ساحل درختان نارگیل کیش ؛ محبوب ترین ساحل جزیره

آیا تا کنون ساحلی پر از درختان تنومند نارگیل را متصور شده‌اید؟ جزیره کیش یکی از مهم‌ترین و بهترین مقاصد گردشگری است که جاذبه‌های گردشگری زیادی هم دارد. ساحل درختان نارگیل کیش یکی از همین جاذبه‌های گردشگری است که سالیانه توریستان زیادی را از سر تا سر کشور به خود جذب می‌کند. این ساحل رویایی و نیلگون با مساحتی بالغ بر ۲۰۰۰۰ متر مربع، پذیرای شما گردشگران عزیز است. انبوهی از درختان نارگیلی که در این ساحل قرار گرفته‌اند، سبب جلوه بی نظیر و زیبای آن شده‌اند. برای تمامی افرادی که از کیش دیدن می‌کنند، لازم است که ساعاتی را در ساحل مربوط به درختان نارگیل کیش بگذرانند. در ادامه می‌خواهیم به معرفی این ساحل درختان نارگیل کیش بپردازیم.

هتل کیش

ساحل درختان نارگیل کیش؛ از جذاب‌ترین سواحل در جنوب کشور

ساحل درختان نارگیل کیش در لیست دیدنی‌ترین سواحل کیش قرار گرفته است. این ساحل زیبا و دل نشین غروب‌های بسیار جذابی دارد و در شب نیز مکانی امن برای قدم زدن است. در ساحل درختان نارگیل کیش همه چیز دست به دست هم داده‌اند تا لحظاتی رویای را برای شما ایجاد کنند. درختان تنومند نارگیل در این منطقه به قدری زیبا هستند که می‌توانند ساعت‌ها چشم هر گردشگری را خیره کنند.

جالب است بدانید که این ساحل اولین و بهترین ساحل استوایی در کشور معرفی شده است که شما می‌توانید از درختان آن خوشه خوشه نارگیل بچینید. اگر در ظهر و در نسیم خنک این ساحل در حال استراحت بودید، مراقب باشید که یک دفعه نارگیل به سرتان نخورد!

ساحل درختان نارگیل کیش + بررسی امکانات تفریحی و اقامتی ساحل + آدرس

چرا ساحل درختان نارگیل یک ساحل توریست پذیر است؟

شاید برای شما هم سوال باشد چرا ساحلی که مملوء از درختان نارگیل است، این قدر برای توریستان جاذبه دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در حالی که درختان نارگیل شرایط استوایی خاصی دارند و در هر ناحیه‌‌ای رشد نمی‌کنند، در این ساحل حدود ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ درخت تنومند نارگیل دیده می‌شود. شما با دیدن ساحل درختان نارگیل کیش می‌توانید یک منطقه استوایی کاملا زیبا را از نزدیک مشاهده کنید.

برگ‌هایی که درختان نارگیل دارند، سبز رنگ و روشن هستند. حال دیدن این تصویر در کنار ساحل ماسه‌ای و دریای نیلگون قابی خیره کننده است. اگر در این لوکیشن عکس بیندازید، بدون شک عکستان بهترین خواهد شد! شما در این ساحل حتی می‌توانید از نارگیل‌هایی که گاه و بیگاه فرود می‌آیند، استفاده کنید و طعم خوشمزه یک نارگیل طبیعی تر ‌و تازه را بچشید.

لوکیشن ساحل درختان نارگیل کیش

ساحل درختان نارگیل کیش با مرکز این جزیره حدود یک ربع فاصله دارد. برای این که از مرکز کیش به این ساحل بروید، باید ابتدا به شرق کیش بروید و پس از آن وارد بیابان فردوسی کیش شوید. ساحل درختان نارگیل کیش در سمت راست خیابان فرودوسی کیش قرار گرفته است. پس از رسیدن به بلوار فردوسی وارد خیابان پروین اعتصامی شوید و تا رسیدن به ساحل این خیابان را دنبال کنید.

باید بدانید که ساحل درختان نارگیل کیش در موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار شده است و دسترسی آسانی دارد. شما در هر کجای این جزیره که باشید، با گرفتن تاکسی می‌توانید سریعا خود را به این ساحل برسانید. پس نیاز نیست از بابت دسترسی به این مکان نگران باشید.

امکانات ساحل درختان نارگیل در کیش

امکانات ساحل درختان نارگیل در کیش

افرادی که جزیره کیش را کاملا بلد هستند و تمامی قسمت‌های آن را دیده‌اند، ساحل درختان نارگیل کیش را ساحلی بی نظیر می‌دانند که با تمامی سواحل این منطقه متمایز است.  امکانات رفاهی و خدمات رفاهی موجود در این ساحل، عاملی است که سبب برتر شدن این ساحل نسبت به سایر سواحل جزیره کیش شده است. در نزدیکی آن اسکله‌ها و پلاژهایی قرار داده شده‌اند که هم برای تفریح و هم برای استراحت مناسب هستند. برخی از مهم‌ترین امکانات رفاهی که در این ساحل رویایی قرار دارند، به شرح زیر هستند:

آلاچیق‌های رفاهی:

در امتداد طولی ساحل درختان نارگیل کیش تعداد زیادی آلاچیق تفریحی قرار گرفته‌اند که گردشگران می‌توانند در آن‌ها استراحت کنند.  حتی امکاناتی برای آشپزی کردن، اتراق و سرو غذا در این آلاچیق‌ها وجود دارند.

کافه‌ها و رستوران‌ها:

جالب است بدانید در اطراف این ساحل زیبا کافه‌ها و رستوران‌های زیادی وجود دارند. این کافه‌ها و رستوران‌ها هر وعده غذایی که شما بخواهید را در اختیارتان قرار می‌دهند. پس بدون این که نگران باشید، می‌توانید یکی از رستوران‌ها و کافه‌ها را انتخاب کنید و از غذاها و نوشیدنی‌های آن‌ها نیز استفاده نمایید.

رزرو تور

سرویس‌های بهداشتی و دوش آب:

افرادی که قصد آب تنی دارند می‌توانند با خیال راحت در این ساحل شنا کنند. چرا که به کمک دوش‌های آب واقع در این ساحل پس از یک آب تنی لذت بخش می‌توانند بدن خود را شستشوی دهند. سرویس بهداشتی هم در این ساحل وجود دارد.

پلاژ تفریحی:

پلاژهای تفریحی مکان‌هایی هستند که برای شنای آقایان و خانم‌ها ایجاد شده‌اند. ساحل درختان نارگیل کیش تعدادی از پلاژهای مخصوص آقایان را در خود جای داده است. در این پلاژها شما می‌توانید آفتاب بگیرید، استراحت کنید و حتی ورزش‌های ساحلی را انجام دهید.

تفریحات آبی و غیر آبی در ساحل درختان نارگیل

تفریحات آبی و غیر آبی در ساحل درختان نارگیل

محبوبیت ساحل درختان نارگیل کیش تنها به خاطر امکاناتی که دارد نیست. در ساحل درختان نارگیل کیش شما می‌توانید از تفریحات آبی و غیر آبی هیجان انگیز هم استفاده کنید و خاطره‌ای خوش را از سفر به کیش به یادگار ببرید. تفریحاتی که در این ساحل وجود دارند، آن قدر زیاد و متنوع هستند که می‌توانند به راحتی یک فرد را تا ساعت‌ها مشغول کنند. پس این را بدانید که اگر از ساحل درختان نارگیل کیش دیدن کنید، فرصتی برای سر خاراندن نخواهید داشت! این تفریحات به شرح زیر هستند:

1.قایق سواری:

قایق سواری در این ساحل به اشکال مختلفی قابل اجرا است. قایق‌های موتوری، قایق‌های شیشه‌ای، قایق‌های معمولی و قایق‌های تیز تک در این ساحل وجود دارند و تعرفه بلیط هر کدام از آن‌ها متفاوت است. سوار شدن بر این قایق‌ها و چرخیدن در دریای نیلگون خلیج فارس می‌تواند تجربه حدیدی از قایق سپاری را به شما بدهد.

خرید بلیط هواپیما و اتوبوس

2.دوچرخه سواری در ساحل:

یکی از بهترین ورزش‌های غیر آبی که می‌تواند لحظاتی رویایی را برای شما خلق کند، دوچرخه سواری در کنار ساحل دریای خلیج فارس است. در این ساحل پیستی سرسبز برای دوچرخه سواری در نظر گرفته شده است که شما می‌توانید از آن برای ثبت لحظات عاشقانه استفاده کنید.

3.جت اسکی:

افرادی که هیجان را دوست دارند، به دنبال ورزش‌هایی هستند که نیاز آن‌ها به هیجان را تامین کند. جت اسکی یکی از همین ورزش‌ها است.  با انتخاب این ورزش آدرنالین خون شما به حد جنون می‌رسد. البته باید برای ایمنی بیشتر، از جلیقه نجات استفاده کنید.

غواصی در ساحل نارگیل کیش

4.قدم زدن در ساحل:

قدم زدن در سواحل درختان نارگیل زیر سایه انبوهی از درخت‌های تنومند می‌تواند بسیار جالب باشد. در ضمن، قدم زدن با دوستان روی شن‌های ساحل درختان نارگیل کیش تفریحی آرامش بخش است. افرادی که آرامش را دوست دارند و می‌خواهند در کنار تلاطم دریای جنوب کمی قدم بزنند، می‌توانند این تفریح را انتخاب کنند. قدم زدن در شب، زیر نور ماه و در خنکای هوا برایتان بهتر است.

5.غواصی:

یکی از دلچسب‌ترین تفریحات آبی که در ساحل درختان نارگیل کیش وجود دارد، غواصی است. حتی اگر شنا هم بلد نباشید می‌توانید به عمیق‌ترین قسمت دریای سواحل نارگیل بروید و شنا کنید. یک مربی غواصی در طول غواصی با شما همراه است تا اتفاقی برایتان نیفتد. مدت زمان در نظر گرفته شده برای این ورزش ۲۰ دقیقه است.

6.ورزش‌های نشاط آور:

ورزش کردن در ساحل طرفداران زیادی دارد. ورزش‌هایی مثل والیبال، بسکتبال، فوتبال ساحلی و هندبال در این ساحل انجام می‌شوند و اتفاقا طرفداران زیادی هم دارند.

تفریحات آبی و غیر آبی در ساحل درختان نارگیل

7.شنا کردن:

 شنا کردن در این ساحل که موقعیت بسیار خوبی دارد و عمق آن نیز برای شنا کردن معمولی است، می‌تواند تجربه لذت بخشی باشد. ضمن این که در این ساحل شنا کردن هیچ هزینه‌ای ندارد، شما می‌توانید از خدمات ماساژ برای این که رفع خستگی کنید و برای این که پس از شنا کردن کوفتگی بدن خود را از بین ببرید، استفاده نمایید. این خدمات معمولا مخصوص آقایان هستند و تحت نظر افراد حرفه‌ای در زمینه ماساژ انجام می‌شوند.

مراکز خرید نزدیک به ساحل درختان نارگیل جزیره رویایی کیش

اگر عاشق خرید و بازار گردی هستید، حتما برایتان مهم این که بازارهای واقع در اطراف ساحل درختان نارگیل کیش چه بازارهایی هستند. خوشبختانه این ساحل به بازارهای زیادی دسترسی دارد که خیلی از آن‌ها معروف نیز می‌باشند. مهم‌ترین بازارهایی که شما در نزدیکی ساحل درختان نارگیل می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید، عبارتند از:

1.مرکز خرید مریم:

یکی از بهترین مراکز خرید در حوالی ساحل درختان نارگیل در کیش، مرکز خرید مریم است که از یک طبقه تشکیل شده است. در این بازار فروشندگان به فروش عطر، ادکلن، کیف، کفش و انواع پوشاک زنانه و مردانه می‌پردازند. لازم به ذکر است که ۵۲ غرفه مختلف در این بازار فعالیت می‌کنند که با کمک آن‌ها شما دست خالی بر نخواهید گشت. از این ساحل تا بازار مریم حدود ۲ کیلومتر فاصله وجود دارد.

2.بازار پردیس ۲ :

مرکز خرید پردیس ۲ یکی دیگر از مراکزی است که در نزدیکی این ساحل قرار گرفته است. این مرکز خرید مجلل و بزرگ انواع و اقسام کالا از کالاهای مصرفی گرفته تا کالاهای لوکس و دیجیتال را دارد. شما می‌توانید متناسب با نیاز خود، از کالاهای این بازار استفاده کنید. ضمنا، در این مجموعه محصولاتی با برندهای مختلف بین المللی هم وجود دارند که خرید آن‌ها برایتان مانعی نخواهد داشت. برای رفتن به این بازار بین ۲ تا ۷ کیلومتر مسیر را باید طی کنید.

3.مرکز خرید رویا:

از دیگر مراکز خریدی که از ساحل درختان نارگیل کیش دسترسی به آن آسان است، مرکز خرید رویا است.  این مرکز خرید در قسمت شرقی جزیره کیش قرار گرفته است و مسافران زیادی را هم جذب می‌کند. لازم به ذکر است که ‌ این بازار معماری زیبا و لوکسی هم دارد.‌ فاصله تقریبی ساحل درختان نارگیل تا مرکز خرید رویا حدود ۸ کیلومتر است.

4.مرکز خرید پانیذ:

مرکز خرید دیگری که شما به راحتی و پس از چند دقیقه پیاده روی می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید، مرکز خرید پانیذ است. در این بازار هر کالایی که شما فکرش را بکنید وجود دارد. پس اگر به فکر خرید سوغاتی برای دوستان خود هستید یا می‌خواهید برای خودتان چیزی را بخرید، پیشنهاد ما این است که از بازار پانیذ دیدن کنید. انواع شکلات، انواع قهوه، انواع موبایل، انواع پوشاک، لوازم تزئینی و دکوری، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع غذا و مکمل غذایی، لوازم خانگی و لوازم صوتی تصویری در این بازار به فروش می‌رسند.

هتل‌ها و اقامتگاه‌های نزدیک به ساحل درخت نارگیل در کیش

هتل‌ها و اقامتگاه‌های نزدیک به ساحل درخت نارگیل در کیش

در حوالی این ساحل زیبا هتل‌ها و اقامتگاه‌های زیادی بنا شده‌‌اند. شما می‌توانید از هر کدام از این هتل‌ها و اقامتگاه‌ها دیدن کنید. هتل داریوش کیش، هتل شایان کیش، هتل آرامیس کیش، هتل پارمیس کیش و هتل کوروش کیش مجموعه‌ای از هتل‌هایی هستند که در اطراف ساحل درختان نارگیل قرار دارند. برخی از این هتل‌ها پنج ستاره و برخی دیگر چند ستاره هستند.

نکته مهمی که باید در مورد آن‌ها بدانید، این است که خدمات رسانی در تمامی این هتل‌ها عالی است. پس شما می‌توانید پس از یک روز گشت و گذار در این ساحل جذاب، به هتل بروید و یک شب راحت را پشت سر بگذارید. به دلیل این که این ساحل از فضای شهری و مرکزی کیش کمی دور است، آرامش زیادی در آن ‌وجود دارد.

ساحل درختان نارگیل؛ تجربه آرامشی واقعی

ساحل درختان نارگیل کیش یکی از ده‌ها ساحل رویایی در این جزیره است که می‌تواند شما را تا چند ساعت مهمان آرامشی تکرار نشدنی کند. این ساحل مکانی دنج برای خوش گذرانی و قدم زدن است. افرادی که از قدم زدن آرامش می‌گیرند، حتما باید سری به این ساحل دلگشا بزنند.

ساحل درختان نارگیل کیش، ساحلی مناسب برای عکاسی

ساحل درختان نارگیل کیش، ساحلی مناسب برای عکاسی

به جرئت می‌توانیم بگوییم یکی از زیباترین و بهترین لوکیشن‌های عکاسی کیش در دل ساحل درختان نارگیل کیش واقع شده است. عکاسان توجه ویژه‌ای به این ساحل دارند. به خصوص غروب این ساحل که می‌تواند لحظه‌ای برای ثبت لحظات بی نظیری در زندگی باشد. اگر شما هم در کیش به سر می‌برید، یادتان نرود که در غروب آفتاب در ساحل درختان نارگیل باشید تا از لذت عکس گرفتن در این صحنه رویایی بی بهره نمانید. عکس‌هایی که در این ساحل حل می‌شوند، تصاویری عالی برای پروفایل یا پست‌های اینستاگرامی هستند.

بهترین فصل برای سفر به ساحل درختان نارگیل

به طور کلی جزیره کیش یکی از شرجی‌ترین جزایر جنوب کشور است که در آن تنها دو فصل تابستان و فصل معتدل وجود دارد. بهترین زمان سفر به ساحل درختان نارگیل در این جزیره زمانی است که هوا خنک است و دریا آرام و معمولی است. چرا که اگر دریای خلیج فارس طوفانی باشد، کشتی‌ها نمی‌توانند به سمت کیش حرکت کنند و امکان سفر به این جزیره وجود نخواهد داشت. از طرفی دیگر، در هوای گرم هم افراد اذیت خواهند شد. پس باید فصل پاییز و زم

ستان و اوایل بهار را برای سفر به کیش انتخاب کنید تا بتوانید لحظاتی خوش را برای خود و خانواده و دوستان خود رقم بزنید.

بهترین فصل برای سفر به ساحل درختان نارگیل

سخن پایانی

ما در این مطلب به معرفی ساحل درختان نارگیل کیش پرداختیم. این ساحل دیدنی که جزو شاهکارهای طبیعت کیش است، در شرق این جزیره واقع شده است.‌ همه روزه امکانات رفاهی این ساحل قابل استفاده هستند و تفریحاتی نیز برای گذراندن اوقات فراغت در این ساحل وجود دارند که شما می‌توانید با انتخاب آن‌ها به سلیقه خود، در این ساحل وقت بگذرانید‌. این ساحل در بلوار پروین اعتصامی کیش قرار دارد و تا مرکز شهر یک ربع فاصله دارد. شما می‌توانید به هتل‌ها و مراکز خرید اطراف این ساحل نیز سر بزنید. لازم به ذکر است که ساحل درختان نارگیل ساحلی در از آرامش و زیبا است که برای عکاسی و ثبت لحظات عاشقانه بسیار مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ماجراجویی در پارک هلیومی مشهد

یکشنبه 30 آبان 1400
با رزرو هتل در مشهد و رزرو هتل در نزدیکی پارک هلیومی مشهد، می توانید در هر زمان که بخواهید […]

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس