آشنایی با مجتمع تجاری آوا سنتر تهران

مرکز خرید آوا سنتر تهران در اقدسیه تهران واقع شده است که به عنوان مجتمع تفریحی، فرهنگی و تجاری شناخته می‌شود. این مجموعه هرروز هفته از 8 صبح تا 11 شب درحال فعالیت است. این مرکز خرید دارای امکاناتی مانند سرویس بهداشتی، پانورما شیشه‌ای، آسانسور و پله‌برقی است که بازدیدکنندگان می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند. در آوا سنتر تهران می‌توانید به خرید طلا و جواهرات، پوشاک، لوازم آرایشی، لوازم ورزشی و… بپردازید. در ادامه مطلب شما را با مرکز خرید آوا سنتر آشنا خواهیم کرد.

آوا سنتر تهران

آوا سنتر تهران کجاست؟

آواسنتر تهران در اقدسیه، خیابان موحد دانش، نبش خیابان فیروزبخش واقع شده است. از این رو، اگر می‌خواهید برای رفتن به آوا سنتر از ماشین شخصی استفاده کنید، ابتدا باید وارد منطقه اقدسیه شوید و سپس بدون نگرانی در پارکینگ آوا سنتر ماشین خود را پارک کنید. با اتوبوس نیز می‌توانید از خط 22 تجریش به ازگل یا از خط 387 میدان قدس به رسالت استفاده کنید.

پس از پیاده شدن در ایستگاه اقدسیه می‌توانید مرکز خرید آوا سنتر تهران را در روبه‌رو خود ببینید. مترو انتخاب خوبی برای رسیدن به آوا سنتر نیست؛ چراکه هیچ ایستگاه نزدیکی به این پاساژ وجود ندارد. با این حال نزدیک‌ ترین مترو به آوا سنتر ایستگاه تجریش و میدان نوبنیاد است. پس از پیاده شدن از ایستگاه می‌توانید با تاکسی خود را به پاساژ آوا سنتر برسانید.

لوکیشن آوا سنتر تهران

معماری مجتمع تجاری آوا سنتر تهران

مرکز خرید آوا سنتر تهران دارای معماری بسیار باشکوهی بوده که از متریال و مواد اولیه درجه یک و آنتیک ساخته شده است. ساختمان بیرونی این مجتمع تجاری از فلز و شیشه است که چشم هر فردی را به خود جلب می‌کند. نما لوکس و دیدنی این مجموعه در سطح استانداردهای دنیا است؛ چراکه در ساخت بنا اصلی آن از بتن و میلگرد استفاده شده است.

این مجتمع استانداردهای ایمنی را به خوبی رعایت کرده و در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد. خطوط به‌کار رفته در نما ساختمان این مرکز خرید با نظم و ترتیب خاصی در میان شیشه و فریم‌های فلزی محصور شده‌اند. همچنین در بیرون و درونی مجتمع آوا سنتر انحناهای خاصی کار شده که زیبایی منحصربه‌فردی را ایجاد کرده است.

از آوا سنتر تهران چی میشه خرید؟

در طبقات مختلف این مجتمع اصناف گوناگونی فعالیت می‌کنند که می‌توانید بهترین خرید ممکن را داشته باشید. در واحدهای تجاری آن بازار تخصصی طلا و جواهر وجود دارد که می‌توانید انواع ست و نیم ست با تنوع بالا خریداری نمایید.

همچنین طرح‌های طلا و جواهرات در این مرکز خرید بسیار زیبا است که هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. در این پاساژ انواع پوشاک‌های زنانه، مردانه و بچگانه را می‌توانید پیدا کنید و با قیمت نسبتاً گران خریداری نمایید. در این مجموعه سوپرمارکت و میوه فروشی نیز قرار دارد که می‌توانید به خرید روزانه خود بپردازید.

واحدهای تجاری و امکانات آوا سنتر تهران

در مرکز خرید آوا سنتر تهران حدود 91 واحد تجاری در طبقه‌های مختلف آن وجود دارد. در واحدهای تجاری آن بهترین کالاها و اجناس باکیفیت و لوکس به فروش می‌رسند. به‌طور کلی هرکدام از این واحدها بین 22 تا 150 مترمربع مساحت دارند که می‌توانید به راحتی خرید کنید. واحدهای تجاری آوا سنتر در طبقه‌های همکف و اول قرار دارند که در زمینه‌های طلا و جواهر، انواع پوشاک، آرایش بهداشتی و… فعالیت می‌کنند.

معماری داخلی مجتمع تجاری آوا سنتر تهران

بوک لند شعبه آوا سنتر تهران

بوک‌لند آوا سنتر در طبقه منفی 1 این مجموعه قرار دارد که آثار بسیار متنوعی را در خود جای داده است. این بوک‌لند کتاب‌هایی در زمینه سیاسی، روان‌شناسی، اجتماعی، فرهنگی و… را به فروش می‌رساند. در این کتاب‌فروشی انواع کتاب‌های عمومی، انواع کتاب مختص به کودک و نوجوان، ادبیات تاریخی، شعر، سی‌دی، لوازم‌التحریر و انواع نوشت افزار را می‌توانید پیدا کنید.

آرت سنتر

در طبقه هشتم مجتمع تجاری آوا سنتر تهران مجموعه‌ای از هنرهای متفاوت برای ایجاد آرامش و حس خوب برای افراد در بخش‌های مختلف قرار دارد. در این طبقه برنامه‌های گوناگون هنری و فرهنگی همراه با گالری و نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود. این مکان برای دوستداران اهل هنر، بسیار دوست‌داشتنی و محبوب خواهد بود.

فودکورت آوا سنتر تهران

در طبقه منفی یک و منفی دو آوا سنتر دو فودکورت وجود دارد که با منو متنوع خود از مشتریان پذیرایی می‌کنند. در فودکورت آوا سنتر می‌توانید آب‌میوه‌های طبیعی، سالاد، سوشی، پیتزا و ساندویچ سفارش دهید. همچنین در این دو فودکورت برندهایی مانند بالن رژ، گریل، سوشی و بامیکا با کیفیت عالی به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند. فودکورت‌های این مجموعه به صورت آنلاین نیز سفارش می‌پذیرند. سرویس ناهار فودکورت از ساعت 12 ظهر تا 5 عصر، سرویس شام از 5 عصر تا 10ونیم شب فعالیت می‌کنند.

رستوران آوا سنتر تهران

در مجتمع تجاری آوا سنتر رستوران و کافی‌شاپ‌های مختلفی قرار دارند که افراد می‌توانند بهترین غذاهای ایرانی و بین‌المللی را سفارش دهند. از رستوران‌های آوا سنتر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رستوران چیز فکتوری: رستوران چیز فکتوری از ساعت 12 ظهر تا نیمه شب فعالیت می‌کند و در طبقه نهم پاساژ قرار دارد. از غذاهای محبوب آن می‌توان به سالاد مرغ دودی، سالاد فکتوری فرایز و گریل هالومی اشاره کرد. همچنین این رستوران دارای امکاناتی مانند چشم‌انداز، اینترنت رایگان، پارکینگ و فضا باز است.
  • رستوران کیدز لانژ: رستوران کیدز لانژ در طبقه اول پاساژ قرار دارد که می‌توانید انواع سالاد و غذاهای ایرانی را سفارش دهید. همچنین در این رستوران، فضایی برای بازی کودکان و برگزاری جشن تولد فراهم شده است. از امکانات رستوران کیدز لانژ می‌توان به اینترنت و پارکینگ اشاره کرد.
  • رستوران داریان: رستوران داریان در طبقه نهم پاساژ قرار دارد که منو آن برپایه غذاهای محلی ایرانی مانند آش انار و کباب کوبیده و… است. در این رستوران صبح‌ها آش شعله قلمکار، کله‌پاچه و حلیم سرو می‌شود.
  • رستوران چهل ستون: رستوران چهل ستون در طبقه نهم این پاساژ قرار دارد که معماری آن مربوط به دوره قاجاریه است. این رستوران انواع غذاهای اصیل ایرانی را سرو می‌کند. همچنین در رستوران چهل ستون افراد می‌توانند انواع مهمانی‌ها و دورهمی‌های خود را برگزار کنند.
  • کافه اکسپرس: کافه اکسپرس در تراس طبقه سوم پاساژ قرار دارد که از شنبه تا جمعه از ساعت 11 ظهر تا 11 شب فعالیت می‌کند. از امکانات این کافه می‌توان به چشم‌انداز بی‌نظیر، فضا باز، دی‌جی و پارکینگ اشاره کرد.
  • کافه بیکری: کافه بیکری در طبقه منفی 2 پاساژ قرار دارد که از ساعت 9 صبح تا 11 شب فعالیت می‌کند. این کافه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را به همراه کیک و شیرینی به مشتریان خود ارائه می‌دهد.
بوک‌لند آوا سنتر

اماکن نزدیک به آوا سنتر تهران

همان‌طور که گفته شد مرکز خرید آوا سنتر در اقدسیه تهران قرار دارد که در نتیجه به اماکنی مانند سفارت جمهوری خلق چین، بیمارستان فرمانیه، بوستان نیاوران، مرکز واکسیناسیون کاخ نیاوران و مرکز خرید اقدسیه نزدیک است.

هتل های نزدیک به آوا سنتر تهران

در اطراف مجتمع تجاری آوا سنتر هتل‌هایی وجود دارد که با امکانات مختلف خود از مشتریان پذیرایی می‌کنند. برخی از هتل‌های این منطقه را می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید.

نام هتلفاصله هتل تا مرکز خرید آوا سنتر تهرانآدرس هتل
هتل ارم تهران13 کیلومتر (31 دقیقه با خودرو)میدان ونک، اتوبان شهید حقانی، بعد از کتابخانه ملی
هتل پرشین پلازا تهران13 کیلومتر (33 دقیقه با خودرو)تهران، سهروردی شمالی، چهارراه کیهان، خیابان میرزایی زینالی شرقی، پلاک ۴۲
هتل بلوط تهران11 کیلومتر (38 دقیقه با خودرو)ولنجک، خیابان یمن، بالاتر از چهارراه مقدس
هتل ویستریا تهران5.1 کیلومتر (19 دقیقه با خودرو)میدان قدس، خیابان دربند، نبش خیابان احمدی زمانی
هتل هما تهران16 کیلومتر (36 دقیقه با خودرو)تهران، میدان ونک، خیابان ولی عصر، خیابان شهید خدامی، شماره ۵۱
هتل بزرگ تهران15 کیلومتر (30 دقیقه با خودرو)تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای مطهری، شماره ۳۹۱

سوالات متداول

آوا سنتر در کجا تهران قرار دارد؟

این پاساژ در اقدسیه، خیابان موحد دانش، نبش خیابان فیروزبخش قرار دارد.

آیا آوا سنتر پارکینگ دارد؟

بله، این مجموعه 10 طبقه را به پارکینگ اختصاص داده است که چهار طبقه آن زیرزمین و 6 طبقه روی زمین است که درکل 400 واحد پارکینگ وجود دارد.

نزدیک ترین ایستگاه مترو به آوا سنتر کدام است؟

ایستگاه نوبیناد و ایستگاه تجریش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آشنایی با هتل های قشم نزدیک مراکز خرید

شنبه 28 بهمن 1402
هنگامی که به قشم سفر می‌کنید امکان ندارد به مراکز تجاری خوش قیمت آن سری نزنید. پاساژ ستاره، فردوسی، سیتی […]
هتل های قشم نزدیک مراکز خرید

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس