اقامتی خاطره انگیز در بهترین هتل‌ در بندر چابهار از نظر مسافران 

هتل لیپار، هتل لاله، هتل فردوس، هتل شاهان، هتل آذین و هتل ونوس چابهار چند نمونه از هتل های خوب چابهار از نظر مسافران هستند. در بین هتل آپارتمان‌های چابهار نیز، هتل‌های شوهاز، گراناز، صدف، گدروشیا از جمله هتل‌ های ساحلی چابهار هستند؛ که با کم‌ترین هزینه، امکانات قابل توجهی را ارائه می‌دهند. هتل آذین و ونوس نیز طبق نظرات مسافران دو هتل ساحلی برتر چابهار هستند. برای آشنایی بیش‌‌تر با امکانات و خدمات این هتل‌ها با ما همراه باشید.

بهترین هتل های چابهار

شما می‌توانید در وبسایت “های هتل” به‌ راحتی هتل مورد نظر خود را انتخاب کرده و اتاق مناسب خود را رزرو کنید. همچنین می‌توانید هتل مورد نظر خود را در صفحه رزرو هتل‌های چابهار انتخاب کنید و از تخفیف اتاق ها استفاده کنید.

رزرو بهترین هتل‌ در چابهار 

اگر قصد رزرو هتل در شهر چابهار را دارید؛ پیشنهاد ما به شما رزرو اقامتگاه از سایت‌های معتبر است. ما در “های هتل“، امکان رزرو هتل در شهرهای مختلف، با تخفیف های ویژه و قیمتی مناسب برای شما عزیزان فراهم کرده‌ایم. کافی است هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید و بعد از وارد شدن به صفحه هتل چابهار، اتاق و تاریخ اقامت خود را مشخص کنید و در صورت داشتن ظرفیت، آن را با ارزان ترین قیمت رزرو کنید.

بهترین هتل‌ های 5 ستاره چابهار 

به‌طور معمول هتل‌های پنج ستاره به توقع مسافران از یک هتل خوب به طور کامل پاسخ می‌دهند. با این وجود به دلایلی مثل ناشناخته بودن زیبایی‌های چابهار، زیرساخت‌های صنعت گردشگری در این شهر دیرتر به بهره‌برداری رسیده است. به همین دلیل تنها یک هتل در دسته هتل های چابهار 5 ستاره قرار می‌گیرد؛ که هتل لیپار چابهار است. 

هتل لیپار چابهار 

هتل لیپار تنها هتل 5 ستاره چابهار است که زیبایی منحصر به‌ فردی نیز دارد، در سه طبقه بنا شده و متشکل از اتاق‌های دو تخته دبل و توئین، اتاق‌های یک تخته، سه تخته و سوئیت‌های دو خوابه چهار نفره و یک خوابه است. هتل لیپار چابهار، خدمات متعددی را به شما عزیزان ارائه می‌دهد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کافی‌شاپ، رستوران بام، چایخانه، سالن ورزشی و غیره اشاره کرد.

با اقامت در هتل لیپار، می‌توانید به‌راحتی به مراکز مهم شهر از جمله بازارهای معروف شهر مانند مرکز خرید تیس، فردوس، صالحیار و غیره دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید در کم‌ترین زمان به ساحل زیبای عمان بروید و از قدم زدن در آن لذت ببرید. از دیگر مزایای اقامت در هتل لیپار، فاصله 2 کیلومتری تا منطقه آزاد چابهار و قلعه تاریخی است که دسترسی هر چه آسان‌تر شما عزیزان را فراهم می‌کند. 

هتل لیپار چابهار- بهترین هتل‌ های چابهار

آدرس هتل لیپار چابهار

چابهار، منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار

بهترین هتل های 4 ستاره چابهار 

اگر می‌خواهید هتلی با امکانات مناسب و هزینه کم رزرو کنید؛ پیشنهاد ما به شما بهترین هتل های 4 ستاره چابهار است. هتل‌های چهار ستاره چابهار خدمات خیلی خوبی ارائه می‌دهند. هتل لاله چابهار، هتل فردوس چابهار و هتل شاهان چابهار سه هتل با کیفیت و با قیمت متوسط در شهر چابهار هستند. در ادامه به بررسی امکانات و خدمات آن‌ها می‌پردازیم.

هتل لاله چابهار 

هتل لاله چابهار در دو طبقه ساخته شده و در تمام فصول سال میزبان مسافران شهر چابهار است. با اقامت در این هتل 4 ستاره به‌راحتی می‌توانید به دریای عمان دسترسی داشته باشید و از همجواری با ساحل زیبا و تماشای دریای نیلگون لذت ببرید. امکان رزرو اتاق ‌های تک نفره و چند نفره و سوئیت با ظرفیت‌های مختلف، در هتل لاله چابهار وجود دارد. دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری چابهار از جمله قلعه تیس و گل فشان، از دیگر مزایای حضور در این اقامتگاه است.

پیشنهاد می‌کنیم که قدم زدن در پیاده‌روهای اطراف هتل، که چشم‌اندازی زیبا دارند را از دست ندهید. شما در هتل لاله چابهار می‌توانید وعده‌های غذایی خود را در رستوران‌ این هتل با منویی متشکل از غذاهای فرنگی، دریایی و محلی میل کنید. سونا، پارکینگ، استخر، فروشگاه صنایع دستی، سالن ورزشی و غیره همگی از امکاناتی است که هتل لاله در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد.

هتل لاله چابهار

آدرس هتل لاله چابهار

چابهار، بلوار امام خمینی

هتل فردوس چابهار 

عظمت و زیبایی هتل‌ فردوس چابهار به دلیل معماری خاص و فضایی منحصر به فرد در میان هتل‌های این شهر، مثال‌زدنی است. با وجود اینکه هتل فردوس امکانات کم‌تری نسبت به هتل‌های پنج ستاره ارائه می‌دهد؛ اما در لیست بهترین هتل چابهار از نظر مسافران قرار می‌گیرد؛ زیرا سرویس‌های خدماتی متعددی در این هتل ارائه می‌شود که روم سرویس، اینترنت پرسرعت، سیستم تهویه مطبوع و… تنها بخشی از آن است. 

عکس اتاق های هتل فردوس چابهار

 هتل فردوس، متشکل از اتاق‌های یک تا سه تخته و سوئیت‌هایی راحت است. دیگر نیازی نیست برای صرف غذا یا خوردن یک نوشیدنی سرد یا گرم از هتل خارج شوید؛ زیرا هتل فردوس، مجهز به رستوران و کافی‌شاپ می باشد. قبل از انتخاب این هتل به عنوان اقامتگاه خود، لازم است بدانید که هتل فردوس در موقعیت مکانی مناسبی قرار گرفته و دسترسی هرچه سریع‌تر مهمانان را به ساحل زیبای عمان، مراکز خرید و دانشگاه آزاد اسلامی فراهم می‌کند. 

آدرس هتل فردوس چابهار

چابهار، منطقه آزاد تجاری صنعتی، خیابان تجارت

هتل شاهان چابهار  

هتل شاهان چابهار با محوطه‌ی زیبا و چشم نوازی که دارد، شما را به یاد ویلاهای روستایی خواهد انداخت. در فضای باز این هتل آلاچیق، محیط استراحت، چایخانه و محیطی برای تفریح در نظر گرفته شده است. 

هتل شاهان در دو ساختمان با اتاق‌های یک تا سه تخته و سوئیت‌های سه تا شش نفره؛ با امکانات رفاهی متعدد، به مسافران خدمات ارائه می‌دهد. هتل شاهان، در فاصله کمی از ساحل قرار گرفته است؛ به همین دلیل، بدون صرف وقت و هزینه زیاد می‌توانید از ساحل زیبای دریای عمان لذت ببرید. کافی‌شاپ، پارکینگ، باشگاه بیلیارد، پارک کودک، تاکسی سرویس، اتاق ماساژ و پارکینگ، همگی از امکاناتی است که در این هتل ارائه می‌شود. 

هتل شاهان چابهار - بهترین هتل‌ های چابهار

آدرس هتل شاهان چابهار

چابهار، ابتدای بلوار قدس

بهترین هتل های 3 ستاره چابهار

هتل‌های سه ستاره نسبت به هتل های 4 و 5 ستاره امکانات کمی ارائه می‌دهند. اما به دلیل قیمت مناسب و ارائه امکانات مدنظر برخی از کاربران، می‌توانند در دسته بهترین هتل های 3 ستاره چابهار قرار بگیرند.

هتل آذین چابهار 

هتل سه ستاره آذین چابهار، متشکل از اتاق‌ها و سوئیت‌هایی با ظرفیت و امکانات متفاوت است. شاید دلیل انتخاب هتل آذین توسط مسافران چابهار، قیمت مناسب در کنار خدمات عالی آن باشد. شما با حضور در هتل آذین به راحتی می‌توانید به قسمت‌های مهم گردشگری چابهار از جمله قلعه پرتغالی‌ها، مسجد جامع تیس و بازار آزاد دسترسی داشته باشید. با حضور در هتل آذین چابهار تنها در مدت زمان 10 دقیقه می‌توانید به سواحل دریای عمان بروید و در 30 دقیقه خود را به فرودگاه برسانید. ترانسفر رفت و برگشت رایگان، سرویس اتاق، چایخانه سنتی و اینترنت تنها بخشی از امکانات این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های چابهار است.

هتل آذین چابهار

آدرس هتل آذین چابهار

چابهار، بلوار قدس، اسکله شهید بهشتی، ساختمان اداری جدید

هتل ونوس چابهار

اگر به دنبال یکی از بهترین هتل ها در چابهار با چشم‌انداز دریا و قیمتی مناسب می‌گردید، هتل ونوس چابهار در خدمت شما عزیزان است. این هتل در منطقه‌ای امن و دور از هیاهو قرار گرفته است و می‌تواند احساس آرامش و راحتی را به شما هدیه دهد. هتل ونوس دارای نمایی زیبا و رستوران و کافی شاپ است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به امکانات تفریحی آبی، سرویس اتاق، سالن کنفرانس، فضای سبز، اینترنت، رستوران، ساحل اختصاصی، پارکینگ وغیره اشاره کرد. همه موارد فوق، دلایلی هستند که هتل ونوس چابهار را در لیست بهترین هتل های این بندر قرار داده است. 

عکس هتل ونوس چابهار

آدرس هتل ونوس چابهار

چابهار، بلوار شهید ریگی، دانشگاه دریانوردی 

بهترین هتل‌های چابهار از نظر مسافران

اگر تاکنون به چابهار سفر نکرده‌اید و تجربه حضور در این شهر را ندارید؛ کافی است نظرات مسافران را درباره بهترین هتل‌ های این شهر ببینید. اما مختصر نظرات مسافران درباره این هتل ها به‌صورت زیر است.

نظرات مسافران درباره هتل لیپار چابهار

برخورد مناسب پرسنل، تمیزی اتاق‌ها، موقعیت و دسترسی مناسب به مراکز اصلی و تفریحی چابهار، مزایای هتل لیپار از نظر مسافران می باشد. تکمیل نبودن امکانات اتاق، تاخیر در تحویل غذا و آلودگی صوتی، معایبی هستند که مهمانان این هتل به آن اشاره کرده‌اند. 

نظر مسافران درباره هتل لاله چابهار

هتل لاله چابهار، با وجود اینکه در دسته بهترین هتل ها در چابهار قرار می‌گیرد؛ اما از نظر مسافران دارای معایبی همچون کثیفی اتاق‌ها، قدیمی بودن ساختمان و امکانات ناکافی است. موقعیت مکانی مناسب، برخورد مناسب کارکنان و قیمت مناسب نیز مزایایی است که مهمانان این هتل به آن اشاره کرده‌اند.

نظر مسافران درباره هتل فردوس چابهار

مسافرانی که تجربه حضور در این هتل 4 ستاره را داشته‌اند، از موقعیت قرارگیری هتل رضایت دارند و می‌گویند که محیط اطراف هتل زیبا و دیدنی است. از برخورد پرسنل رضایت کافی نداشته و قیمت‌های آن را بالا می‌دانند. پاسخگویی و کیفیت ارائه اتاق به مهمانان در این هتل بسیار ضعیف است. 

نظر مسافران درباره هتل شاهان چابهار

برخورد مناسب پرسنل، محوطه زیبا و چشم نواز، آرامش و سکوت به دلیل دور بودن هتل از هیاهو، بهداشتی نبودن سرویس بهداشتی و حمام، امنیت پایین و قیمت بالا از جمله نظرات مثبت و منفی مسافران درباره این هتل است. 

نظر مسافران درباره هتل آذین چابهار

مهمانان هتل آذین چابهار از برخورد پرسنل این هتل راضی هستند، امکانات و خدمات به‌ خوبی ارائه می‌شود. اتاق‌ها تمیز است اما در ارائه خدمات تاخیر وجود دارد. به‌طور کلی آن‌ها از این هتل به‌عنوان یکی از هتل های سه ستاره چابهار رضایت دارند.

نظر مسافران درباره هتل ونوس چابهار

موقعیت قرارگیری هتل بسیار مناسب و در نزدیکی دریا است. پرسنل خدمات نسبتا خوبی ارائه می‌دهند و مسافران از این دو مورد رضایت دارند اما هتل قدیمی است و نیاز به بازسازی دارد.

هتل لیپار چابهار - بهترین هتل‌ های چابهار

قیمت بهترین هتل در چابهار 

شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که برای رزرو هتل در نظر گرفته‌اید، هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید. بهترین هتل های چابهار علاوه بر کیفیت متفاوت، قیمت‌های متفاوتی نیز دارند. برای مثال قیمت اتاق‌های هتل فردوس چابهار به‌عنوان یک هتل 4 ستاره در مهرماه 1402 از 1.790.000 تومان آغاز می‌شود. شروع قیمت‌ها در هتل آذین چابهار از 1.000.000 تومان است. هتل لاله چابهار نیز اتاق‌های خود را با قیمت 1.153.000 تومان ارائه می‌دهد.

در میان این هتل ها، هتل آپارتمان شاهان دارای کم‌ترین رنج قیمت بوده و قیمت کم‌ترین اتاق آن از 800.000 تومان آغاز می‌شود. اگر تصمیم به اقامت در هتل آپارتمان‌های چابهار دارید، هتل آپارتمان شوهاز اتاق‌ها و سوئیت‌های خود را در رنج قیمت 760.000 تومان تا 1.400.000 تومان ارائه می‌دهد. در هتل آپارتمان گراناز چابهار نیز قیمت اتاق‌ها برای یک شب از  1.300.000 تومان آغاز می‌شود. 

سخن پایانی

اقامت در هتل های معرفی شده، تجربه‌ای بی‌نظیر از لذت و راحتی را برای مسافران چابهار فراهم می کند. این هتل‌ها با ارائه ترکیبی از خدمات باکیفیت، طراحی زیبا، امکانات مدرن و قیمت مناسب محیطی سراسر آرامش را برای اقامت شما در طول سفر ایجاد می‌کنند. با بررسی جزئیات امکانات و خدمات و نظرات مسافران در مورد هر هتل که در این مقاله به تفصیل بیان شده می‌توانید بهترین هتل ها را به راحتی انتخاب کنید. همچنین می‌توانید در قسمت کامنت نظرات و تجربه‌های خود درباره هتل‌های ذکر شده را به اشتراک بگذارید تا به سایر مسافرین در انتخاب بهتری اقامتگاه کمک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بام قشم، بامی با چشم‌ انداز بی ‌نظیر در جزیره

یکشنبه 30 مهر 1402
جزیره قشم، با جاذبه‌ های طبیعی و تاریخی منحصر به ‌فرد، یکی از محبوب‌ ترین مقاصد گردشگری ایران است. یکی […]
بام قشم کجاست؟

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس