6 مورد از هتل های تهران نزدیک فرودگاه امام خمینی

تهران یک شهر بزرگ و گرشگری محسوب می شود که سالانه مسافران زیادی جهت تماشای جاذبه های گردشگری تهران از داخل و خارج کشور به آن سفر می کنند. برخی افراد در زمان سفر، براساس موقعیت مکانی هتل مدنظر خود را رزرو می کنند. در این مقاله ما سعی داریم که اطلاعات تعدادی از هتل های تهران نزدیک فرودگاه امام خمینی همراه با آدرس، امکانات و فاصله تا فرودگاه امام خمینی، و نام و مشخصات مابقی این هتل ها را جهت اطلاع بیشتر شما عزیزان درج خواهیم کرد.

  • هتل رکسان (نووتل سابق) تهران
  • هتل ترن تهران
  • هتل رمیس (ایبیس سابق) تهران
  • هتل اورین تهران
  • هتل پاسارگاد تهران
  • هتل سنتی تخت جمشید تهران
  • و…
هتل های تهران نزدیک فرودگاه امام خمینی

فرودگاه امام خمینی (ره)

اصلی ترین فرودگاه بین المللی کشور فرودگاه امام خمینی نیز می باشد. تصمیم احداث ساخت این فرودگاه اولین بار سال1346 نیز نهایی گردید. ساخت فرودگاه امام خمینی با کش و قوس های زیادی همراه بوده امام در نهایت در اردیبهشت ماه سال 1384 به بهره برداری رسیده است. حال این فرودگاه دارای امکانات مناسبی جهت بدرقه مسافران داخل و خارج کشور را دارد. در ادامه با هتل های تهران نزدیک فرودگاه امام خمینی آشنا می شوید.

نام هتل هاآدرس هتل هافاصله تا فرودگاه
هتل رکسان (نووتل سابق) تهرانتهران-کیلومتر 30 اتوبان خلیج فارس (تهران-قم)-ضلع جنوبی اصلی فرودگاه بین‌ المللی امام خمینی-مقابل ترمینال مسافربری شماره یک(نمایش رو نقشه)۴ دقیقه با خودرو(۱ کیلومتر و ۳۲۲ متر)
هتل ترن تهرانتهران، میدان راه آهن، ابتدای خیابان شوش شرقی، بعد از تقاطع وحدت اسلامی، پلاک ۵۷۶(نمایش روی نقشه)۳۷ دقیقه با خودرو(۴۴ کیلومتر و ۵۰۷ متر)
هتل رمیس (ایبیس سابق) تهرانتهران، کیلومتر ۳۰ اتوبان خلیج فارس (تهران-قم)، روبروی ترمینال یک فرودگاه امام(نمایش روی نقشه)۸ دقیقه با خودرو(۴ کیلومتر و ۶۳۷ متر)
هتل اورین تهرانتهران- میدان انقلاب- ابتدای کارگر شمالی- کوچه مجد(نمایش روی نقشه)۵۶ دقیقه با خودرو(۴۸ کیلومتر و ۴۸۴ متر)
هتل پاسارگاد تهرانتهران، خیابان آزادی، خیابان جمالزاده جنوبی، پلاک ۶۱(نمایش روی نقشه)۴۹ دقیقه با خودرو(۴۷ کیلومتر و ۶۷۴ متر)
هتل سنتی تخت جمشید تهرانتهران، میدان راه آهن، خیابان ولیعصر، کوچه رکابگردان، پلاک ۹(نمایش روی نقشه)36 دقیقه با خودرو(45 کیلو متر و 381 متر)
هتل بزرگ فردوسی تهرانتهران، میدان امام خمینی، خیابان فردوسی، خیابان کوشک مصری، شماره ۲۴، جنب کاخ وزارت خارجه(نمایش روی نقشه)57 دقیقه با خودرو(48 کیلومتر و 728 متر)
هتل گلستان تهرانتهران، خیابان حافظ، نرسیده به میدان حسن آباد، پلاک ۱۴(نمایش روی نقشه)55 دقیقه با خودرو(48کیلومتر و 67 متر)
هتل پرشیا 2 تهرانتهران، میدان راه آهن، خیابان ولیعصر، نرسیده به چهارراه مختاری، هتل پرشیا۲(نمایش روی نقشه)
48 دقیقه با خودرو(45کیلومترو294متر)
هتل امید تهرانتهران، بلوار کشاورز، خیابان ۱۶ آذر، خیابان نصرت شرقی، شماره ۲۲
(نمایش روی نقشه)
55 دقیقه(48کیلومتر و 380متر)
هتل آساره تهرانتهران، خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب، مقابل دانشکده دامپزشکی، انتهای خیابان زارع
(نمایش روی نقشه)
51دقیقه(47کیلومتر و 663 متر)

هتل های نزدیک فرودگاه بین المللی امام خمینی

1. هتل رکسان (نووتل سابق) تهران

اولین هتل بین المللی فرودگاهی کشور،که با همکاری بزرگ ترین هتلدار دنیا، هتلداری اکور فرانسه بنا شده است. این هتل از نزدیک ترین هتل های نزدیک فرودگاه امام خمینی با بهره گیری از امکانات و تجهیزات مدرن و همچنین برخورداری از استاندارد­‌‌‌‏‏‌های روز، و فضایی زیبا و دلنشین، اقامتی آرامش بخش برای مهمانان و گردشگران خود مهیا کرده است. این هتل دارای رستوران با ظرفیت 115 نفر نیز می باشد، که غذاهایی باکیفیت عالی به مهمانان خود ارائه می کند. از دیگر ویژگی های بارز هتل رکسان(نووتل سابق) تهران، سیستم اطفای حریق، استخر شنا، صندوق امانات، سالن ماساژ، سالن های ورزشی، امکانات مخصوص معلولین می باشد.

آدرس هتل رکسان(نووتل سابق) تهران

تهران-کیلومتر 30 اتوبان خلیج فارس (تهران-قم) – -ضلع جنوبی اصلی فرودگاه بین‌ المللی امام خمینی – -مقابل ترمینال مسافربری شماره یک(نمایش رو نقشه)

فاصله تا فرودگاه امام خمینی

۴ دقیقه با خودرو(۱ کیلومتر و ۳۲۲ متر)

هتل رکسان (نووتل سابق) تهران-هتل های تهران نزدیک فرودگاه امام خمینی

2. هتل ترن تهران

هتل ترن تهران، از هتل های نزدیک فرودگاه امام خمینی می باشد.این هتل  درسال1401 تاسیس گردیده. دارای امکانات و خدمات رفاهی مناسب و پرسنل آموزش دیده نیز می باشد. از ویژگی های بارز هتل ترن تهران مسیر دسترسی به ایستگاه راه آهن، ترمنال جنوب و خیابان ولیعصر می باشد.

آدرس هتل ترن تهران

تهران، میدان راه آهن، ابتدای خیابان شوش شرقی، بعد از تقاطع وحدت اسلامی، پلاک ۵۷۶(نمایش روی نقشه)

فاصله تا فرودگاه امام خمینی

۳۷ دقیقه با خودرو(۴۴ کیلومتر و ۵۰۷ متر)

هتل ترن تهران-هتل های تهران نزدیک فرودگاه امام خمینی

3. هتل رمیس (اکسیس سابق) تهران

هتل رمیس یا(هتل اکسیس سابق) یکی از بهترین هتل های نزدیک به فرودگاه امام خمینی است. رستوران ها با منویی متنوع از غذاهای ایرانی و بین المللی را دارد. و مواد عالی و پخت درجه یکی دارد و میهمانان خارجی و ایرانی رضایت بالایی از رستوران هتل رمیس (اکسیس سابق)دارند. کافی شاپ مجموعه انواع نوشیدنی های سرد و گرم را برای میهمانان هتل سرو می کند و دکوراسیون کافی شاپ لذت نوشیدنی را چند برابر بیشتر می کند.

آدرس هتل رمیس(اکسیس سابق)تهران

تهران، کیلومتر ۳۰ اتوبان خلیج فارس (تهران-قم)، روبروی ترمینال یک فرودگاه امام(نمایش روی نقشه)

فاصله تا فرودگاه امام خمینی

۸ دقیقه با خودرو(۴ کیلومتر و ۶۳۷ متر)

هتل رمیس (اکسیس سابق) تهران-هتل های تهران نزدیک فرودگاه

4. هتل اورین تهران

هتل اورین در سال 1379 افتتاح و در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت. هتل اورین هتل های تهران نزدیک فرودگاه امام خمینی می باشد. از نظر موقعیت قرار گیری تقریبا دسترسی به تمام نقاط کشور آسان می باشد. هتل اورین 2 ستاره و دارای امکانات رفاهی مناسب و 6 طبقه ای می باشد.

آدرس هتل اورین تهران

تهران- میدان انقلاب- ابتدای کارگر شمالی- کوچه مجد(نمایش روی نقشه)

فاصله تا فرودگاه امام خمینی

۵۶ دقیقه با خودرو(۴۸ کیلومتر و ۴۸۴ متر)

هتل اورین تهران-هتل های تهران نزدیک فرودگاه امام خمینی

5. هتل پاسارگاد تهران

هتل پاسارگاد دوستاره، از هتل های تهران نزدیک فرودگاه امام خمینی است. به اماکن مختلف تهران از جمله کاخ گلستان، خانه موزه مدرس، پل طبیعت و پارک رازی و… می توان به راحتی دسترسی داشت. این هتل جهت آسایش مهمانان خود نیز تمامی امکانات و تجهیزات خود را درسال 1401 مجدد بهبود بخشید است، در ادامه آدرس هتل پاسارگاد، فاصله تا فرودگاه امام خمینی این هتل را دراختیار شما مهمانان و گردشگران عزیز قرار می دهیم.

آدرس هتل پاسارگاد تهران

تهران، خیابان آزادی، خیابان جمالزاده جنوبی، پلاک ۶۱(نمایش روی نقشه)

فاصله تافرودگاه امام خمینی

۴۹ دقیقه با خودرو(۴۷ کیلومتر و ۶۷۴ متر)

هتل پاسارگاد تهران-هتل های تهران نزدیک فرودگاهامام خمینی

6. هتل سنتی تخت جمشید تهران

هتل سنتی تخت جمشید یکی از هتل های تهران نزدیک فرودگاه می باشد. این هتل یک ستاره دارای فضای سنتی و حوض آبی و … می باشد. هتل سنتی تخت جمشید امکانات خوبی ازجمله به یخچال و مینی‌بار، تلویزیون و سرویس بهداشتی فرنگی یا ایرانی، حمام و اسپیلت را برای مسافرین خود نیز فراهم نموده است، اما فاقد پارکینگ می باشد. از ویژگی های این هتل نزدیک به رستوران، کافی شاپ، ایستگاه مترو و راه آهن نیز می باشد.

آدرس هتل سنتی تخت جمشید تهران

تهران، میدان راه آهن، خیابان ولیعصر، کوچه رکابگردان، پلاک ۹(نمایش روی نقشه)

فاصله تا فرودگاه امام خمینی

36 دقیقه با خودرو(45 کیلو متر و 381 متر)

هتل سنتی تخت جمشید تهران-هتل های تهران نزدیک فرودگاه اما خمینی

ما در این مقاله هتل های تهران نزدیک فرودگاه امام خمینی را معرفی نمودیم. تا درصورت سفر به این شهر بزرگ دیگر نگرانی رفت و آمد خود به فرودگاه نباشید. و به برخی اماکن مهم و جذاب را دسترسی راحت تری داشته باشید، و با اسایش و راحتی کامل سفر کنید

آیا تا به حال در این هتل ها اقامت داشته اید؟تجربیات خود در هتل های تهران نزدیک فرودگاه امام خمینی را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ساحل و اسکله بریس کجاست؟ | از ساحل تا نقطه صفر مرزی جنوب ایران

شنبه 27 آبان 1402
ساحل و اسکله بریس به عنوان صخره‌ای‌ترین ساحل مکران در دریای عمان شناخته می‌شود که در فاصله 60 کیلومتری شرق […]
ساحل و اسکله بریس کجاست

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس