معرفی اتاق های هتل الماس 2 مشهد

با رزرو هتل 5 ستاره الماس 2 مشهد می توانید اقامت در یک هتل پنج ستاره بی نظیر را تجربه کنید. این هتل دارای اتاق هایی می باشد که بهترین انتخاب برای اقامتی راحت می باشند. در این اتاق ها با دارا بودن تمامی امکانات و تنوع بسیار بالا، آماده پذیرایی از مهمانان می باشند. اگر قصد سفر به شهر مشهد را دارید و تصمیم به رزرو هتل مشهد دارید، هتل الماس 2 می تواند در اولویت انتخاب هایتان قرار بگیرد. دراین مقاله سعی داریم انواع اتاق های هتل الماس 2 را به شما معرفی کنیم تا با آگاهی بیشتر برای رزرو هتل اقدام کنید:

طراحی و معماری اتاق های الماس 2

هتل الماس 2 در طراحی اتاق های خود از تمامی سبک ها و سلیقه ها استفاده کرده است. معماری به کار رفته در این اتاق ها به گونه ای است که توانسته است رضایت گردشگران خارجی را هم به دنبال داشته باشد. همچنین برخی از گردشگران و مسافران ایرانی هم که به سبک کشور های خارجی علاقمندند، با رزرو این هتل می توانند این تجربه را بدست آورند.

اتاق های هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 مشهد در کل دارای 25 طبقه می باشد که تعداد 217 اتاق با طراحی و دکوراسیون متنوع را در خود جای داده است. معماری و سبک به کار رفته در این اتاق ها تاکنون توانسته است محبوبیت این هتل را در بین گردشگران بسیار افزایش دهد. از جمله سبک های به کار رفته در این هتل می توان به سبک ایران باستان، ایتالیا، آفریقا، تایلند، ترکیه و… اشاره کرد.

انواع اتاق و سوئیت در هتل الماس 2

اتاق های امپریال، اتاق دو تخته برلیان، سوئیت یک خوابه، اتاق کانکت و اتاق دو تخته از جمله اتاق هایی است که در این قرار دارد. همه این اتاق ها برحسب تعداد نفرات متفاوت ایجاد شده اند. در کنار این اتاق ها سوئیت هایی ارائه شده است که هر کدام از آن ها دارای خدمات منحصر به فردی می باشند. در سوئیت های پرزیدنت منو انتخابی برای سه وعده غذایی (صبحانه، ناهار و شام) و همچنین کافی شاپ با پذیرایی بی نظیر در هرساعت از روز که بخواهند ارائه شده است. همچنین سوئیت دیگری به نام سوئیت هانی مون در کنار پذیرایی روزانه با میوه، شیرینی تازه و شربت را هم در منوی خود قرار داده است. خدمات گل آرایی هم در این سوئیت ارائه شده است و زوج های جوان می توانند از آن ها استفاده کنند.

سبک تمدن ایران باستان

دراتاق هایی که به سبک ایران باستان تزئین شده اند، برای افرادی مناسب است که علاقمند به اقامتی مجلل همچون شاهان ایرانی هستند.

سبک تمدن آفریقایی و ایتالیایی:

اتاق هایی که از سبک تمدن آفریقایی استفاده کرده اند، با ترکیب رنگ های قهوه ای و زرد تزئین شده اند. از دیگرطراحی هایی که در این اتاق ها سبک تمدن آفریقا را به زیبایی آشکار می کند، می توان به طراحی های روی دیوار ها و فرش ها اشاره کرد.

 سبک آفریقایی اتاق های هتل الماس 2 مشهد
سبک آفریقایی

رنگ های زرد و طلایی از رنگ هایی است که در اتاق هایی که از سبک تمدن ایتالیایی استفاده کرده اند، به کار رفته اند. ترکیب این رنگ ها در کنار پرده های مجلل و آباژور ها، جذابیت این اتاق ها را دو چندان کرده است.

 سبک  ایتالیایی اتاق های هتل الماس 2 مشهد
سبک ایتالیایی

سبک تمدن تایلند و ترکیه:

از دیگر سبک هایی که در اتاق های این هتل پنج ستاره به کار رفته است، می توان به سبک تمدن تایلند اشاره کرد. رنگ هایی که در این اتاق ها استفاده شده است، ترکیبی از رنگ های شادی همچون قرمز و سفید می باشند. نوع پرده ها و دیوار های طراحی شده این اتاق ها به خوبی سبک تایلندی را به نمایش گذاشته اند.

 سبک تمدن تایلند اتاق های هتل الماس 2 مشهد
سبک تایلند

سبک تمدن ترکیه نیز برعکس سبک تایلند می باشد. چرا که از ترکیب سفید و آبی روشن در اتاق ها استفاده شده است.

 سبک ترکیه اتاق های هتل الماس 2 مشهد
سبک ترکیه

سبک تمدن روسیه و عرب:

رنگ های سبز و طلایی در کنارهم سبک تمدن روسیه را به نمایش گذاشته اند. همچنین سبک تمدن عرب در اتاق های هتل الماس 2 دکوراسیونی بسیار مجلل در کنار طراحی های ریز است که با رنگ آبی کار شده اند. همچنین در این اتاق ها فرش های زیبایی قرار دارد که به رنگ خردلی بوده و زیبایی خاصی ب اتاق بخشیده اند.

اتاق هایی که از سبک تمدن هندی استفاده کرده اند، چیدمانی بسیار شبیه به اتاق های عربی دارند. دکوراسیون این اتاق ها ترکیبی از رنگ های بنفش و زرد می باشند.

با رزرو هتل 5 ستاره الماس 2 مشهد می توانید به انتخاب خود در هر یک از اتاق هایی که مد نظرتان است، اقامت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هتل آتریوم چیست؟ آیا در ایران وجود دارد؟

یکشنبه 10 مرداد 1400
هتل ها با توجه به تمایز ها و نوع خدماتی که برای مسافران خود ارائه می دهند، به همان نسبت […]
هتل آتریوم

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس