کد تخفیف 30 هزارتومان ویژه دهه آخر صفر
M4042 کپی
خرید بلیط
تخفیف 200 هزار تومانی ویژه هتل های 100% آنلاین
tabestoon کپی
رزرو هتل

معرفی زیباترین و بهترین هتل های کاشان

کاشان را می‌توان بهشتی در میان کویر تصور کرد که با اقامتگاه‌های سنتی خود، خاطرات سفر را دلچسب‌تر می‌کند. اکثر هتل‌های کاشان به اقامتگاه شهرت دارند و خبری از هتل‌های لوکس و مجلل در این شهر نیست. کهن بودن این شهرستان باعث شده که خانه‌های سنتی در آن به فراوانی وجود داشته باشند و این فرصتی برای گسترش اقامتگاه‌های سنتی و بوتیک هتل‌هاست. در جای جای این اقامتگاه‌ها می‌توان رنگ و بوی هنر اصیل ایرانی را احساس کرد. 

اقامتگاه سنتی منوچهری کاشان

لیست بهترین هتل های کاشان

اکثریت هتل‌های کاشان به خانه‌های سنتی مربوط می‌شوند که مرمت و بازسازی شده‌اند. بنای این هتل‌ها با داشتن بادگیرها، طاق‌های خمیده، درب و پنجره‌های چوبی، حوض‌های آب و گلدان‌های زیبا مزین شده و جلوه‌گاه هنر اصیل ایرانی است. این اقامتگاه‌ها مانند هتل‌های لوکس دارای ستاره نیستند؛ ولی به‌ دلیل وجود امکانات خاصی که در آن‌ها وجود دارند امتیازدهی می‌شوند. از جمله پرطرفدارترین هتل‌های کاشان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

آدرس هتلنام هتل
کاشان، خیابان علوی، بن بست باستان هفتماقامتگاه سنتی خانه عامری ها کاشان
کاشان – میدان کمال الملک – خیابان دروازه اصفهان – کوچه بوستانیاقامتگاه خانه مرشدی 1 کاشان
کاشان – میدان کمال الملک -خیابان فاضل نراقی-کوچه موحد پوراقامتگاه خانه مرشدی 2 (ادیب) کاشان
کاشان، خیابان باباافضل، کوچه واحد پور ۴۷( تالار نورجهان)هتل بوتیک سرای صباغیان کاشان
خیابان محتشم کاشانی-کوچه شهید ثابت-عمارت هفتم_شماره 49اقامتگاه سنتی منوچهری کاشان
کاشان، میدان کمال الملک، خیابان فاضل نراقی، کوچه فرهنگ 24اقامتگاه سنتی آمیرزا کاشان
کاشان، خیابان فاضل نراقی، کوچه فرهنگ ۳، پلاک ۵اقامتگاه سنتی سرای امیر کاشان
کاشان، آران و بیدگل، ابوزیدآباد، روستای یزدان، هتل یلوهتل یلو آران و بیدگل کاشان
کاشان، خیابان محتشم کاشانی، کوچه شهید ثابت، عمارت هفتاقامتگاه سنتی منوچهری کاشان

اقامتگاه سنتی خانه عامری ها کاشان

تاریخچه ساخت این خانه سنتی به زمان زندیه برمی‌گردد و این موضوع را می‌توان به‌خوبی در حیاط‌های اندرونی، اتاق‌ها و معماری کم‌ نظیر آن مشاهده کرد. اقامتگاه سنتی خانه عامری کاشان در سال 1393 مورد مرمت قرار گرفته است. این هتل دارای امکاناتی از قبیل پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، اینترنت، رستوران سنتی، کافی شاپ و راهنمای تورهای گردشگری است. این اقامتگاه را با بلندترین بادگیر آن می‌شناسند که 27 واحد اقامتی در نزدیکی آن قرار گرفته‌اند. 

اکثر مراکز اقامتی خانه عامری‌ها به سوئیت‌ها اختصاص داده شده است و انواع آن‌ها شامل سوئیت پرزیدنتال، شاه نشین، رویال ناز و رویال زرین می‌شوند. موقعیت مکانی مناسب اقامتگاه سنتی خانه عامری‌ها کاشان باعث شده که به بسیاری از جاهای دیدنی کاشان جمله موارد زیر نزدیک باشد:

آدرس: کاشان، خیابان علوی، بن‌بست باستان هفتم

اقامتگاه سنتی خانه عامری ها کاشان

اقامتگاه خانه مرشدی 1 کاشان

اقامتگاه مرشدی کاشان با بنای 2 طبقه خود دارای 8 اتاق برای پذیرایی از مهمانان است. این خانه بیش از 200 سال عمر دارد و بیش از 8 سال از مرمت آن می‌گذرد. معماری اصیل ایرانی را می‌توان در ایوان، حوض، طاق‌های بلند و زیرزمین آن به‌خوبی مشاهده کرد. برخی از اتاق‌ها در زیرزمین و برخی از آن‌ها در طبقه همکف واقع‌اند. از جمله ویژگی‌های بارز این هتل می‌توان به حوض خانه سنتی 150 متری آن اشاره کرد که محیط باصفایی را به‌ وجود آورده است.

این اقامتگاه بخش‌هایی را در قالب سوئیت‌های ۲ نفره، اتاق‌های 5 نفره و حمام خزینه سنتی دارد. از جمله امکانات این هتل می‌توان به اتاق‌های آرام، تراس‌های باصفا و سالن  غذاخوری سنتی اشاره کرد. مراکز گردشگری نزدیک به اقامتگاه سنتی خانه مرشدی کاشان عبارتند از:

آدرس: کاشان – میدان کمال الملک – خیابان دروازه اصفهان – کوچه بوستانی

  • بازار کاشان
  • تیمچه امین الدوله
  • خانه تاریخی بروجردی‌های کاشان
  • خانه تاریخی طباطبایی‌های کاشان
  • مسجد آقا بزرگ

اقامتگاه خانه مرشدی 2 (ادیب) کاشان

خانه ادیب کاشان به‌عنوان فاز دوم خانه مرشدی درنظر گرفته می‌شود. عمر این خانه به 250 سال پیش برمی‌گردد و دارای 2 طبقه برای پذیرایی از مهمانان است. اتاق‌های این اقامتگاه 17 باب هستند که به‌صورت دو تخته توئین، سه تخته، چهار تخته، سوئیت چهار تخته و یک تخته وجود دارند. امکاناتی نظیر پارکینگ و اینترنت رایگان در این اقامتگاه موجود است. مزیت بزرگ اقامتگاه سنتی خانه مرشدی 2 (ادیب) کاشان دسترسی به جاذبه‌های گردشگری کاشان از جمله موارد زیر است:

آدرس: کاشان، میدان کمال الملک، خیابان فاضل نراقی، کوچه شهید موحدپور

اقامتگاه سنتی منوچهری کاشان

این هتل از خانه‌های قدیمی مربوط به 400 سال پیش بوده و از جمله خانه‌های دارای آب انبار کاشان محسوب می‌شود. البته این خانه در سال 1390 مورد بازسازی قرار گرفت. اقامتگاه سنتی منوچهری کاشان دارای ۲ طبقه است که 9 اتاق را درون خود جای داده است. دو ورودی مزین به معماری ایرانی فضای داخلی آن را بسیار فرح بخش کرده است. اتاق‌های این هتل همگی دارای تخت‌های سینگل هستند که درصورت نیاز می‌توانید تخت‌های توئین سفارش دهید.

با توجه به محدود بودن اتاق‌های اقامتگاه سنتی منوچهری کاشان، پیشنهاد می‌کنیم که قبل از سفر به کاشان، نسبت به رزرو آن‌ها اقدام کنید. این خانه به‌دلیل موقعیت مکانی مناسب به بسیاری از مراکز دیدنی کاشان که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم، نزدیک است:

آدرس: کاشان، خیابان محتشم کاشانی، کوچه شهید ثابت، عمارت هفت

  • سرای امین السلطنه
  • آرامگاه محتشم کاشانی
  • بامنار کاشان
  • مسجد درب یلان
  • حوزه علمیه آیت الله مصطفوی
  • مسجد آقا بزرگ

هتل بوتیک سرای صباغیان کاشان

قدمت این هتل به دوران قاجار برمی‌گردد و بیش از 250 سال از عمر آن می‌گذرد. هتل بوتیک سرای صباغیان کاشان از معدود هتل‌هایی است که به دلیل داشتن المان‌های سنتی و خلاقانه به ثبت ملی رسیده است. مساحت 700 متر مربعی هتل صباغیان کاشان 17 باب اتاق را در خود جای داده که همه آن‌ها دور تا دور حیاط مرکزی قرار گرفته‌اند. برخی از اتاق‌های این هتل دارای 5 در هستند که در اضلاع مختلف این بنا قرار گرفته‌اند.

از جمله محبوب‌ترین اتاق‌های این هتل، اتاق گوشواره است که دارای چشم اندازی رو به حیاط مرکزی است. امکانات هتل صباغیان شامل کافی شاپ، رستوران، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، چایخانه سنتی، خدمات تور، بالکن، مبلمان، گشت با هزینه می‌شوند. همچنین این هتل به جاذبه‌های گردشگری زیر فاصله نزدیکی دارد:

آدرس: کاشان، خیابان باباافضل، انتهای کوچه واحدپور ۴۷، تالار نور جهان

  • میدان امام
  • تیمچه امین الدوله
  • بازار سنتی کاشان
  • زیارت درب زنجیر
  • میدان کمال الملک
  • خانه استیو کاشان

اقامتگاه سنتی آمیرزا کاشان

اقامتگاه آمیرزا دارای قدمتی بیش از 100 سال است و در نزدیکی به مرکز شهر کاشان قرار دارد. این اقامتگاه در سال 1369 بازسازی شده، ولی پس از 28 سال در سال 1397 شروع به کار کرده است. اقامت در این هتل ارزان مزایایی از جمله نزدیکی به جاذبه‌های تاریخی کاشان نظیر حمام سلطان امیر احمد، خانه بروجردی‌ها، مسجد آقا بزرگ، خانه تاریخی عباسیان، خانه لوسی و مرکز بازی و شادی دارد.

تعداد اقامتگاه‌های این عمارت 2 طبقه به 12 عدد می‌رسد که همه آن‌ها دارای تراسی رو به بیرون هستند. حیاط بزرگ، حوض و فضای سنتی حاکم در این هتل باعث می‌شود که لذت اقامتی آرامش بخش را تجربه کنید.

  • آدرس: کاشان، میدان کمال الملک، خیابان فاضل نراقی، کوچه فرهنگ ۲۴
اقامتگاه سنتی آمیرزا کاشان

اقامتگاه سنتی سرای امیر کاشان

تاریخچه این خانه به اواخر دوران قاجار برمی‌گردد؛ اما در سال 1397 ترمیم شده و به فضایی آرام برای اقامت تبدیل شده است. اقامتگاه سنتی سرای امیر کاشان دارای 2 طبقه و 7 اتاق است که جز مراکز اقامتی آرام و تمیز درنظر گرفته می‌شود.  از جمله اتاق‌های این هتل می‌توان به اتاق شاه نشین، گوشواره، سه دری، کرسی، تخت و کرسی و ۵ دری اشاره کرد. این هتل محل اقامتی آرام و مکانی مناسب برای عکسبرداری محسوب می‌شود. از جمله مراکز دیدنی نزدیک به اقامتگاه سنتی سرای امیر کاشان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

آدرس: خیابان فاضل نراقی،فرهنگ سوم ،پلاک 5

  • خانه تاریخی عباسیان کاشان
  • حمام تاریخی سلطان امیراحمد
  • خانه تاریخی بروجردی‌های کاشان
  • خانه تاریخی طباطبایی‌های کاشان
  • مرکز بازی و شادی
  • مزار فیض
  • خانه تاریخی تاج کاشان
  • مسجد جامع کاشان

هتل یلو آران و بیدگل کاشان

هتل یلو آران و بیدگل کاشان از جمله هتل‌های آرام و کویری کاشان محسوب می‌شود. دلیل نامگذاری این هتل به‌نام یلو، نورپردازی و معماری زرد رنگی است که در همه جای آن دیده می‌شود. با وجود قرار گرفتن در 30 کیلومتری شهر کاشان، هتل یلو آران و بیدگل کاشان به دلیل داشتن رستوران با معماری سنتی، حیاط بیرونی باصفا و محیط ساده و بی تکلف خود یکی از پرطرفدارترین هتل‌های کاشان است.  این هتل در سال 1397 در شهر ابوزید آباد افتتاح شد.

تعداد 28 اتاق این هتل که در ۳ طبقه قرار دارند، این مکان را به اقامتگاهی بزرگ تبدیل کرده است. از جمله مزایای این هتل می‌توان به نزدیکی به شهر آران و بیدگل و  جاذبه‌های کم نظیر آن اشاره کرد. اتاق‌های متنوع این هتل در قالب سه تا  هشت تخته فولبرد، دو تخته توئین و دو تخته دبل اشاره کرد. این هتل چشم‌‌انداز زیبایی به روی دشت و کوه‌های اطراف دارد و آب وهوای آن نیز به‌دلیل دور بودن از کاشان پاکیزه‌تر است. مراکز گردشگری زیر فاصله نزدیکی تا این هتل دارند:

آدرس: شهرستان آران و بیدگل (کاشان)، شهر ابوزیدآباد، روستای یزدان، هتل یلو

  • کویر قاشماقاری
  • کویر حسین آباد
هتل یلو آران و بیدگل کاشان

رزرو هتل های کاشان از های هتل

جهت رزرو هتل های کاشان، می توانید از طریق وب سایت های هتل اقدام نمایید. با رزرو هتل از طریق این رزرواسیون نه تنها از پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان بهره مند هستید، بلکه می توانید در برخی از مناسبت های خاص از تخفیفات ویژه هم استفاده نمایید.

سوالات متداول

کدام یک از هتل‌های کاشان دارای قیمت ارزان‌تری است؟

هتل آمیرزا و سرای امیر دارای محیط کوچک، آرام و قیمت بسیار مناسبی هستند.

هتل‌های زیبای کاشان چه ویژگی‌هایی دارند؟

اکثر این هتل‌ها از مرمت خانه‌های قدیمی ساخته شده‌اند و دارای معماری سنتی، حیاط، زیرزمین، آب انبار و بادگیر هستند.

موقعیت مکانی هتل‌های کاشان کجاست؟

اکثر اقامتگاه‌های سنتی کاشان در جوار مراکز دیدنی آن یعنی خانه عباسی و خانه بروجردی‌ها قرارگرفته‌اند.

زیبا ترین هتل های کاشان، کدام هتل ها هستند؟

اقامتگاه سنتی خانه عامری ها کاشان، اقامتگاه سنتی آمیرزا کاشان، اقامتگاه سنتی منوچهری کاشان، هتل بوتیک سرای صباغیان کاشان، اقامتگاه خانه مرشدی 2 (ادیب) کاشان و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بررسی امکانات هتل جوار الملک مشهد

شنبه 22 اردیبهشت 1403
هتل جوار الملک مشهد از جمله بهترین هتل‌ های چهار ستاره مشهد بوده که تاسیس آن به سال ۱۴۰۰ بازمی‌گردد […]
امکانات هتل جوار الملک مشهد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس