پیست های کارتینگ مشهد

اگر از آن دسته از افرادی هستید که به ورزش‌های هیجان‌انگیز علاقه دارید، پیست های کارتینگ مشهد قطعاً برای شما بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود. بازی و مسابقه با ماشین‌های مسابقه‌ای کارتینگ، در پیست‌های مجهز مشهد، لذت بسیاری برای افراد مختلف دارد؛ زیرا افراد می‌توانند مهارت خود را در رانندگی به چالش بکشند. خودروهای مسابقه‌ای کارتینگ، دارای چهار چرخ خارج از بدنه هستند و سرعت فوق‌العاده‌ای در حرکت دارند. در مشهد پیست‌های متعدد به دو صورت روباز و سرپوشیده وجود دارد که یکی از جاهای دیدنی مشهد محسوب می‌شوند و افراد براساس علاقه و شرایط آب‌‌و‌هوایی آن‌ها را انتخاب می‌کنند.

نمایی از پیست کارتینگ ارشاد مشهد

پیست کارتینگ ارشاد مشهد

قطعاً انجام کارتینگ در مجموعه‌ای بزرگ با زیربنای بیش از ۷ هزار مترمربع، برای علاقه‌مندان به این ورزش، بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. طول پیست درمجموعه ارشاد مشهد به بیش از ۳ کیلومتر می‌رسد و طی کردن این مسیر به‌طور میانگین برای اکثر افراد ۸ دقیقه طول خواهد کشید. این مجموعه از جمله پیست‌های کارتینگ روباز مشهد است. بنابراین شما می‌توانید از آب‌و‌هوای پاک و تازه استفاده کنید و در فضایی بزرگ و دلپذیر، میزبان تماشاچیان و همراهان خود باشید. این پیست پر هیجان و مجهز، علاوه‌بر اینکه امکان حضور عموم مردم به‌عنوان تماشاچی را فراهم کرده است، کلاس‌های آموزشی کارتینگ را نیز برای علاقه‌مندان به‌صورت تخصصی برگزار می‌کند.

اگر به کارتینگ علاقه دارید و احساس می‌کنید توانایی قهرمان شدن در این حیطه را دارید، باشگاه کارتینگ ارشاد با آغوش باز پذیرای شما خواهد بود. حتی در صورت استعداد و پشتکار زیاد، معرفی شما به مسابقات و کسب افتخارات داخلی و خارجی برای شما امکان‌پذیر خواهد بود. این مجموعه علاوه‌بر کارتینگ، امکان بازی کردن اسکیت، والیبال، تنیس، اسب سواری و… را برای شما فراهم‌ کرده است. افراد بالای ده سال مجاز به شرکت در بازی کارتینگ این مجموعه هستند و هزینه هر ۶ دور بازی آن‌ها در مجموعه ۹۰ هزار تومان محاسبه می‌شود؛ البته این هزینه می‌تواند به‌دلیل شرایط مختلف در حال نوسان باشد. پیست کارتینگ داخل مجموعه ورزشی ارشاد قرار گرفته و از ساعت ۹ صبح الی ۹ شب، پذیرای شما خواهد بود.

  • آدرس: انتهای بزرگراه وکیل‌آباد، قبل از سه‌راهی ترقبه و شاندیز، مجموعه ورزشی ارشاد
پیست کارتینگ آزادی مشهد

پیست کارتینگ آزادی مشهد

پیست کارتینگ آزادی مشهد از جمله پیست‌های مجهز مشهد است که به‌صورت کاملاً استاندارد و با تجهیزاتی مورد تایید، حتی برای افراد مبتدی، احداث شده است. این مجموعه مساحتی حدود ۵ هزار مترمربع دارد و در فضایی باز با سرسبزی خیره‌کننده و آرامش‌بخش واقع شده است‌. این مجموعه ممکن است محدودیت‌هایی برای کودکان زیر ده سال و با قد و وزن پایین داشته باشد، اما نگران نباشید؛ زیرا تفریحات پیست آزادی مشهد، تنها به پیست کارتینگ ختم نخواهد شد و امکان انجام ورزش‌هایی همچون اسکیت، والیبال، فوتبال و… برای شما و فرزندان‌تان وجود دارد. بنابراین افرادی با قد زیر ۱۵۰ یا وزن بیش از ۹۰ که امکان لذت بردن از کارتینگ را ندارند؛ می‌توانند از تفریحات دیگر پیست لذت ببرند.

اگر مبتدی هستید و به یادگرفتن کارتینگ علاقه‌مندید، درنگ نکنید! باشگاه کارتینگ آزادی، در محیطی کاملاً مدرن و مطابق با استاندارهای ورزشی، برای شما کلاس‌های آموزشی فوق‌العاده برگزار می‌کند‌. ساعت کاری این مجموعه هرروز، ۹ صبح تا ۱۱ شب بوده و با دریافت هر بلیط ۱۰۰ الی ۱۵۰ هزار تومانی می‌توانید، ۵ دور کارتینگ بازی کنید و به‌صورت نامحدود در مجموعه بمانید. کلیه تجهیزات لازم برای یک کارتینگ ایمن و هیجان‌انگیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت و نیاز به خرید وسیله نخواهید داشت. پس از انجام یک کارتینگ پر هیجان، می‌توانید برای رفع خستگی به کافی‌شاپ کارتینگ آزادی مشهد مراجعه کنید.

  • آدرس: جاده ترقبه، بعد از پمپ‌بنزین، روبه‌روی سازمان تأمین اجتماعی
پیست کارتینگ جام جم نوین مشهد

پیست کارتینگ جام جم نوین مشهد

پیست کارتینگ جام جم در بین پیست های کارتینگ مشهد از شهرت بسیاری برخوردار است و با مساحتی حدود ۵ کیلومتر مربع، میزبان علاقه‌مندان به ورزش‌های هیجان‌انگیز و سرعتی است. این مجموعه تنها برای افراد حرفه‌ای نیست و کسانی‌که در این ورزش مبتدی هستند هم می‌توانند با خیال راحت داوطلب انجام بازی شوند. در این مجموعه، بلیط افراد مبتدی با افراد حرفه‌ای متفاوت بوده و به دو نوع رنتال و ریس وجود دارد. بلیط‌های رنتال مخصوص ماشین‌های مبتدی با سرعتی حدود ۷۰ کیلومتر و بلیط‌های ریس مخصوص افراد حرفه‌ای با سرعت‌های حدود ۱۸۰ کیلومتر است‌. با این حال، هزینه بلیط این مجموعه اصلاً گران نیست و برای هر دور، هزینه محاسبه می‌شود.

برای امنیت بیش‌تر نیز پیش از شروع بازی، اصول و قوانین به خوبی به فرد مبتدی آموزش داده خواهد شد.

در پیست کارتینگ جام جم نوین مشهد، محدودیت سنی از سایر مجموعه‌ها کم‌تر بوده و زیر ۶ سال رسیده است و کودکان با آموزش پیش از بازی و تجهیزات امنیتی امکان استفاده از پیست را دارند. در غیر این صورت نیز می‌توانند با سایر ورزش‌های جذاب مجموعه همچون فوتسال، والیبال و… ساعات خوشی را داشته باشند. این مجموعه به‌صورت سرپوشیده بوده و از بوفه و کافی‌شاپ برای افزایش رفاه افراد بهره‌مند است. این مجموعه همه روزه به‌جز روزهای تعطیل از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب، آماده خدمت‌رسانی بوده و دارای پارکینگ رایگان برای افرادی است که با ماشین شخصی به این مجموعه می‌آیند.

  • آدرس: انتهای بزرگراه وکیل‌آباد، ابتدای جاده شاندیز، روبه‌روی نمایندگی سایپا
پیست قهرمانان کارتینگ مشهد

پیست قهرمانان کارتینگ مشهد (شهر بازی الماس شرق)

اگر به‌دنبال پیست کارتینگ در مرکز شهر مشهد هستید، پیست قهرمانان کارتینگ مشهد قطعاً برای شما مناسب است. این مجموعه ورزشی در شهربازی الماس شرق قرار داشته و به‌دلیل موقعیت مکانی مناسب، مورد علاقه گردشگران قرار گرفته است. این مجموعه دارای پیست‌هایی با هزینه گوناگون بوده که براساس تعداد دور کارتینگ تعیین می‌شود. این هزینه در سال معمولاً برای هر نفر، ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود. ساعت کاری پیست قهرمانان کارتینگ ۵ عصر تا ۱۱ شب بوده و از آن‌جایی که این مجموعه در نزدیکی مکان‌های تفریحی زیادی قرار دارد، می‌توانید علاوه‌بر انجام کارتینگ از سایر سرگرمی‌ها و مکان‌های دیدنی لذت ببرید.

جالب است بدانید که در این مجموعه برای شرکت در این بازی نیاز به گواهینامه یا مدرک خاصی ندارید؛ بلکه تنها کافی است که به توضیحات و آموزش‌هایی که پیش از شروع بازی داده می‌شود، دقت کنید. این بازی هم به‌صورت فردی و هم به ‌صورت گروهی و مسابقه امکان‌پذیر است. این مجموعه برای کارتینگ دارای فضای باز بوده، اما سایر ورزش‌های آن در فضایی سرپوشیده و با طراحی بسیار زیبا انجام می‌شود.

  • آدرس: میدان خیام، بلوار خیام شمالی، روبه‌روی بازار بین‌المللی سپاد
پیست اتکا کارتینگ مشهد

پیست اتکا کارتینگ مشهد

اگر لیست بهترین کارتینگ‌های مشهد را نگاه کنید، قطعاً نام کارتینگ اتکا را در این لیست خواهید دهید. این مجموعه به‌حدی مجهز و همه‌چیز‌تمام است که به نام کارتینگ ایران معروف شده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مجموعه مخصوصا برای مسافران، نزدیک بودن به مترو است. به‌حدی که از این مجموعه تا ایستگاه با پای پیاده تنها ۶ دقیقه فاصله وجود دارد. هزینه بلیط در این مجموعه بسیار مقرون‌به‌صرفه بوده و برای هرنفر حدود ۱۰۰ هزار تومان محاسبه می‌شود. همچنین از ۱۰ صبح تا ساعت ۲۱ پذیرای مسافران و ورزش‌دوستانی است که کارتینگ را برای افزایش آدرنالین بدن‌شان انتخاب می‌کنند.

طول پیست اتکا کارتینگ مشهد حدود ۳۵۰ متر بوده و پرقدرت‌ترین ماشین‌های کارتینگ در این مجموعه وجود دارند. یکی از جالب‌ترین تجربه‌هایی که می‌توانید در این مجموعه داشته باشید، انجام کارتینگ دو نفره است که بسیار هیجان‌انگیز و خاطره‌ساز خواهد بود. تمامی تجهیزات مورد نیاز شما برای بازی، با بالاترین کیفیت به شما ارائه خواهد شد و برای تعویض لباس، رختکن هم طراحی شده است. پیچ‌و‌خم‌های زیاد و متعدد در این مجموعه برای افرادی که عاشق سرعت و هیجان‌انگیز هستند، بسیار شگفت‌انگیز و جذاب است و امکانات رفاهی زیادی از جمله پارکینگ رایگان برای راحتی شما و خانواده‌تان در این مجموعه فراهم است.

  • آدرس: بزرگراه بسیج، بعد از پل غدیر، پارکینگ فروشگاه اتکا
کارتینگ در مشهد

پیست کارتینگ و سافاری مجموعه تفریحی پارک آکام مشهد

یکی دیگر از مجموعه‌های هیجان‌انگیز جاده طرقبه مشهد، پیست کارتینگ و سافاری مجموعه تفریحی پارک آکام مشهد است. این مجموعه تفریحی_ورزشی برای گردشگران مکانی بسیار سرگرم‌کننده و جذاب است. حضور در این مجموعه محدودیت سنی ندارد و با هر سن‌ و ‌سالی می‌توانید از امکانات بی‌شمار آن لذت ببرید. همچنین خوب است بدانید که انجام همزمان کارتینگ توسط خانم‌ها و آقایان در این مجموعه آزاد است. کارتینگ و سافاری از معروف‌ترین سرگرمی‌های این پارک محسوب می‌شود. علاوه‌بر این دو، امکانات تفریحی دیگری همچون ترن، ماهیگیری، موتورسواری، جامپینگ و… برای شما فراهم است.

اگر به سافاری علاقه دارید در این مجموعه امکان لذت بردن از آن با ماشین‌های لندکروز مجهز وجود دارد. شما هنگام سافاری نوعی طبیعت‌گردی متفاوت با ماشین را تجربه می‌کنید و زیبایی‌های بسیاری از طبیعت و حیوانات را خواهید دید‌. همچنین در پیست کارتینگ این مجموعه با ماشین‌هایی پرسرعت و قوی، می‌توانید همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب مراجعه کرده و تنها با پرداخت ۱۰۰ هزار تومان به ‌ازای هر نفر، ورزشی جذاب و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.

  • آدرس: 17 کیلومتری شهر مشهد، انتهای جاده طرقبه، 2 کیلومتری جاده نغندر

سوالات متداول

بزرگ‌ترین پیست کارتینگ مشهد چه نام دارد؟

کارتینگ ارشاد با مساحت 7000 مترمربع بزرگ‌ترین کارتینگ مشهد است.

محدودیت سنی کارتینگ مشهد چگونه است؟

به‌طور کلی افراد زیر 6 سال نمی‌توانند از تفریح کارتینگ استفاده کنند؛ اما در پیست کارتینگ جام جم نوین مشهد کودکان کمتر 6 سال نیز می‌توانند از این تفریح استفاده کنند.

آیا برای استفاده از کارتینگ مشهد باید گواهی نامه داشت؟

خیر، شما با فراگیری آموزشی کوتاه می‌توانید از این تفریح استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مقایسه هتل درویشی با الماس ۲: هتل‌ های الماس ۲ و درویشی چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند؟

شنبه 7 بهمن 1402
هتل‌ درویشی مشهد و هتل الماس ۲ مشهد از بهترین مراکز اقامتی مشهد و نزدیک حرم هستند که امکانات رفاهی […]
مقایسه هتل درویشی با الماس ۲

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس