مرکز خرید دامون، تجربه بهترین خرید با تفریحاتی بی نظیر

مرکز خرید دامون یکی از معروف‌ترین مراکز خرید جزیره کیش است که از سال ۱۳۹۱ آغاز به کار کرده است. این مرکز خرید از بهترین مراکز خرید کیش به شمار می رود و انواع کالاهای مورد نیاز گردشگران را ارائه می‌دهد. علاوه بر امکانات خرید، مرکز خرید دامون دارای امکانات تفریحی و سرگرمی متنوعی نیز هست. در این مرکز خرید می‌توانید از سینما، شهربازی، فودکورت و پیست یخ استفاده کنید و لحظات خوشی را در کنار خانواده و دوستان خود سپری کنید.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد مرکز خرید دامون، فودکورت آن است که در طبقه آخر مرکز خرید قرار دارد. این فودکورت از رستوران‌های ایرانی و چینی و کافه‌های مختلف تشکیل شده است.

مرکز خرید دامون کیش کجاست؟

مرکز خرید دامون کیش، یکی از بهترین مراکز خرید در کیش است و در خیابان وصال واقع شده است. در این مرکز خرید می‌توان مغازه‌های متنوعی از برندهای معروف لباس در کیش شامل انواع پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، لوازم آرایشی، طلا و جواهرات، شکلات و مواد غذایی، موبایل و کامپیوتر را یافت.

مرکز خرید دامون کیش بیش از ۱۰۰ فروشگاه متنوع را در خود جای داده است و در طبقه دوم این مرکز خرید، پیست اسکی روی یخ وجود دارد که توجه گردشگران بسیاری را به خود جلب کرده است و برای گردشگران بسیار محبوب می باشد. همچنین در طبقات بالایی مرکز خرید دامون، مکان‌های متنوعی از جمله رستوران‌ها، کافی‌شاپ و فودکورت قرار دارند. این مکان‌ها در پشت بام مرکز خرید دامون کیش قرار گرفته‌اند و بسیار طرفدار دارند.

امکانات مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون کیش امکانات زیادی را برای گردشگران و مسافران فراهم آورده است که در زیر به آنها اشاره می کنیم.

پیست اسکی مرکز خرید دامون کیش

برای تجربه یکی از جذابترین خاطرات سفرتان به جزیره کیش، شما فقط نیاز دارید که کفش‌ های پاتیناژ را پوشیده و بر روی یخ‌های سرد جزیره قدم بگذارید. استفاده از پیست یخ موجود در مرکز خرید دامون، برای همه گروه‌ های سنی آزاد است و تمامی اعضای خانواده می‌توانند این لحظات شیرین و هیجان‌انگیز را تجربه کنند.

فودکورت و رستوران مرکز خرید دامون کیش

فودکورت مرکز خرید دامون کیش

فضای نیمه باز و ایوان مانند فودکورت، با قرار دادن چترهای بزرگ، به خوبی از تابش مستقیم و سوزان نور خورشید جلوگیری می‌کند. این فودکورت در سه وعده صبحانه، ناهار و شام از گردشگران عزیز پذیرایی می‌کند. فضاسازی‌ جذاب و مناظر زیبای فودکورت جذابیت‌های این مکان را بیشتر جلوه می دهد. بعد از لذت بردن از انواع غذاهای ایرانی، چینی، لبنانی یا فست فود، شما می‌توانید از تماشای محیط رستوران لذت ببرید. رستوران سنتی موجود در مرکز خرید دامون کیش، یکی از رستوران‌های محبوب جزیره کیش است که انواع غذاهای محبوب ایرانی مانند قرمه سبزی، قیمه، آبگوشت، ماهیچه، انواع کباب و زرشک پلو و غیره سرو می‌شود.

آدرس مرکز خرید دامون کیش

برای دسترسی به مرکز خرید دامون از میدان وصال شهر کیش استفاده می‌شود. این مرکز خرید در شمال جزیره کیش قرار گرفته است و دسترسی به آن از طریق تاکسی‌ها و ون‌های جزیره بسیار آسان است. علاوه بر این، مسیر دوچرخه‌سواری نیز در نزدیکی مرکز خرید دامون کیش قرار دارد. همچنین مرکز خرید دامون دارای پارکینگ روباز می باشد.

  • آدرس: کیش، انتهای خیابان وصال، بلوار ایران

ساعت کاری مرکز خرید دامون کیش

  • ساعات کاری: مرکز خرید دامون از ۹ صبح تا ۱۳:۳۰ و ۱۷ تا ۲۳ باز می باشد.
  • شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۵۹۷۷۶

هتل های نزدیک مرکز خرید دامون کیش

نام هتلآدرس هتلتعداد ستارهفاصله تا مرکز دامون کیش
هتل پانوراما کیشکیش – بلوار ساحل – خیابان رودکی – مقابل برج های دیپلمات5 ستاره8 دقیقه
هتل لیلیوم کیشکیش – میدان پردیس – بلوار رودکی4 ستاره8 دقیقه
هتل بین المللی کیش کیش – تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا5 ستاره8 دقیقه
هتل گلدیس کیش کیش – بلوار ایران – جنب پمپ بنزین3 ستاره3 دقیقه

جاهای دیدنی نزدیک مرکز خرید دامون کیش

پس از انجام خریدهای لازم در مرکز خرید دامون، شما می‌توانید از جاهای دیدنی کیش نیز برای تفریح و گشت و گذار استفاده کنید و لذت ببرید. در ادامه چند مورد از این جاهای دیدنی را معرفی می کنیم:

کلوپ دریایی آکواریوس

کلوپ دریایی آکواریوس کیش

آکواریوس کیش، کلوپ دریایی‌ است که با بهره‌گیری از آخرین فناوری و استانداردهای بین‌المللی طراحی شده است و در طول سال برای همه سنین قابل استفاده است. با حضور در کلوپ دریایی آکواریوس کیش، شما می‌توانید از تنوع تفریحات دریایی آن لذت ببرید، از جمله قایق‌سواری، شاتل، پاراسل، شاتا، اسکی روی آب، غواصی و جت اسکی. این نکته را هم باید بدانید که تمامی گردشگران کلوپ دریایی آکواریوس، بدون نیاز به حمل پول در ساحل، با استفاده از مچ‌بندهای الکترونیکی، تمام نیازهای خرید خود را رفع می‌کنند. مراکز ورزشی و تفریحات دریایی آکواریوس کیش از ساعت ۹ صبح تا غروب آفتاب، خدمات خود را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند.

روستای گردشگری باغو کیش

اگر علاقه‌مند به فرار از مراکز خرید شلوغ شهری هستید و تمایل دارید با محیط بومی جزیره آشنا شوید، حتماً بازدید از روستای باغو کیش را در نظر بگیرید. در روستای باغو کیش، می‌توانید آرامش را تجربه کنید و از تماشای درختان انجیر معابد و خانه‌های بومی روستا لذت ببرید.

یکی از جاذبه‌های بارز این روستا، مسجد ۵۰۰ ساله آن است. این مسجد در ورودی روستا قرار دارد و به سرعت توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. همچنین، فاصله روستای باغو کیش از مرکز خرید دامون کیش تنها ۱۴ دقیقه با خودرو است.

شهر باستانی حریره

شهر باستانی حریره کیش

شهر باستانی حریره یکی از مکان‌های دیدنی برجسته استان هرمزگان است و در گروه آثار تاریخی قرار دارد. این شهر باستانی در شمال جزیره کیش و در نزدیکی مرکز خرید دامون واقع شده است. در گذشته، حریره به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز تجارتی خلیج فارس شناخته می‌شد و پس از راه‌اندازی بندر سیراف، رونق خود را از دست داد. در این شهر باستانی، بخش‌های دیدنی متنوعی از جمله خانه‌های اعیان، مسجد، حمام، کارگاه‌های صنعتی، تاسیسات آبی و بندرگاه وجود دارد. با خودرو، فاصله شهر باستانی حریره تا مرکز خرید دامون کیش، سه دقیقه و تقریباً ۲ کیلومتر است.

دیگر مراکز خرید کیش

 بازار پردیس 1 کیش

  • امکانات: آژانس مسافرتی، بانک‌های دولتی و خصوصی، کافی نت، رستوران، کافی شاپ، چایخانه‌های سنتی
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت 9:00 تا 13:30، 17:30 تا 22:30
  • آدرس: کیش، بین خیابان فردوسی و بلوار رازی کیش

بازار پردیس 2 کیش

  • امکانات: رستوران بزرگ، کافی شاپ، شعبه بانک ملی
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت 9:00 الی 13:30، 17:30تا 22:30
  •  آدرس: کیش، خیابان راضی، بین هتل پارمیس و بازار پردیس ۱

مرکز خرید رویال مال کیش

  • امکانات: رستوران واقع در پشت‌بام مرکز خرید با انواع غذاهای ایرانی و خارجی، کافی شاپ و فست فود در همکف مرکز خرید، آسانسورهای نفر بر و باربر
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت 9:30 تا 13:30، 17:30 تا 22:30
  •   آدرس: کیش، خیابان رودکی، نبش هتل پانیذ کیش

مرکز خرید دامون در کجاست؟

مرکز خرید دامون یکی از بهترین مراکز خرید کیش در انتهای خیابان وصال و بلوار ایران قرار گرفته است.

مرکز خرید دامون کیش چه امکانات رفاهی دارد؟

در این مرکز خرید می توان به رستوران های متنوع، فورکورت، کافی شاپ و پیست اسکی روی یخ اشاره کرد.

آیا مرکز خرید دامون کیش شامل پارکینگ می باشد؟

بله، این مرکز دارای پارکینک روباز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هتل زامبی کیش، تجربه ترسی هیجان انگیز

سه‌شنبه 26 دی 1402
هتل زامبی کیش، جزء تم پارک‌ های منحصر به فرد و جدید و از جاهای دیدنی کیش است که به […]
هتل زامبی کیش

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس