بهترین رستوران های چابهار، لذت چشیدن غذاهای جنوب ایران

اکثر رستوران های چابهار باتوجه به موقعیت آب و هوایی و مکانی این بندر زیبا، دارای نما لوکس و بسیار زیبا در نزدیکی ساحل هستند که تجربه دلچسبی را از چشیدن طعم غذاهای جنوبی به شما ارائه می دهند. در این مقاله ما سعی داریم لیستی از بهترین رستوران های چابهار را از نظر موقعیت مکانی، کیفیت غذا، قیمت منو رستوران ها، آدرس و شماره تماس رستوران ها را به شما معرفی کنیم. باتوجه به سلیقه و علاقه هر شخص، تنوع غذایی بسیاری در این شهر وجود دارد که باتوجه به کیفیت بالای منو رستوران ها، قیمت ها هم کمی بالا می باشد.  

در رستوران های چابهار غذای های محلی، دریایی، سنتی و ایرانی سرو می شود. از نمونه غذاهای دریایی این رستوران ها میگو سوخاری، ماهی شهری، بریانی ماهی، کورک و….است که طعم عالی و دلچسبی دارند. در رستوران های چابهار می توانید از اجراهای موسیقی زنده هم لذت ببرید.

رستوران های چابهار
نام رستورانآدرسمیزان قیمت
رستوران شیش محل چابهاربلوار توحید پایین
رستوران بام چابهاربالاتر از مجتمع تجاری صدف، رو‌ به‌ روی مجتمع تجاری پردیسمتوسط
رستوران بلوچ چابهار بلوار امام، روبه روی پمپ بنزینمتوسط
رستوران تهرانی چابهاربلوار امام، مقابل مرکز بهداشتبالا
رستوران مکران چابهارانتهای خیابان امام خمینی، جنب هتل بین المللی لالهبالا
رستوران براسان چابهارپلاژ ساحلی تیسبالا
رستوران خلیج چابهارمیدان شیلات، خیابان دریا بالا
رستوران مارال شعبه 1 و 2 چابهارآدرس شعبه 1 : چابهار، منطقه آزاد، مجتمع طلا
آدرس شعبه 2 : چابهار ، خیابان توحید ، تقاطع مکران
بالا

1. رستوران بام خلیفه چابهار

کسی که مسافر چابهار است. احتمالا میل به خوردن غذاهای دریایی و محلی آنجا دارد. رستوران بام خلیفه یکی از بهترین رستوران های چابهار است که غذاهای دریایی را به بهترین شکل و با طعم عالی سرو می کند و همراه با غذاهای دریایی می توان از منظره زیبای خلیج هم لذت برد. از نمونه غذاهای دریایی این رستوران می توان میگوهای سوخاری و ماهی های شهری را نام برد. این رستوان دارای اجرای موسیقی زنده می باشد. از مراکز خرید چابهار نزدیک رستوران بام خلیفه می توان مرکز خرید الماس، فواره بلوچستان و بازار سنتی بلوکان را نام برد.

نزدیک ترین هتل چابهار به رستوران بام خلیفه را می توان هتل آپارتمان صدف چابهار معرفی کرد.

  • آدرس: چابهار، بالاتر از مجتمع تجاری صدف، رو‌ به‌ روی مجتمع تجاری پردیس
  • شماره تماس: 09354885555  
رستوران بام خلیفه چابهار-رستوران های چابهار

2. رستوران بلوچ چابهار

اگر به دنبال رستورانی برای میل کردن غذاهای سنتی جنوب هستید به سراغ این رستوران بروید. این رستوران به دلیل طعم اصیل غذاهایش و استفاده از ادویه های خاص بسیار مشهور است. البته این رستوران دارای منو غذاهای دریایی مثل: میگو پفکی، کرایی ماهی و میگو، بریانی ماهی، کورک و بتوهواری و… هم می باشد و نسبت به حجم و قیمت متوسط از کیفیت بالایی برخوردار است. در ضمن در این رستوران، چیزی به عنوان مالیات و سرویس به فاکتور شما اضافه نمی شود.

از جاهای دیدنی چابهار نزدیک این رستوران می توان به ساحل خرچنگ، موج افشان و بازار سنتی چابهار اشاره کرد. همچنین در نزدیکی این رستوران هتل آپارتمان شوهاز چابهار با فاصله847 متر قرار دارد.

  • آدرس: چابهار، بلوار امام، رو به روی پمپ بنزین       
  • شماره تماس: 0543332182
رستوران بلوچ چابهار-رستوران های چابهار

3. رستوران تهرانی چابهار

اگر بعد از سر زدن به انواع رستوران ها و تجربه طعم غذاهای محلی چابهار هوس کباب کردید، به این رستوران سر بزنید که به کباب های فوق العاده معروف است و البته باتوجه به کیفیت غذا، قیمت های بالاتری هم دارد.

از نزدیکترین هتل ها به رستوران تهرانی چابهار می توان به هتل لاله چابهار با 4 کیلومتر فاصله، هتل آذین چابهار با 3 کیلومتر فاصله، هتل سپیده چابهار با 3 کیلومتر فاصله اشاره کرد.

  • آدرس: چابهار، بلوار امام، مقابل مرکز بهداشت
  • شماره تماس : 05433334836
رستوران تهرانی چابهار-رستوران های چابهار

4. رستوران مکران

رستوران مکران، یکی از قدیمی ترین و بهترین رستوران های چابهار می باشد که بیش از 50 سال سابقه دارد. از مهم ترین نقاط تمایز رستوران مکران نسبت به دیگر رستوران ها، موقعیت قرارگیری آن در کنار ساحل چابهار و روی سکو می باشد که منظره بسیار زیبا و دلچسبی را به وجود آورده است. رستوران مکران، یک رستوران چندمنظوره است که دارای فضاهایی چون کافی شاپ، رستوران محلی، فست فود و رستوران ایرانی می باشد و هرشخص باتوجه به سلیقه خود می تواند غذای مورد نظر خود را سفارش دهد. از دیگر ویژگی های این رستوران، اجرای موسیقی زنده می باشد که در ایام سوگواری تعطیل است.

  • آدرس: چابهار، انتهای خیابان امام خمینی، جنب هتل بین المللی لاله
  • شماره تماس: 05435323494
رستوران مکران چابهار-رستوران های چابهار

5. رستوران براسان چابهار

این رستوران در پلاژ ساحلی تیس قرار دارد و دارای سرو غذاهای مختلف با گوشت قرمز، ماهی و مرغ می باشد، همچنین انواع غذاهای محلی در این رستوران سرو می شود و دارای ادویه های خاصی است که نسبت به غذاهای محلی دیگر رستوران ها، آن را متمایز می کند. قیمت های منوی این رستوران در مقایسه با دیگر رستوران ها تاحدودی گران تر است. یکی از غذاهای عالی این رستوران کرایی نام دارد که با مرغ و گوشت قرمز پخته می شود و به شما پیشنهاد می کنیم حتما این غذا را در رستوران براسان چابهار امتحان کنید.

  • آدرس: چابهار، پلاژ ساحلی تیس
  • شماره تماس: 09155452330
رستوران براسان چابهار-رستوران های چابهار

6. رستوران خلیج چابهار 

رستوران خلیج چابهار از بهترین رستوران های چابهار دارای محیطی لوکس، همراه با تزیین گل و گیاه و نورپردازی خیره کننده است. موقعیت قرار گیری این رستوران در نزدیکی ساحل بریس با منظره ای زیبا از دریای آبی عمان می باشد. باتوجه به این موضوع که غذایتان را در زیباترین و لوکس ترین رستوران بندر چابهار میل می کنید و همینطور کیفیت بسیار بالای غذاهایی که سرو می شود، قیمت های این رستوران، تا حدودی بالاست. از بهترین غذاهایی که در منو این رستوران سرو می شود، کرایی میگو و میگو سوخاری می باشد که بدون شک از طعم بی نظیر آن ها لذت خواهید برد.

  • آدرس: چابهار، میدان شیلات، خیابان دریا
  • شماره تماس: 09111281697
رستوران خلیج چابهار-رستوران های چابهار

7. رستوران مارال ۱ و ۲ چابهار

رستوران مارال یکی از معروف ترین رستوران های چابهار و اولین رستوران ارگانیک در این بندر زیبا است که به علت استقبال بالای مردم از آن شعبه دوم آن هم در این شهر افتتاح شد.

  • آدرس شعبه 1: چابهار، منطقه آزاد، مجتمع طلا
  • آدرس شعبه 2: چابهار، خیابان توحید، تقاطع مکران
  • شماره تلفن همراه شعبه 1: 09134537965
  • شماره تلفن ثابت شعبه 2: 05435334675  
  • شماره تلفن همراه شعبه 2: 09134537965

8. رستوران شیش محل چابهار

رستوران شیش محل چابهار-رستوران های چابهار

رستوران شیش محل چابهار یک رستوران بسیار خاص است که غذاهای محلی شهرهای دیگر را در کنار غذاهای سنتی بلوچی سرو می‌کند. البته ناگفته نماند که طعم غذاهای بلوچی این رستوران از طعم غذاهای دیگر آن‌ بهتر است. غذاهای منو این رستوران با کیفیت خیلی خوب سرو می شود که نسبت به کیفیت، قیمت های بسیار خوب و منصفانه ای دارد.

  • آدرس: چابهار، بلوار توحید
  • شماره تلفن: 05435322468

سخن پایانی با شما

مطالعه این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا در طول سفرتان به این بندر زیبا در کنار تفریح و گردش، با خیالی آسوده در بهترین رستوران های چابهار، طعم غذاهای خوشمزه را بچشید و در نهایت با انتخاب هتل هایی که در نزدیکی این رستوران ها هستند، سفر آسوده ای را تجربه کنید.

آیا شما طعم تند غذاهای جنوب را در این رستوران ها تجربه کرده اید؟ تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جنگل حرا تیس چابهار

چهارشنبه 17 آبان 1402
گردشگران طبیعت‌گردی و علاقه‌مندان به کنجکاوی در طبیعت و زیبایی‌های آن، همیشه به دنبال پیداکردن مکان‌های بکر و سایت‌های اکوتوریستی […]
جنگل حرا تیس چابهار

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس