بهترین رستوران های اصفهان با موسیقی زنده

هنگام سفر به اصفهان علاوه‌بر بازدید از آثار تاریخی، امتحان کردن غذاهای گوناگون در بهترین رستوران های اصفهان با موسیقی زنده نیز تجربه‌ای منحصربه‌فرد است. در اصفهان رستوران و باغ رستوران‌های زیادی وجود دارد که غذاهایی با کیفیت ارائه می‌دهند و بساط موسیقی زنده نیز در آن‌ها به راه است. رستوران نقش جهان، رستوران شهرزاد، رستوران جارچی باشی اصفهان و باغ رستوران کلبه تعدادی از بهترین رستوران‌های اصفهان با موسیقی زنده هستند.

لیست بهترین رستوران های اصفهان با موسیقی زنده

نام رستورانآدرس
رستوران نقش جهان اصفهانشهر اصفهان، میدان نقش جهان، جنب مسجد شیخ لطف‌الله، طبقه فوقانی سرای هنرمندان اسپادانا
رستوران همدم السلطنه اصفهاناصفهان، میدان نقش جهان، خیایان حافظ
رستوران خوان سالار اصفهانخیابان چهارباغ بالا، روبه‌روی اداره برق
رستوران شهرزاد اصفهانخیابان چهارباغ عباسی، خیابان عباس آباد
رستوران جارچی باشی اصفهاناصفهان، خیابان سپه، خیابان حکیم، کوچه هفتم مجموعه تاریخی و اقامتی ملک سلطان جارچی باشی
رستوران وی آی پی اصفهاناصفهان، خیابان چهارباغ بالا
رستوران مشاهیر اصفهاناصفهان، بلوار آتشگاه، ابتدای بلوار امام شهر درچه
کافه رستوران نیکان اصفهاناصفهان، خیابان میرفندرسکی، حد فاصل چهار راه آب 250 و میدان فیض، روبروی هلال احمر
رستوران سنتی امیرکبیر اصفهانامام خمینی، اشکاوند، بین یاس ۹ و ۱۱
رستوران شاندیز ایران زمین اصفهاناصفهان، خیابان دانشگاه، حدفاصل سه راه حکیم نظامی و سه راه توحید، مجموعه فودلند
رستوران سنتی ابیانه اصفهاناصفهان، باستان آباد، خیابان خلیج فارس ۲۲
باغ رستوران کلبه اصفهاناصفهان، شهرستان فلاورجان، خیابان وحدت
باغ رستوران شب نشین اصفهاناصفهان، بلوار آتشگاه، کوی آتشگاه، نرسیده به خیابان مهربین
باغ رستوران سه کاج اصفهاناصفهان، خیابان امام خمینی، خیابان بسیج

رستوران نقش جهان اصفهان

در مرکز میدان نقش جهان اصفهان، رستوران نقش جهان که از دوران صفوی به جای مانده، قرار دارد. این رستوران به عنوان یکی از بهترین رستوران های اصفهان با موسیقی زنده شناخته می‌شود که امروزه بازسازی شده و به دلیل نزدیکی به مسجد شیخ لطف الله می‌توان حین صرف غذا از معماری جذاب آن بنا لذت ببرید. دیزی، کشک بادمجان، فسنجان، چلوکباب کوبیده، ماهی کباب و سالاد شیرازی، زیتون، ترشی و…. در این رستوران سرو می‌شود.

  • آدرس: میدان نقش جهان، جنب مسجد شیخ لطف‌الله، طبقه فوقانی سرای هنرمندان اسپادانا

رستوران همدم السلطنه اصفهان

رستوران همدم السلطنه علاوه‌بر داشتن غذاهای خوش‌طعم، قدمتی بالا و ارزشی تاریخی نیز دارد. این رستوران در خانه ۱۶۰ ساله همدم السلطنه که دختر امیرکبیر بود راه‌اندازی شده است. رستوران همدم السلطنه از دو بخش فضای باز و بسته تشکیل شده است. در فضای باز که حیاط خانه است، میز و صندلی‌های چوبی را اطراف حوضی زیبا و قدیمی قرار داده‌اند. شیشه‌های رنگی، معماری زیبا، شمعدانی‌های رنگارنگ و گچبری‌های جذاب به فضای رستوران رنگ و بوی منحصربه‌فردی می‌بخشند. تجربه میل غذا در فضای سرسبز و سنتی این رستوران همراه با موسیقی زنده را از یاد نخواهید برد.

  • آدرس: اصفهان، میدان نقش جهان، خیایان حافظ

رستوران خوان سالار اصفهان

رستوران خوان سالار که در سال 1350 راه‌اندازی شد، از بهترین رستوران های اصفهان با موسیقی زنده است. در تک تک اجزای این رستوران می‌توانید تزئینات سنتی مانند سماورهای قدیمی، رومیزی‌های سنتی، میز و صندلی‌ها چوبی و… را ببینید. فضای نوستالژیک این رستوران شما را به سال‌های گذشته می‌برد. شاخه‌های سرسبز درخت مو و حوضچه زیبایی که در این رستوران وجود دارد، مهمانان را به گرفتن سلفی‌هایی جذاب از خودشان ترغیب می‌کند. در منوی این رستوران انواع کباب، ماهی، میگو، ته چین و خورش‌های سنتی ایرانی وجود دارد.

  • آدرس رستوران خوان ‌سالار: خیابان چهارباغ بالا، روبه‌روی اداره برق

رستوران مشاهیر اصفهان

رستوران مشاهیر اصفهان به دلیل سرو غذاهایی باکیفیت و دکوراسیون خاص خود محبوبیت زیادی دارد. پرسنل این رستوران آموزش ‌دیده و حرفه‌ای هستند؛ به طوری که بدون هیچ معطلی و در اسرع وقت سفارش‌ها را آماده می‌کنند. همواره آوای موسیقی زنده در این رستوران جاری است. از این رستوران باغات ناژوان و آتشکده دیده می‌شود. در منوی رستوران مشاهیر انواع غذاهای دریایی و فست‌فود را هم می‌توانید بیابید. میرزا قاسمی، کباب شیشلیک، چلو گردن، ماهیچه گوسفندی و میگو پفکی از معروف‌ترین غذاهای رستوران مشاهیر اصفهان هستند.

  • آدرس: اصفهان، بلوار آتشگاه، ابتدای بلوار امام شهر درچه

رستوران شهرزاد اصفهان

اگر به دنبال رستورانی اصیل با موسیقی زنده در اصفهان هستید، بهتر است رستوران شهرزاد را امتحان کنید. این رستوران دارای بافت سنتی بوده و منوی متنوعی دارد. انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را می‌توانید همراه با سالاد که منوی جداگانه‌ای دارد، در رستوران شهرزاد میل کنید. این رستوران دو سالن دارد که یکی از آن‌ها برای پذیرایی از مهمانان است. سالن دیگر هم با گنجایش ۱۲۰ نفر برای برگزاری مراسم‌های خاص آماده شده است.

از دیگر امکانات این رستوران می‌توان به ارائه غذا برای خارج از رستوران، امکان سفارش تلفنی، موسیقی زنده، امکان سفارش غذا برای مهمانی‌های بزرگ در تعداد زیاد و پذیرایی از ساعت ۱۱:۳۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب بدون توقف اشاره کرد. کباب بره بومی، زرشک پلو با مرغ، ته چین گوشت بره بومی و باقلاپلو تعدادی از غذاهایی هستند که در رستوران شهرزاد سرو می‌شوند.

  • آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، خیابان عباس آباد

رستوران جارچی باشی اصفهان

از بهترین رستوران های اصفهان با موسیقی زنده می‌توان رستوران جارچی باشی را نام برد. بنای رستوران جارچی باشی در گذشته به یک حمام عمومی تعلق داشت. امروزه با حفظ ساختار قدیمی این بنا آن را به یک رستوران جذاب تبدیل کرده‌اند. اگر به دکوراسیون و جزئیات رستوران جارچی باشی دقت کنید می‌توانید تزئینات زیبای قدیمی و سنتی را مشاهده کنید. تمام غذاهای این رستوران از کیفیت بالایی برخوردارند؛ ولی خورش ماست اصفهانی از معروف‌ترین وعده‌های آن محسوب می‌شود. این رستوران برای ۲۵۰ الی ۳۰۰ نفر ظرفیت دارد.

  • آدرس: اصفهان، خیابان سپه، خیابان حکیم، کوچه هفتم مجموعه تاریخی و اقامتی ملک سلطان جارچی باشی

رستوران وی آی پی اصفهان

اگر به دنبال یک رستوران لوکس با موسیقی زنده در اصفهان هستید، بهتر است صرف غذا در رستوران vip را امتحان کنید. سرو غذا در این محل لاکچری به صورت سلف سرویس است. فضای این رستوران به قدری دل‌نشین و جذاب است که اغلب برای مراسم‌های عقد و عروسی و تولد رزرو می‌شود. صدای زیبای پیانو که توسط نوازنده حرفه‌ای نواخته می‌شود همراه با آوازهای خواننده آرامش خاصی برای مهمانان القا می‌کند. هنگام ورود به این رستوران ابتدا باید مبلغی پرداخت کنید تا بتوانید از بیش از ۲۰ مدل غذا، دسر و… استفاده کنید. مطمئن باشید طعم نوشیدنی‌ها و غذای رستوران vip را فراموش نخواهید کرد.

  • آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ بالا

کافه رستوران نیکان اصفهان

کافه رستوران نیکان یکی از دنج‌ترین رستوران‌های اصفهان است که در آن موسیقی زنده هم پخش می‌شود. رفتار محترمانه پرسنل و طراحی داخلی متفاوت این رستوران نظر هر مهمانی را هنگام ورود جلب می‌کند. این رستوران دارای یک سالن برای برگزاری مراسم‌ها و سمینارها است. در لیست معروف‌ترین غذاهای این رستوران انواع رول استیک وجود دارد. سالاد، پیتزا، پاستا و… نیز در منوی رستوران نیکان وجود دارد. سرو شربت لیموترش نیز از سنت‌های همیشگی این رستوران است.

  • آدرس: اصفهان، خیابان میرفندرسکی، حد فاصل چهار راه آب 250 و میدان فیض، روبروی هلال احمر

رستوران سنتی امیرکبیر اصفهان

سفره‌خانه سنتی امیرکبیر با معماری سنتی و موسیقی زنده یکی از محبوب‌ترین و بهترین رستوران های اصفهان با موسیقی زنده است. این رستوران هر روز هفته برای پذیرایی از مهمانان آماده است و برای ۱۰۰ نفر ظرفیت دارد. پارکینگ از دیگر امکانات این سفره‌خانه سنتی است. در این رستوران انواع کباب‌های خوش‌طعم، غذاهای ایرانی و نوشیدنی و دمنوش‌های متفاوت سرو می‌شود.

  • آدرس: امام خمینی، اشکاوند، بین یاس ۹ و ۱۱

باغ رستوران شب نشین اصفهان

از معروف‌ترین باغ رستوران‌های اصفهان با موسیقی زنده نیز می‌توان به رستوران شب نشین اشاره کرد. این رستوران در سال ۱۳۹۰ در یک باغ وسیع و سرسبز راه‌اندازی شده است. رستوران شب نشین برای ۶۰۰ نفر گنجایش دارد و می‌توانید مراسم‌ها و جشن‌های مختلف خود را در آن برگزار کنید. آلاچیق‌هایی که در این رستوران برای مهمانان ساخته شده‌اند بسیار لوکس بوده و فضای داخلی آن‌ها هم فوق‌العاده راحت است. کف این آلاچیق‌ها با فرش پوشیده شده و بالشتک‌هایی در اطراف قرار دارند.

میزی شیشه‌ای با ارتفاع مناسب نیز برای راحتی بیشتر مهمانان تعبیه شده است. کباب صحرایی، کباب کوبیده، برنج ساده، برنج زعفرانی، ماهی قزل آلا و انواع دسر مانند پاناکوتا، موس و کاداییف در رستوران شب نشین سرو می‌شود.

  • آدرس: اصفهان، بلوار آتشگاه، کوی آتشگاه، نرسیده به خیابان مهربین
آلاچیق_های باغ رستوران شب نشین

رستوران سنتی ابیانه اصفهان

اگر می‌خواهید شبی رویایی و به یاد ماندنی را در اصفهان تجربه کنید، توصیه می‌شود به رستوران سنتی ابیانه هم سری بزنید. این رستوران با غذاهای باکیفیت و خدمات مناسب، از بهترین رستوران های اصفهان با موسیقی زنده است. قیمت غذاهای رستوران سنتی ابیانه در مقایسه با سایر رستوران‌ها به دلیل کیفیت عالی کمی بالا است.

  • آدرس: اصفهان، باستان آباد، خیابان خلیج فارس ۲۲

رستوران شاندیز ایران زمین اصفهان

رستوران شاندیز ایران زمین با موسیقی زنده و دکوراسیونی مدرن از رستوران‌های پرطرفدار اصفهان است. صندلی مخصوص کودک، سیستم گرمایش و سرمایش و پارکینگ از امکانات این رستوران هستند. در منوی رستوران شاندیز ایران زمین انواع غذای ایرانی، بین‌المللی و دریایی وجود دارد. این رستوران برای ۸۰ نفر ظرفیت داشته و امکان سفارش تلفنی هم وجود دارد.

  • آدرس: اصفهان، خیابان دانشگاه، حدفاصل سه راه حکیم نظامی و سه راه توحید، مجموعه فودلند

باغ رستوران کلبه اصفهان

باغ رستوران کلبه را می‌توان از زیباترین و بهترین رستوران های اصفهان با موسیقی زنده معرفی کرد. اجرای موسیقی زنده در قسمت سنتی این باغ رستوران و فضای سرسبز و چشم‌نواز این مکان توانسته مهمانان زیادی را راضی نگه دارد. سالن سرپوشیده باغ رستوران کلبه بسیار لوکس بوده و دارای تخت‌هایی برای راحتی مهمانان است. منوی غذای متنوع باغ رستوران کلبه از دیگر ویژگی‌های این مکان است که اوقات خوشی را برای گردشگران و  مسافران  فراهم می‌کند.

  • آدرس: اصفهان، شهرستان فلاورجان، خیابان وحدت

باغ رستوران سه کاج اصفهان

باغ رستوران سه کاج نیز گزینه‌ای ایده‌آل در میان بهترین رستوران های اصفهان با موسیقی زنده است که برای صرف یک وعده غذایی خوش طعم در فضای باز می‌توانید به آن مراجعه کنید. موسیقی زنده‌ای که توسط گروهی حرفه‌ای در حیاط سرسبز این باغ رستوران طنین می‌اندازد، هر فردی را سر ذوق می‌آورد‌. در این رستوران یک فضای بسته نیز وجود دارد که با معماری و تزئینات قدیمی آراسته شده است. انواع غذای ایرانی، فرنگی و دریایی را می‌توان در منوی رستوران سه کاج یافت.

در این باغ رستوران آلاچیق‌های شیشه‌ای مجهز به سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی برای آسایش بیشتر مهمانان تعبیه شده است. باغ رستوران سه کاج دارای یک کافی‌شاپ هم است که انواع آب میوه‌ها و بستنی‌های خوشمزه در آن سرو می‌شود.

  • آدرس: اصفهان، خیابان امام خمینی، خیابان بسیج
محیط سرسبز باغ رستوران سه کاج

بهترین رستوران در درچه اصفهان با موسیقی زنده

باغ رستوران شهرباران اصفهان

یکی از مشهورترین و باکیفیت‌ترین رستوران‌های اصفهان، باغ رستوران شهرباران در درچه است. این مکان با داشتن تخت‌های سنتی، فضای باز، آلاچیق، سالن‌های ویژه برگزاری تولد و سالن VIP، محیطی منحصر به فرد و دلنشین را برای مهمانان خود فراهم کرده است.

باغ رستوران شهرباران اصفهان با ارائه انواع غذاهای ایرانی، محلی، فرنگی و دسرهای متنوع و بی‌نظیر، تجربه‌ای لذت‌بخش از طعم‌های مختلف را برای شما به ارمغان می‌آورد.

از ویژگی‌های برجسته این رستوران می‌توان به اجرای موسیقی زنده اشاره کرد که هر شب از ساعت ۸ تا ۱۱ و همچنین ظهرهای روزهای تعطیل از ساعت ۱ تا ۴، با صدای گرم خوانندگان، محیطی شاد و دلنشین را برای شما فراهم می‌کند. این رستوران با ترکیب هنر و طعم، لحظاتی خاطره‌انگیز و بی‌نظیر را برای شما رقم می‌زند.

باغ رستوان های اصفهان با موسیقی زنده

برخی از بهترین باغ رستوران های اصفهان عبارت اند از:

  • باغ رستوران کلبه اصفهان
  • باغ رستوران شب های اصفهان
  • باغ رستوران هزار دستان اصفهان
  • باغ رستوران سه کاج اصفهان
  • و…

رزرو هتل های اصفهان از های هتل

اصفهان مملو از رستوران‌های شیکی است که با هتل‌های مدرن احاطه شده‌اند. هتل‌های مختلفی اطراف رستوران‌های اصفهان که اجرای موسیقی زنده دارند وجود دارد که می‌توانید قبل از سفر خود، اقدام به رزرو آن‌ها کنید؛ بدین ترتیب خیال‌تان از بابت داشتن اقامتگاهی مناسب راحت خواهد بود. رزرواسیون آنلاین های هتل می‌تواند با در اختیار گذاشتن اطلاعات هتل های اصفهان، بهترین اقامت را برایتان رقم بزند.

سوالات متداول

بهترین رستوران های اصفهان با موسیقی زنده کدام هستند؟

رستوران جارچی باشی اصفهان، رستوران شهرزاد، رستوران همدم السلطنه، رستوران مشاهیر اصفهان، رستوران وی آی پی تعدادی از بهترین رستوران‌های اصفهان با موسیقی زنده هستند.

بهترین باغ رستوران های اصفهان با موسیقی زنده کدام اند؟

باغ رستوران کلبه، باغ رستوران سه کاج، باغ رستوران شب‌های اصفهان و باغ رستوران هزاردستان از بهترین باغ رستوران‌های اصفهان با موسیقی زنده هستند.

کدام رستوران اصفهان با موسیقی زنده دارای سالن‌ برای برگزاری مراسم هستند؟

رستوران شهرزاد، رستوران وی آی پی و کافه رستوران نیکان دارای سالن برای برگزاری مراسم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

معرفی جاذبه های تاریخی اصفهان همراه با آدرس

دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
اصفهان از جمله کهن‌ترین شهرهای ایران بوده که بناهای تاریخی بسیاری را در خود گنجانده است. این بناهای تاریخی معماری […]
گشت و گذار در جاذبه های تاریخی اصفهان

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس