کد تخفیف 30 هزارتومان ویژه دهه اول محرم
M4042 کپی
خرید بلیط
تخفیف 200 هزار تومانی ویژه هتل های 100% آنلاین
tabestoon کپی
رزرو هتل

پارک خورشید مشهد یا بام هاشمیه مشهد کجاست؟

تماشای وسعت و زیبایی های شهر در بام مشهد، یکی از تفریحات بی نظیر و آرامش بخش ساکنین و مسافرین عزیزی است که به جهت سفر یا زیارت به این شهر سفر کرده اند. گشت و گذار در مشهد در شب حال و هوای دیگری دارد به همین دلیل تماشای جاهای دیدنی مشهد در شب، از طریق بام های مشهد یکی از اصلی ترین گزینه های پیش رو است.

یکی از بهترین و دنج ترین بام های مشهد، پارک خورشید یا بام هاشمیه مشهد است که در ارتفاعات شهر مشهد و انتهای بلوار هاشمیه واقع شده است و از امکانات بی نظیری همچون آلاچیق، بوفه، سرویس بهداشتی، زمین فوتبال و… برخوردار است.

پارک خورشید مشهد

موقعیت مکانی بام هاشمیه مشهد

کوهستان پارک خورشید مشهد در منطقه ۹ مشهد، در انتهای بلوار هاشمیه واقع شده است و مساحتی نزدیک به ۴۰۰ هکتار دارد. این بام مشهد، یکی از بزرگترین فضاهای سبز و تفریحی شهر مشهد شناخته می شود که برای دسترسی آسان به این بخش تفریحی می توانید از طریق خودرو شخصی خود و وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی از این بام مشهد دیدن کنید. این پارک از سمت جنوب به حصار گستان، از سمت شمال به بلوار هاشمیه،از سمت غرب به بلوار لادن، و از سمت شرق به روستای چهار چشمه همسایه است.

رفتن به بام هاشمیه مشهد با خودرو شخصی

اگر در هتل مشهد و اطراف حرم مطهر اقامت دارید، بهترین مسیر برای رسیدن به پارک خورشید مشهد، گذر از بلوار امام خمینی و رسیدن به بزرگراه قاسم سلیمانی است. با عبور از بلوار شهید ناصری به بلوار نماز خواهید رسید. انتهای بلوار نماز به کوهستان پارک خورشید خواهد رسید.

رسیدن به پارک خورشید مشهد با مترو

فرقی ندارد در کجای شهر رزرو هتل خود را انجام داده اید، اگر مسافر شهر مشهد هستید و مبدا شما هتل مشهد نزدیک حرم است اصلا نگران از دست دادن تماشای بام مشهد نباشید. شما می توانید از طریق خط یک مترو، خود را به ایستگاه سیدرضی برسانید و مابقی راه را با استفاده از اتوبوس خط 94 به نزدیکی پارک خورشید برسید.

رسیدن به پارک خورشید با اتوبوس

از مبدا حرم، میتوانید از طریق اتوبوس های BRT خط 831 به حاشیه وکیل آباد ( سیدرضی ) بروید و در همان ایستگاه سوار خط 94 شوید و به این بام زیبای مشهد برسید.

بام هاشمیه مشهد

امکانات پارک خورشید مشهد

طی آشنایی با بام مشهد، پارک خورشید بهتر است بدانید این پارک در ارتفاعات این شهر در انتهای بلوار هاشمیه واقع شده است ، از همین رو به آن بام مشهد نیز گفته می شود به دلیل فاصله از شلوغی شهر و ماشین ها از آب و هوای تمیزتر و خنک تری برخوردار می باشد. یکی دیگر از مزایای انتخاب این پارک برای گردش و تفریح اجازه ورود خودرو به پارک می باشد.

در این پارک می توانید از امکاناتی همچون رستوران پارک خورشید مشهد، زمین بازی، زمین فوتبال، آلاچیق، بوفه، باربیکیو و سرویس بهداشتی همچنین آب آشامیدنی بهره مند شوید. این پارک گزینه مناسبی برای پیاده روی و کوهنوردی خواهد بود. همچنین بخش فضای سبز این پارک جذابیت این پارک را دوچندان کرده است و جزو یکی از بهترین لوکیشن های عکاسی مشهد نیز شناخته می شود.

پارک خورشید مشهد

هتل های نزدیک به بام مشهد

همچنین اگر قصد رزرو هتل در نزدیکی این منطقه خوش آب و هوا را دارید، گزینه های مناسبی برای شما وجود خواهد داشت که می توانید در های هتل با تخفیف ویژه اقدام به رزرو نمائید.

همجواری بام مشهد با مجتمع تفریحی کوهسر

مجتمع تفریحی کوهسر جزو بزرگترین مراکز تفریحی و ورزشی در مشهد به شمار می آید، شاید درباره این مجمتع تفریحی قبل از سفر به مشهد شنیده باشید، زیرا جزو مجتمع های زیبا در خاورمیانه به شمار می آید. با گشت و گذار در بام مشهد می توانید از بهترین رستوارن ها و کافی شاپ های مجتمع کوهسر که در نزدیکی پارک خورشید واقع شده است نیز استفاده نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ساحل تراس چابهار | از بازدید دماغه کمب تا پرتگاه ساحلی عمان

شنبه 20 آبان 1402
چابهار به داشتن سواحل زیبا و چشم‌نواز در گردشگری معروف بوده که یکی از زیباترین و هیجان‌انگیزترین این سواحل، ساحل […]
ساحل تراس چابهار

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس