مقایسه هتل الماس ۱ و الماس ۲ مشهد

مجموعه اقامتی هتل های الماس در شهر مقدس مشهد، دارای ۲ هتل است که یکی از آن‌ها ۴ و دیگری ۵ ستاره است. ابتدای مقاله مقایسه هتل الماس ۱ و الماس ۲ مشهد باید بدانید که هتل الماس ۲ امکانات رفاهی بیش‌تری دارد و برای رزرو اتاق در آن باید هزینه بالاتری بپردازید. این ۲ هتل از نظر تعداد طبقات و اتاق‌ها تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند که تنوع واحد‌های اقامتی در هتل الماس ۲ مشهد بیش‌تر است.

مقایسه هتل الماس ۱ و الماس ۲ مشهد

درباره هتل الماس ۱ مشهد

هتل الماس 1 مشهد یکی از بهترین مراکز اقامتی موجود در مشهد مقدس است که در سال ۱۳۹۲ تأسیس و به بهره برداری رسید. هتل الماس ۱ مشهد دارای ۹ طبقه و تعداد ۱۶۳ درب اتاق مجزا با تمامی امکانات رفاهی است که تجربه یک اقامت لذت بخش را برای زائران فراهم می‌کند. این هتل در نزدیکی حرم مطهر قرار دارد و ویو زیبای بارگاه رضوی فضای معنوی اتاق را افزایش می‌دهد. هتل الماس ۱ مشهد در سال ۱۳۹۴ به منظور ارائه خدمات بهتر بازسازی شد؛ به طوری که امروزه در لیست بهترین هتل‌های موجود در مشهد مقدس قرار می‌گیرد.

امکانات عمومی هتل الماس ۱ مشهد

برخورد محترمانه و حرفه‌ای کادر مدیریت هتل الماس ۱ مشهد یکی از بهترین امکانات عمومی محسوب می‌شود؛ همچنین انواع فضاهای عمومی مانند کافی شاپ، سالن اجتماعات، نمازخانه و سایر موارد در این مجموعه وجود دارند. استفاده از سرویس رایگان برای حمل و نقل به حرم مطهر و تاکسی دربستی به تمام نقاط مشهد از دیگر امکانات عمومی برای میهمانان عزیز هستند. در لابی می‌توانید از فضای مخصوص بازی کودکان، اینترنت رایگان، دستگاه واکس و انواع فروشگاه‌ها استفاده کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل الماس ۱ مشهد

فضای داخلی اتاق‌های هتل الماس ۱ مشهد به صورت منحصر به فردی طراحی شده است و نور پردازی در اتاق‌ها ملایم و دل نواز جلوه می‌کند. در هر یک از اتاق‌های هتل الماس ۱ مشهد انواع امکانات رفاهی مانند چای‌ساز، صندوق امانات، یخچال، حمام و تلویزیون وجود دارد.

  • اتاق یک ‌تخته
  • اتاق ۲ تخته دبل
  • اتاق ۲ تخته توئین
  • اتاق ۳ تخته
  • اتاق ۴ تخته
  • سوئيت یک‌ خوابه ۴ تخته
  • اتاق کانکت ۴ تخته و ۵ تخته

درباره هتل الماس ۲ مشهد

یکی دیگر از مراکز اقامتی ۵ ستاره در مشهد مقدس که زیر نظر گروه الماس فعالیت می‌کند هتل الماس ۲ مشهد نام دارد. این هتل در سال ۱۳۹۵ با تمامی تجهیزات رفاهی برای زائران عزیز طراحی و تأسیس شد و تا به امروز خدمات ارزنده‌ای را به گردشگران ارائه داده است. هتل الماس ۲ مشهد با ۲۵ طبقه در خیابان امام رضا قرار دارد که با رزرو اتاق می‌توانید از امکانات متعدد اقامت در این هتل بهره مند شوید.

هتل الماس 1 مشهد

امکانات عمومی هتل الماس ۲ مشهد

هتل الماس ۲ مشهد دارای اینترنت رایگان و نامحدود با سرعت بالا در لابی است که تمامی میهمانان می‌توانند از آن استفاده کنند. به دلیل طبقات بالای هتل دسترسی به آسانسور برای تمامی اتاق‌ها فراهم شده است؛ همچنین امکانات لازم برای راحتی افراد معلول و سالمندان وجود دارند. افرادی که با خودروی شخصی خود به مشهد سفر می‌کنند امکان استفاده از پارکینگ رایگان هتل را دارند. خدمات خشکشویی، باربری، چای خانه و خود پرداز از دیگر امکانات عمومی هتل الماس ۲ مشهد محسوب می‌شوند.

امکانات تفریحی هتل الماس ۲ مشهد

این هتل از امکانات تفریحی زیادی مانند استخر، سونا و جکوزی برخوردار است که میهمانان عزیز برای رفع خستگی می‌توانند به این قسمت‌ها مراجعه کنند. ماساژ به روش‌های مختلف یکی از بهترین امکانات تفریحی هتل الماس ۲ مشهد محسوب می‌شود که نظر شما را در رابطه با این هتل تغییر می‌دهد. افرادی که به دنبال مکانی برای سرگرم شدن کودکان خود هستند می‌توانند از بخش گیم نت استفاده کنند که بازی‌های رایانه‌ای را با تجهیزات کامل در اختیار شما قرار می‌دهد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل الماس ۲ مشهد

هتل الماس ۲ مشهد دارای ۲۱۸ اتاق و سوییت با تنوع در دکوراسیون داخلی و تجهیزات است که میهمانان عزیز می‌توانند با توجه به سلیقه خود اتاق مورد نظر را انتخاب کنند. اتاق‌های طبقه‌های بالاتر دید بهتری نسبت به حرم مطهر را در اختیار شما قرار می‌دهند. تمامی اتاق‌ها به امکانات رفاهی مانند یخچال، تلویزیون، تلفن، سیستم تهویه و صندوق امانات مجهز هستند؛ همچنین مینی بار و چای ساز از تجهیزات پایه تمامی اتاق‌های این هتل هستند. در ادامه انواع اتاق‌های هتل الماس ۲ مشهد را بررسی می‌کنیم:

  • اتاق‌های یاقوت
  • اتاق‌های برلیان
  • اتاق‌های الماس
  • اتاق امپریال جونیور
  • امپریال سوپریور
  • سوئیت‌های پرزیدنت
  • اتاق‌های کانکت
  • سوئیت‌های ماه عسل
هتل الماس 1 مشهد

تفاوت اصلی هتل الماس ۱ مشهد با هتل الماس ۲ چیست ؟

هتل الماس ۱ و ۲ مشهد زیر مجموعه گروه بزرگ الماس هستند که تفاوت آن‌ها در تعداد ستاره‌های هتل و امکانات رفاهی است؛ به طوری که هتل الماس ۲ مشهد ۵ ستاره و الماس ۱ در گروه مراکز اقامتی ۴ ستاره قرار می‌گیرد. در این شرایط هتل الماس ۲ امکانات رفاهی و اتاق‌های بهتری را در اختیار میهمانان عزیز قرار می‌دهد؛ اما هزینه رزرو اتاق در این هتل نسبت به الماس ۱ بیش‌تر است که برای تصمیم گیری نهایی باید به بودجه خود توجه کنید.

1.کدام یک از هتل‌های الماس ۱ و الماس ۲ مشهد را انتخاب کنیم ؟

هتل الماس ۲ مشهد با امکانات عمومی بهتر و تنوع بیش‌تر در واحد‌های اقامتی گزینه مطلوبی است؛ اما هزینه رزرو اتاق بالاتری دارد.

2.امکانات رفاهی در هتل‌های الماس ۱ و ۲ مشهد چگونه است ؟

هر ۲ هتل از امکانات عمومی مانند رستوران، لابی، پارکینگ و انواع تجهیزات تفریحی برخوردار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دخمه زرتشتیان یزد، گورستانی باستانی

یکشنبه 29 بهمن 1402
دخمه زرتشتیان یزد مکانی در ۱۵ کیلومتری یزد است که به‌نام‌هایی همچون برج خاموشان و برج سکوت شناخته می‌شود. دخمه […]
دخمه زرتشتیان یزد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس