بزرگ‌ترین هتل‌های زنجیره‌ای ایران

ارائه خدمات خوب در عرصه‌های مختلف سبب رضایت مشتری و در نتیجه افزایش تقاضا می‌شود. البته در هر حوزه‌ای پیشگام بودن حرف اول را می‌زند و موجب وفادارسازی و به دنبال آن برندسازی می‌شود. هتلداری در ایران و بخصوص شهرای توریستی زیر نظر گروه‌های مختلف هستند. گروه هتل‌های زنجیره‌ای ایران زیر نظر سازمان ایرانگردی و جهانگردی می‌باشند. هتل‌های تحت پوشش این سازمان از پیشگامان عرصه هتلداری هستند که در اکثر نقاط کشور شعبه دارند.

آژانس گردگشری “های هتل” با اکثر هتل‌های زنجیره‌ای ایران همکاری دارد. جهت رزرو هتل از طریق سایت و یا مراجعه حضوری اقدام کنید.

هتل‌های زنجیره‌‌ای ایران

یکی از اصلی‌ترین ملاک‌های انتخاب در هر خدماتی اعم از هتلداری، غذایی نظیر رستوران و یا فروشگاهی و… داشتن سابقه است. سابقه طولانی مدت نشان دهنده کیفیت بالا و ارائه خدمات عالی است. در واقع وجود شعب و سابقه طولانی، مهر تایید کننده آن فعالیت است.

هتل‌های زنجیره‌ای ایران از آن هتل‌های همه چیز تمام و عالی هستند. این هتل‌ها که تحت نظارت سازمان ایرانگردی و جهانگردی می‌باشند. و استانداردهای لازمه یک هتل را دارند. گروه هتل‌های جهانگردی بیش از 64 هتل لوکس را در اقسام نقاط کشور در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

برخی از هتل‌های زنجیره‌ای ایران عبارتند از:

  • گروه‌ هتل‌های پارس
  • گروه‌ هتل‌های پارسیان
  • گروه هتل‌های کوثر
  • گروه هتل‌های لاله
  • گروه هتل‌های هما

معرفی گروه هتل‌های پارس

گروه هتل‌های زنجیره‌ای پارس از سال 1380 فعالیت خود را به طور رسمی و گستره آغاز کردند. هتل‌ها و اقامتگاه‌های پارس را در هر شهری می‌توانید پیدا کنید. گروه هتل‌های پارس همگی 5 ستاره و فوق لوکس هستند. برخی از هتل‌های تحت پوشش این گروه شامل هتل پارس مشهد، هتل شایان کیش، هتل پارس اهواز، هتل پارس کاروانسرا آبادان می‌شود. جالب توجه است. که گروه هتل‌های پارس در صنعت گردشگری، دریایی و ریلی فعال می‌باشند.

معرفی گروه هتل‌های پارسیان

سابقه فعالیت این گروه به سال 1374 بر می‌گردد. هتل‌های پارسیان معمولا شامل هتل‌هایی با 3 و یا 4 ستاره هستند. امکانات و خدمات این هتل در سطح بسیار قابل قبولی قرار دارند. نام این گروه هتلداری در ابتدا بنیاد بوده است. زیرا گروه هتل‌های پارس متعلق به بنیاد مستضعفین می‌باشد. پس از نام بنیاد در یک تغییر دیگر نام این گروه به هتل‌های بین المللی آزادی و سپس پارسیان تغییر یافت. هتل‌های این گروه در شهرهای تهران، اصفهان، یزد و کرمانشاه قرار دارند.

معرفی گروه هتل‌های کوثر

یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های زنجیره‌ای ایران، گروه هتل‌های کوثر است. در واقع این هتل یکی از سازمان‌های اقتصادی بنیاد شهید و ایثارگران می‌باشد. این گروه زیر نظر سازمان فرهنگی سیاحتی کشور است. و در سال 1372 تاسیس شده است. هتل 2 ستاره قدس مشهد، هتل 4 ستاره هویزه تهران، هتل 4 ستاره سفیدکنار انزلی، هتل 3 ستاره ثامن مشهد از هتل‌های تحت پوشش این گروه هستند.

معرفی گروه هتل‌های لاله

پر سابقه‌ترین گروه هتل‌های زنجیره‌ای ایران متعلق به گروه هتل بین المللی لاله است. این گروه زیر نظر شرکت توسعه گردشگری وابسته به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ایران می‌باشد. هتل‌های لاله تهران، صخره‌ای کندوان لاله، هتل بین المللی 4 ستاره چابهار و لاله بیستون در گروه هتل‌های لاله قرار می‌گیرند.

معرفی گروه هتل‌های هما

هتل‌های زنجیره‌ای هما را دیگر همه می‌شناسند. دلیل شناخته بودن این گروه هتلداری از آن جهت است، که قطعا یکی از شعب این گروه در شهر شما واقع شده است. هتل‌های هما جزء، هتل‌های 5 ستاره هستند و بسیار لوکس و مدرن می‌باشند. هر مسافری که قصد دارد هتلی عالی و معتبر را انتخاب کند، هتل هما بهترین گزینه خواهد بود. هتل هما 1 مشهد و هتل هما 2 مشهد، هتل هما تهران، هتل هما بندرعباس و هتل هما شیراز از این گروه هستند.

گروه هتل‌های فعال در مشهد

گروه هتل‌های الماس: هتل الماس1 مشهد ، هتل الماس 2 مشهد

گروه‌ هتل‌های صدرا: هتل آپارتمان‌ رواق، هتل آپارتمان فجر، هتل صدرا

گروه هتل‌های اخوان: هتل آپارتمان آرین مشهد ، هتل آپارتمان آلتون مشهد، هتل مرجان، هتل آذر

گروه‌ هتل‌های آوین: هتل تمدن، هتل خیام، هتل فردیس، هتل فاخته

بهتر آن است قبل از رزرو هتل، از کارشناسان مرتبط مشاوره بگیرید. اپراتورهای “های هتل” در تلاش هستند تا با ارائه راهنمایی‌های تخصصی سفری بیاد ماندنی را تجربه کنید. همچنین می توانید با رزرو تور هر شهری که برای سفر انتخاب کرده اید نیز از سایت “های تور” اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تفاوت های هتل و متل در چیست؟

سه‌شنبه 19 مرداد 1400
هتل و متل هردو نوعی مکان مسکونی هستند که برای اقامت به مسافران اجاره داده می‌شوند. اما هتل‌ها دارای چندین […]
تفاوت هتل و متل

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس