معرفی هتل های نزدیک مراکز اصلی تهران

هتل های نزدیک مراکز اصلی تهران به دلیل دسترسی آسان به مراکز درمانی، ایستگاه‌های حمل و نقل، مراکز خرید و بازارهای اصلی تهران و… بهترین گزینه‌ها برای اقامت محسوب می‌شوند. شما با بررسی لیست هتل های تهران نزدیک مراکز اصلی می‌توانید هتل‌هایی که متناسب با نیاز شما هستند و فاصله نزدیکی به مراکز اصلی تهران دارند را برای اقامت خود رزرو کنید. در ادامه همراه ما باشید تا برخی از هتل های نزدیک مراکز اصلی شهر را بررسی کنیم.

هتل اسپیناس پالاس تهران از هتل های نزدیک مراکز اصلی تهران

هتل اسپیناس پالاس، هتلی لوکس و 5 ستاره در تهران است که در سال 1394 در بنای 21 طبقه‌ای با 400 باب اتاق و سوئیت بنا گردید. هتل اسپیناس پالاس تهران امکانات رفاهی و تفریحی مجهزی چون استخر، سونای خشک، مجموعه فان سنتر، باشگاه تناسب اندام، امکانات ماساژ و رستوران‌های بین‌المللی را برای مسافرین در نظر گرفته است. این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های نزدیک مراکز اصلی تهران، به اماکن گردشگری این شهر چون پارک ژوراسیک و پارک پرواز بسیار نزدیک است.

در 1.3 کیلومتری این هتل، ایستگاه اتوبوس بام تهران قرار دارد که شما با طی مسافتی حدود 3 دقیقه، می‌توانید خود را به این ایستگاه برسانید. همچنین هتل اسپیناس پالاس تهران، خدمات تاکسی‌سرویس را برای مسافران ارائه می‌دهد تا مسافران به راحتی به مراکز شهر دسترسی داشته باشند.

مراکز مهم شهر تهرانفاصله تا هتل اسپیناس پالاس تهران
فرودگاه بین‌المللی امام خمینی67 کیلومتر
فرودگاه مهرآباد15 کیلومتر
برج میلاد13 کیلومتر
مرکز خرید پالادیوم7.4 کیلومتر
ارگ سنتر9.4 کیلومتر
مرکز خرید اطلس11 کیلومتر
مرکز خرید الهیه8.0 کیلومتر
برج آزادی13 کیلومتر
کاخ گلستان21 کیلومتر
بازار بزرگ تهران24 کیلومتر
تئاتر شهر20 کیلومتر
پارک ژوراسیک1.3 کیلومتر

هتل ویستریا تهران

هتل 5 ستاره ویستریا در سال 1398 تاسیس شده است که در شمال تهران قرار گرفته است. همچنین هتل ویستریا تهران فاصله کوتاهی با مکان‌های گردشگری تهران چون موزه سینما، باغ فردوس، مرکز خرید پالادیوم، کاخ سعدآباد و ارگ دارد. به‌طور کلی این هتل دارای بنای 7 طبقه با 91 باب اتاق بوده و با امکاناتی نظیر تالار، باشگاه ورزشی، استخر و سونا، سالن ماساژ، رستوران و کافی‌شاپ از لوکس‌ترین هتل های نزدیک مرکز شهر تهران محسوب می‌شود. هتل ویستریا تنها 2.1 کیلومتر با بازار تجریش و 3.8 کیلومتر با محل تفریحی دربند فاصله دارد.

ناگفته نماند که در کنار خیابان باهنر یک ایستگاه اتوبوس قرار دارد که شما از هتل تنها با 12 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خود را به آن برسانید. از آنجایی که هتل ویستریا تهران در دسته هتل های نزدیک مراکز اصلی تهران قرار دارد، اطراف آن چندین ایستگاه BRT و یک ایستگاه تاکسی پیچ شمیران وجود دارد.

مراکز مهم شهر تهرانفاصله تا هتل ویستریا تهران
فرودگاه بین‌المللی امام خمینی68 کیلومتر
فرودگاه مهرآباد21 کیلومتر
برج میلاد14 کیلومتر
مرکز خرید پالادیوم2.9 کیلومتر
ارگ سنتر1.1 کیلومتر
مرکز خرید اطلس4.6 کیلومتر
مرکز خرید الهیه4.3 کیلومتر
برج آزادی26 کیلومتر
کاخ گلستان16 کیلومتر
بازار بزرگ تهران19 کیلومتر
تئاتر شهر15 کیلومتر
پارک ژوراسیک12 کیلومتر

هتل پارسیان آزادی تهران

در میان هتل های نزدیک مراکز اصلی تهران، بدون شک از هتل پارسیان آزادی تهران به عنوان یک اقامتگاه لوکس یاد می‌شود. این هتل 5 ستاره که از هتل های نزدیک به بافت قدیمی و اصلی تهران محسوب می‌شود، امکاناتی چون استخر، سالن بدنسازی مجهز، غرفه و فروشگاه، پارکینگ و سالن کنفرانس وجود دارد. این هتل در بنای 26 طبقه‌ای ساخته شده است و حدود 475 باب اتاق و سوئیت در ظرفیت‌های مختلف دارد.

هتل های نزدیک مراکز اصلی تهران از امتیازات هتل پارسیان آزادی تهران می‌توان به موقعیت مکانی خوب آن نسبت به مراکز اصلی شهر و اماکن دیدنی چون مجموعه تفریحی توچال، پارک ژوراسیک و اشاره کرد. در چند قدمی این هتل یک ایستگاه بی‌آرتی برای حمل‌ونقل آسان مسافران قرار دارد که با آن می‌توانید به مراکز اصلی شهر بروید. البته در اطراف آن نیز ایستگاه‌های بسیاری وجود دارد که شما با توجه به محل بازدید خود می‌توانید به یکی از ایستگاه‌های BRT آن مراجعه کنید.

مراکز مهم شهر تهرانفاصله تا هتل پارسیان آزادی تهران
فرودگاه بین‌المللی امام خمینی66 کیلومتر
فرودگاه مهرآباد22 کیلومتر
برج میلاد13 کیلومتر
مرکز خرید پالادیوم3.1 کیلومتر
ارگ سنتر تهران5.1 کیلومتر
مرکز خرید اطلس11 کیلومتر
مرکز خرید الهیه4.7 کیلومتر
برج آزادی21 کیلومتر
کاخ گلستان تهران20 کیلومتر
بازار بزرگ تهران22 کیلومتر
تئاتر شهر15 کیلومتر
پارک ژوراسیک تهران5.7 کیلومتر

هتل پارسیان استقلال تهران

اگر علاقه دارید که هتل مورد نظر شما از هتل های نزدیک مراکز اصلی تهران باشد، بدون شک هتل پارسیان استقلال تهران بهترین انتخاب است. این هتل از هتل‌های 5 ستاره تهران بوده که در سال 1351 بنا شد و تاکنون چندین بار مورد بازسازی قرار گرفته است. همان طور که می‌دانید خیابان ولیعصر، از خیابان‌های پرتردد این شهر است که مراکز درمانی و تجاری بسیاری در اطراف آن بنا شده‌اند؛ ازاین‌رو این هتل پارسیان استقلال تهران دسترسی آسانی و نزدیکی به این خیابان دارد. همچنین این هتل تنها چند دقیقه با سازمان صدا و سیما، سالن اجلاس سران و مرکز خرید سام سنتر فاصله دارد.

میدان تجریش نیز در 2.5 کیلومتری این هتل قرار دارد و شما می‌توانید از طریق تاکسی‌های هتل لاله خود را به این میدان و سایر مراکز اصلی تهران برسانید. از امکانات هتل نیز می‌توان به استخر، رستوران، کافی‌شاپ، باشگاه بدنسازی، اسپا و ماساژ، سونا و جکوزی اشاره کرد. در اطراف هتل استقلال تهران، تعداد زیادی ایستگاه بی‌آرتی برای حمل‌ونقل سریع وجود دارد و تاکسی‌های شهری آماده حمل مسافر تا مقصد هستند.

مراکز مهم شهر تهرانفاصله تا هتل پارسیان استقلال تهران
فرودگاه بین‌المللی امام خمینی65 کیلومتر
فرودگاه مهرآباد19 کیلومتر
برج میلاد11 کیلومتر
مرکز خرید پالادیوم3.3 کیلومتر
ارگ سنتر5.3 کیلومتر
مرکز خرید اطلس16 کیلومتر
مرکز خرید الهیه2.4 کیلومتر
برج آزادی16 کیلومتر
کاخ گلستان تهران18 کیلومتر
بازار بزرگ تهران20 کیلومتر
تئاتر شهر16 کیلومتر
پارک ژوراسیک8.7 کیلومتر

هتل لاله تهران

از دیگر هتل های نزدیک مراکز اصلی تهران می‌توان به هتل لاله تهران اشاره کرد که در سال 1350 بنا گردید و در سال 1376 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل دارای ساختمانی در 13 طبقه است و حدود 370 اتاق و سوئیت در ظرفیت‌های مختلف دارد. همجواری هتل لاله تهران با بوستان لاله سبب شده تا آب‌وهوای منطقه این هتل بسیار خوب باشد. از مزیت‌های هتل لاله می‌توان به دسترسی آن به مراکز تجاری و درمانی اشاره کرد.

شما از این هتل تنها کم‌تر از چند کیلومتر با موزه فرش و موزه هنرهای معاصر فاصله خواهید داشت. در هتل لاله تهران شما تنها چند قدم با ایستگاه مترو کارگر فاصله خواهید داشت و از طریق خدمات تاکسی ‌سرویس هتل می‌توانید ماشینی کرایه کنید و به بازدید از نقاط مختلف شهر بپردازید.

مراکز مهم شهر تهرانفاصله تا هتل لاله تهران
فرودگاه بین‌المللی امام خمینی56 کیلومتر
فرودگاه مهرآباد10 کیلومتر
برج میلاد تهران6.7 کیلومتر
مرکز خرید پالادیوم14 کیلومتر
ارگ سنتر16 کیلومتر
مرکز خرید اطلس8.6 کیلومتر
مرکز خرید الهیه12 کیلومتر
برج آزادی7.1 کیلومتر
کاخ گلستان6.5 کیلومتر
بازار بزرگ تهران8.9 کیلومتر
تئاتر شهر تهران5.1 کیلومتر
پارک ژوراسیک تهران14 کیلومتر

هتل هویزه تهران

هتل هویزه تهران در سال 1353 افتتاح شده و از هتل های نزدیک مراکز اصلی تهران محسوب می‌شود. این هتل در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفت و امکانات بیشتری به اتاق‌های آن افزوده شد. هتل هویزه به عنوان یکی از بهترین هتل های نزدیک مراکز اصلی تهران، به دلیل داشتن امکانات خوب چون رستوران، ماساژ، سالن همایش، کافی‌شاپ و پارکینگ توانسته امتیاز 4 ستاره را کسب کند. هتل هویزه تهران در بنای 15 طبقه ساخته شده است و 136 باب سوئیت و اتاق دارد.

در اطراف این هتل چندین ایستگاه بی‌آرتی وجود دارد و شما از طریق تاکسی‌های شهری نیز می‌توانید به نقاط مختلف شهر دسترسی داشته باشید. در این هتل تنها با 12 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ایستگاه مترو فردوسی یا طالقانی برسید. همچنین هتل هویزه به خیابان‌های ولی‌عصر، کریم‌خان و انقلاب بسیار نزدیک است و دسترسی آسانی به مراکز درمانی و اداری دارد.

مراکز مهم شهر تهرانفاصله تا هتل هویزه تهران
فرودگاه بین‌المللی امام خمینی56 کیلومتر
فرودگاه مهرآباد13 کیلومتر
برج میلاد9.8 کیلومتر
مرکز خرید پالادیوم12 کیلومتر
ارگ سنتر14 کیلومتر
مرکز خرید اطلس16 کیلومتر
مرکز خرید الهیه11 کیلومتر
برج آزادی11 کیلومتر
کاخ گلستان4.1 کیلومتر
بازار بزرگ تهران6.6 کیلومتر
تئاتر شهر1.6 کیلومتر
پارک ژوراسیک19 کیلومتر

هتل آساره تهران

هتل آساره تهران از مدرن‌ترین هتل های نزدیک مرکز شهر تهران به شمار می‌رود که در سال 1388 بنا گردید، اما در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفت. هتل آساره به‌دلیل داشتن امکانات خوب برای مسافران توانسته امتیاز 4 ستاره را کسب کند. این هتل در بنای 11 طبقه با 58 باب اتاق مختلف ساخته شده است و موقعیت مکانی عالی به اماکن گردشگری تهران چون تئاتر شهر، موزه جواهرات ملی، موزه فرش و موزه هنرهای معاصر دارد.

همچنین این هتل تنها 6.2 کیلومتر با فرودگاه مهرآباد فاصله دارد و امکاناتی چون لابی، استخر، پارکینگ، رستوران، سالن ورزش، سونا و جکوزی و… را برای مسافران تدارک دیده است. این هتل خدماتی چون تاکسی سرویس را برای راحتی حمل‌ونقل مسافران در نقاط مختلف شهر ارائه می‌دهد. در اطراف این هتل مراکز تجاری و درمانی بسیار قرار دارند.

  • آدرس: تهران، خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب، مقابل دانشکده دامپزشکی، انتهای خیابان زارع (هتل آساره تهران روی نقشه)
مراکز مهم شهر تهرانفاصله هتل آساره تهران
فرودگاه بین‌المللی امام خمینی53 کیلومتر
فرودگاه مهرآباد6.2 کیلومتر
برج میلاد8.8 کیلومتر
مرکز خرید پالادیوم14 کیلومتر
ارگ سنتر16 کیلومتر
مرکز خرید اطلس5.1 کیلومتر
مرکز خرید الهیه14 کیلومتر
برج آزادی4.5 کیلومتر
کاخ گلستان5 کیلومتر
بازار بزرگ تهران7.3 کیلومتر
تئاتر شهر3.9 کیلومتر
پارک ژوراسیک15 کیلومتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

معرفی رستوران های هتل آتامان قشم و دیگر امکانات آن

یکشنبه 13 اسفند 1402
هتل آتامان با ارائه امکانات رفاهی مناسب و فضایی دلنشین، انتخابی ایده‌آل برای سفری خاطره‌انگیز به جزیره‌ زیبای قشم به […]
امکانات رفاهی هتل آتامان قشم - (1)

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس