یزد: یزد، میدان شهید بهشتی، خیابان دهم فروردین
  • ساعت فعالیت استخر هتل داد یزد: شیفت بانوان در روزهای زوج از ساعت 8:30 صبح الی 20:00 شب، شیفت آقایان در روزهای فرد از ساعت 8:30 صبح الی 20:00 شب
هتل داد یزد

هتل صفائیه یزد

هتل صفائیه یزد از لوکس‌ترین هتل‌ های 5 ستاره یزد است که در سال 1335 در منطقه خوش آب‌وهوای این شهر ساخته شد. هتل صفائیه یزد دارای 195 باب اتاق بوده و در سه طبقه ساخته شده است. این هتل فاقد استخر است و شما می‌توانید در زمان اقامت در این هتل برای ریلکس کردن به مجموعه آبی فرهنگیان در چندقدمی آن بروید. از امکانات این مجموعه می‌توان به استخر کودکان، بدنسازی، اتاق ماساژ، بوفه، سانس آزاد، استخر آب‌درمانی، زومبا، ایروبیک، سونا بخار و خشک، جکوزی و کلاس‌های آموزش شنا عمومی و خصوصی اشاره کرد.

  • آدرس هتل پارسیان صفائیه یزد: یزد، خیابان تیمسار فلاحی
  • آدرس استخر فرهنگیان یزد: یزد، صفائیه، بلوار تیمسار فلاحی، خیابان عدالت
  • فاصله استخر تا هتل: 1 کیلومتر، 2 دقیقه با خودرو
  • قیمت بلیط استخر فرهنگیان یزد در سال 1402: 85000 تومان
  • ساعت فعالیت استخر فرهنگیان یزد: شیفت بانوان در روزهای فرد از ساعت 14:30 ظهر الی 16:00 ظهر و یکشنبه و پنجشنبه از ساعت 17:30 ظهر الی 19:00 عصر، شیفت آقایان در روزهای زوج از ساعت 14:30 ظهر الی 16:00 ظهر و از ساعت 17:30 ظهر الی 19:00 عصر

بهترین هتل های یزد که استخر دارند کدام اند؟

هتل داد یزد و هتل پارسیان صفائیه یزد

بهترین استخر های یزد کدام اند؟

استخر لاله یزد، استخر فرهنگیان یزد، استخر کاج یزد، استخر مهتاب یزد و….

کام هتل های یزد فاقد استخر هستند؟

هتل ارگ جدید، هتل لاله یزد، هتل باغ مشیرالممالک یزد، هتل سنتی بوتیک کتروا یزد و….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هتل های نزدیک مراکز خرید شیراز + آدرس و ساعت فعالیت

شنبه 19 اسفند 1402
در شهر شیراز هتل‌ های بسیاری با امتیازهای مختلف بنا شده‌اند که مسافرین در هنگام بازدید از این شهر می‌توانند […]
هتل های نزدیک مراکز خرید شیراز

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس