معرفی جامع شهربازی های اصفهان برای کودکان و بزرگسالان

با رشد قارچ‌گونه آپارتمان‌ها و زندگی در واحد‌های کوچک و فضای بسته در کنار هجوم تکنولوژی در قلب و مغز کودکان، به جرات می‌توان گفت یکی از راه‌‌های تخلیه انرژی فرزندان‌تان آن هم به طور مثبت، می‌تواند پارک‌ها و شهربازی‌ها باشند. شهربازی های اصفهان خیال والدین را تا حد بسیاری آسوده کرده است؛ اما در این بین نباید یادمان برود که گاهی بزرگسالان هم نیاز به چنین تفریح و هیجانی دارند. شهربازی بزرگسالان اصفهان هم دقیقا با همین منظور برای رفاه حال قشر بزرگسال جامعه طراحی شده است. در ادامه به بررسی شهربازی‌های مختلف این شهر می‌پردازیم.

بهترین شهربازی اصفهان

بهترین شهربازی های اصفهان کدامند؟

به طور حتم شما هم برایتان پیش آمده که بخواهید بعد مدت‌ها به یک شهربازی خوب بروید؛ اما ندانید کدام را انتخاب کنید. در ادامه لیستی برای شما فراهم شده است که نه تنها بهترین شهربازی‌ اصفهان در فضای باز را شامل می‌شود؛ بلکه برترین شهربازی‌ سرپوشیده را نیز در بر می‌گیرد. در ادامه به بررسی جزئی هر کدام می‌پردازیم.

بهترین شهربازی‌ های روباز اصفهان:

  • شهربازی ناژوان اصفهان
  • شهربازی شهر رویاها اصفهان
  • شهربازی ملک شهر اصفهان

بهترین شهربازی‌های سرپوشیده اصفهان:

  • شهربازی کهکشان عجایب سیتی سنتر
  • شهربازی شهر عجایب
  • شهربازی شهر رویاها یا دریم لند( قسمت سرپوشیده شهر رویاها را شامل می‌شود)

لیست شهربازی های اصفهان

اگر شما هم به دنبال لیستی کلی از شهربازی‌های استان اصفهان می‌گردید تا از سردرگمی نجات پیدا کنید، حتما ادامه مطلب را بخوانید. با توجه به این که افراد یک خانواده فاصله سنی متفاوتی دارند و بدون شک در نظر گرفتن مکانی برای رفاه حال همه اعضا، مورد هدف است، لازم است بدانید که شهربازی‌های اصفهان برای هر دو قشر کودک و بزرگسال تعبیه شدند تا هر دو در کنار هم اوقات خوشی را سپری کنند. شایان ذکر است که اگر به هر دلیلی طرفدار شهربازی‌های سرپوشیده هستید، لازم نیست نگران باشید؛ چرا که این نوع شهربازی هم شامل لیست ما می‌شوند.

  • شهربازی صفه
  • شهربازی ناژوان
  • شهربازی شهر رویاها
  • شهربازی ملک شهر
  • شهربازی کهکشان عجایب
  • شهربازی سیمرغ
  • شهربازی شهر عجایب
  • شهربازی هایپرمی
  • شهربازی آبشار
  • شهربازی تمدن
  • شهربازی فدک مال
  • شهربازی باغ جوان

شهربازی‌ های اصفهان برای بزرگسالان

چنانچه کودکی در جمع ندارید و می‌خواهید به دور از استرس و دغدغه روزمره اوقاتی هیجانی و شاد را تجربه کنید، شهربازی‌ بزرگسالان اصفهان گزینه ایده‌آل شما خواهد بود. در ادامه به بررسی این شهربازی‌ها می‌پردازیم.  

شهربازی ناژوان اصفهان

حتما نام ناژوان که یکی از معروف ترین پارک های اصفهان است را شنیده‌اید. شهربازی ناژوان در بخش ورودی این پارک قرار دارد. شما در این پارک بیش از ۳۰ دستگاه را خواهید دید که این خود به معنی فرصت‌های انتخابی بسیار است. تاب کودک و بزرگسال، جامپینگ بادی، ترن یو، فریزبی، سینمای پنج بعدی و کارتینگ از جمله دستگاه‌هایی هستند که می‌ توانید امتحانشان کنید. با بازدید از شهربازی ناژوان، می‌توانید با یک تیر چند نشان زده و از باغ پرندگان، باغ خزندگان، آکواریوم ناژوان و غیره هم دیدن کنید. از لحاظ دارا بودن امکانات رفاهی نیز هیچ نگران نباشید چرا که این مجموعه امکاناتی مانند کافه، رستوران، بوفه، نمازخانه، سرویس بهداشتی و پارکینگ نیز دارد.

آدرسبزرگراه شهید حبیب ‌اللهی، میدان سهروردی، ابتدای خیابان الفت، پارک جنگلی ناژوان
شماره تماس۳۷۷۷۴۳۵۳ ۰۳۱
ساعت بازدیدشنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۱۵ تا ۲۲، جمعه و روزهای تعطیل از ساعت ۱۱ تا ۲۲
هزینه بلیط ورودی۳۰ هزار تومان در روزهای عادی، روزهای تعطیل و نیمه دوم شهریور ۴۵ هزار تومان

View Larger Map

شهربازی شهر رویاهای اصفهان

شهربازی شهر رویاها با پیشینه‌ ای نزدیک به ۱۰ سال با همکاری یک شرکت چینی در ایران بر پا شد. این شهربازی در دو بخش مسقف و روباز با ظرفیت روازنه ۶۰۰ نفر، پذیرای مراجعان خود است. در این شهربازی بیش از ۹۰ دستگاه بازی استاندارد و مورد تایید وجود دارد. بخش روباز شهربازی رویاها اصفهان شامل سقوط آزاد، ترن هوایی، تاب زنجیری و غیره می‌ شود. قسمت سرپوشیده هم از سالن بازی‌های کامپیوتری، سالن جلوه‌های ویژه و سه بخش سینمایی سفر به فضا، شهر واژگون و دنیای زیر آب، تشکیل شده است.

آدرسبزرگراه کمربندی شرق اصفهان، پس از روشن‌دشت، جنب میدان میوه و تره‌بار
شماره تماس۹۵۰۲۰۹۶۰ ۰۳۱
ساعت بازدیدسه‌ شنبه تا جمعه از ساعت ۱۰ تا ۲۱، این مجموعه سه روز اول هفته تعطیل می‌باشد.
هزینه بلیط ورودی۲۰ هزار تومان
شهربازی شهر رویاهای اصفهان

شهربازی ملک شهر اصفهان

می‌توان گفت که ۳۰ سالی از عمر این شهربازی می‌گذرد و بارها بر اثر فرسودگی و خطرات ایمنی تعطیل و بازگشایی شده است؛ اما در سال ۱۴۰۱ با استاندارسازی وسایل پیشین و همچنین اضافه کردن چند وسیله بازی دیگر همچنان به قوت خود باقی است. این شهربازی نوستالژیک، دریاچه‌ای در دل خود دارد که امکان قایق‌سواری را به مراجعان می‌دهد. از وسایل موجود در این پارک می‌توان به تونل وحشت، چرخ و فلک، کشتی اژدها و غیره اشاره کرد. این پارک نیز امکانات رفاهی نظیر بوفه، کافی‌شاپ، رستوران، سرویس بهداشتی و پارکینگ می‌شود.

آدرسکاوه، خیابان بهارستان غربی (ملک‌شهر)
شماره تماس۳۴۴۴۷۰۷۰- ۰۳۱
ساعت بازدیداز ۱۷ الی۲۳

View Larger Map

شهربازی باغ جوان اصفهان

همانطور که از نامش پیداست، این شهربازی محبوب دل جوانان است. البته دستگاه‌ های متفاوت برای انواع رده‌ های سنی موجود می‌باشد. این مجموعه شامل بخشی سر پوشیده به نام گیم ستی برای بازی های کامپیوتری و کنسول ایکس باکس نیز می شود. شهربازی باغ جوان امکانات تفریحی از قبیل پینت بال، لیزرتگ، ادونچر پارک، فوتبال حبابی، زیپ لاین، آموزش اسکیت، زمین فوتبال و بسکتبال و غیره دارد. مجموعه غذایی باغ جوان آراسته به آلاچیق های شیک و چشم نواز هم همیشه آماده خدمت گذاری به میهمانان می‌باشد.

آدرسخیابان سلمان فارسی، مشتاق سوم، بعد از سه راه جی شیر
شماره تماس ۹۵۰۱۰۱۱۳ ۰۳۱
ساعت بازدیدشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۳
پنجشنبه و جمعه به علاوه روزهای تعطیل از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۲۳
هزینه بلیط ورودی۱۵ هزار تومان
لیست شهربازی‌های اصفهان

شهربازی‌های اصفهان برای کودکان

در صورتی که می‌خواهید کودک خود اوقاتی خوش را در شهربازی سپری کند، به لیست زیر حتما سری بزنید.

شهربازی صفه اصفهان

در دل کوه‌ های بوستان صفه، مجموعه‌ای به نام شهربازی صفه وجود دارد که شامل دستگاه‌های استانداردی نظیر ماشین کوبنده، بازی‌ های جایزه ای و موارد این چنینی می‌شود. در کنار این شهربازی شما می‌توانید به باغ وحش، زیپ لاین، تلکابین، سالن بیلیارد، و بولینگ هم دسترسی داشته باشید. این مکان دارای امکاناتی مانند رستوران، نماز خانه، سرویس بهداشتی و پارکینگ هم می‌شود.

آدرسبزرگراه شهدای صفه، بوستان کوهستانی صفه
شماره تماس۳۶۷۵۹۰۶۳ ۰۳۱
ساعت بازدیداز ۱۷ تا ۲۴
هزینه بلیط ورودی۲۰ هزار تومان

View Larger Map

شهربازی سپاهان شهر اصفهان

یکی از شهربازی‌های محبوب کودکان در اصفهان، شهربازی سپاهان شهر واقع در ضلع شرقی پارک سپاهان شهر می باشد. این پارک علاوه بر داشتن دستگاه های بازی متنوع، امکاناتی از جمله فضای مناسب پیک نیک، فضای دوچرخه سواری، باشگاه تنیس و پارک آموزش ترافیک هم دارد.

آدرسخیابان سپاهان شهر، بلوار غدیر، خیابان سبلان، ضلع شرقی پارک سپاهان شهر
شماره تماس ۶۰۰۰۸۷۲ ۰۹۱۳
ساعت بازدید۱۱ تا ۲۰

شهربازی آبشار اصفهان

این شهربازی نیز با دارا بودن بیش از ۳۰ دستگاه بازی مهیج مانند: یورو بانجی کودکان، ماشین یوفو، سرسره‌های بادی و غیره به علاوه بوفه و فست فود، خیال شما را از گذراندن یک شب پر از هیجان و شاد آسوده می‌کند. این شهربازی به دلیل مجاورت با مجموعه ورزشی پارک آبشار، وسایلی با حال و هوای ورزشی مانند ایستگاه بازی حروف و اعداد، زمین‌های ورزشی و پیست دوچرخه سواری هم دارد.      

  

آدرسپل بزرگمهر، خیابان آبشار دوم، پارک آبشار 
شماره تماس۰۲۷۷۵۰۰ ۰۹۱۳
ساعت بازدید از ۱۷ تا ۲۴

View Larger Map

شهربازی تمدن اصفهان

این شهربازی با داشتن بیش از ۲۰ دستگاه بازی مانند سرسره های دو قلوی بادی با ارتفاع ۱۳ متر، موتور شارژی، استخر توپ، مری گراند و دستگاه های دیگر، یکی از مکان های مناسب برای تفریح کودکان و نوجوانان است. امکان قایق سواری کودکان ۳ تا ۱۳ ساله نیز با وجود دریاچه کم عمق در این مجموعه فراهم شده است. شما می‌توانید بلیط شهربازی تمدن را هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین تهیه کنید.

آدرسبزرگراه آقابابایی، نرسیده به پل تمدن، خیابان سعادت
شماره تماس۵۷۰۰۰۷۲ ۰۹۱۴
ساعت بازدید از ۱۷ تا ۲۴

شهربازی های سرپوشیده اصفهان

اگر بخواهیم درمورد شهربازی سرپوشیده اصفهان بگوییم، می‌توان گفت یکی از دلایل محبوبیت آن استمرار بازی حتی در شرایط نامساعد جوی است. از طرفی عمدتا بازی های کامپیوتری در این نوع شهربازی ها گردآوری شده که در چند دهه اخیر بسیار پرطرفدار بوده است. در ادامه به شهربازی های سرپوشیده اصفهان نگاهی می‌اندازیم.

شهربازی کهکشان عجایب اصفهان

این شهربازی در سومین طبقه سیتی سنتر اصفهان قرار داشته و حدود ۱۰ سال سابقه دارد. این مجموعه شامل بیش از ۱۲۰ وسیله بازی، غرفه گیم و اتاق تولد (مخصوص سنین ۱ تا ۱۶ سال) می‌شود. جالب است بدانید در این مجموعه هر آخر هفته، قرعه کشی به همراه مسابقه و جشن بر پا است.

آدرسبزرگراه شهید دستجردی، سیتی سنتر اصفهان، طبقه سوم، مقابل پردیس کتاب
شماره تماس۳۶۵۵۰۱۸۶ ۰۳۱
ساعت بازدید ۶ ماه اول سال: شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و جمعه ها از ساعت ۱۱ تا ۲۴
۶ ماه دوم سال: شنبه تا چهارشنبه از ۱۴ تا ۲۴، پنجشنبه از ۱۴ تا ۲۴ و جمعه از ۱۱ تا ۲۴

View Larger Map

شهربازی شهر عجایب اصفهان اصفهان

این مجموعه در طبقه پایین پایانه مسافربری صفه واقع شده و دستگاه های این مجموعه هم در دو بخش کودکان و بزرگسالان به طور مجزا تقسیم شده است؛ علاوه بر وسایل بازی برای هر دو گروه، این مجموعه به سینمای چهار بعدی هم مجهز است. بوفه، کافی شاپ و پارکینگ هم از امکاناتی هستند که می توان در این مجموعه برشمرد.

آدرسبزرگراه شهید دستجردی، قبل از بزرگراه شهید کشوری، پایانه صفه، طبقه منفی ۱
شماره تماس۳۶۷۳۲۸۳۵ ۰۳۱
ساعت بازدیدشنبه تا سه شنبه از ۱۶ تا ۲۳، چهارشنبه و پنجشنبه از ۱۶ تا ۲۴ و جمعه از ۱۴ تا ۲۴

شهربازی هایپرلند اصفهان

این شهربازی که ممکن است آن را با نام شهربازی هایپرمی نیز بشنوید، به انواع دستگاه های بازی استاندارد مجهز است. در این مجموعه، بلیط هر وسیله جداگانه دریافت می‌شود. بوفه، کافی شاپ، فروشگاه لوازم ورزشی و پارکینگ هم از امکانات این مجموعه محسوب می‌شوند.

آدرستخت فولاد، خیابان مصلی، هایپرمی، طبقه سوم
شماره تماس۵۷۰۰۰۷۲ ۰۹۱۴
ساعت بازدید از ۱۷ تا ۲۴

شهربازی سیمرغ اصفهان

این مجموعه مناسب نونهالان و نوجوانان زیر ۱۳ سال می‌باشد. این شهربازی، شامل وسایل بازی متنوع بوده و با هماهنگی قبلی آماده ارائه خدمات به مهد کودک ها و مدارس نیز می‌باشد.

آدرسکیلومتر ۵ اتوبان کاوه شاهین شهر، ورودی خورزوق، بلوار علامه مجلسی، شهرک سیمرغ
شماره تماس۵۷۰۰۰۷۲ ۰۹۱۴
ساعت بازدید از ۱۷ تا ۲۴

شهربازی فدک مال اصفهان

این شهربازی در مجموعه تجاری تفریحی فدک مال در شمال اصفهان واقع شده است. شهربازی سرپوشیده فدک که با نام مجیک لند فدک شناخته می‌شود، مناسب کودکان و بزرگسالان است. این مجموعه با در برگرفتن انواع مختلفی از دستگاه های بازی فضای شادی را برای شما فراهم می‌کند.

آدرسخیابان بلوار کاوه، خیابان گلستان، خیابان هسا، فدک مال
شماره تماس۳۱۰۲ ۰۳۱
ساعت بازدیدشنبه تا چهارشنبه از ۱۶ تا ۲۳، پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل از ۱۱ تا ۲۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تماشای شکوه زمین و آسمان در کویرهای اصفهان

چهارشنبه 23 اسفند 1402
استان اصفهان با قدمتی دیرینه و فرهنگی غنی، میزبان کویرهایی است که هر یک داستان‌هایی از زیبایی‌های بی‌پایان و سکوتی […]
کویرهای اصفهان

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس