معرفی مرکز غواصی نگین ساحل قشم

یکی از بهترین مراکز غواصی و تفریحات دریایی در جزیره قشم، “مرکز غواصی نگین ساحل قشم” در پارک زیتون واقع شده است، که برای علاقمندان به اسکوبا و غواصی ساخته شده است. اگر به پارک زیتون قشم سر میزنید، بهتر است ساعاتی را برای غواصی و تجربه تفریحات دریایی در این مرکز اختصاص دهید. این مجموعه جذاب در سواحل ریگو در امتداد پارک زیتون قرار دارد و مربیان ماهر آن شما را به یک تجربه غواصی فراموش‌ نشدنی همراه می‌ کنند.

مرکز غواصی نگین ساحلی قشم، کلاس‌ های آموزشی به صورت ساعتی و روزانه از سطح مبتدی تا حرفه‌ ای برای همه افراد از کودکان تا بزرگسالان برگزار می‌ شود. علاوه بر غواصی، شما می‌ توانید تجربه دیدن نزدیک موجودات دریایی، عکاسی زیر آب و یا تفریحات هیجان‌ انگیزی مانند قایق‌ سواری، اسکای برد، شاتل‌ سواری، فلای برد، بنانا سواری، باگی و جت اسکی دریایی را نیز تجربه کنید. همچنین این مرکز برای راحتی گردشگران دارای پارکینگ اختصاصی می باشد.

مرکز غواصی نگین ساحل قشم کجاست؟

مرکز غواصی نگین ساحلی قشم کجاست؟

مرکز غواصی نگین ساحلی قشم یکی از بهترین مکان‌ ها برای آموزش غواصی در قشم است و با دارا بودن مربیان ماهر و متخصص، کلاس‌ های غواصی را از سطح مبتدی تا پیشرفته و برای همه افراد بزرگسال و کودکان برگزار می‌ کند. پس از اتمام دوره‌ ها، شرکت‌ کنندگان مدرک معتبر بین‌ المللی غواصی را دریافت می‌ کنند.

مرکز غواصی و تفریحات دریایی نگین از بهترین و مجهز ترین تجهیزات غواصی برخوردار است و به شما اطمینان می‌ دهد که تجربه‌ ی غواصی شما ایمن و لذت‌ بخش خواهد بود. علاوه بر این، این مرکز به تازگی به‌ عنوان مرکز منتخب و تایید شده توسط کشور آلمان در زمینه غواصی و دوره‌های آبی شناخته شده است، که نشان‌ دهنده‌ ی استاندارد های بالا و کیفیت بالای خدمات ارائه شده توسط آن است.

حتماً به یاد داشته باشید که برای مراجعه به مرکز غواصی نگین ساحلی قشم ، وسایل شخصی مانند لباس شنا و تجهیزات دیگر را نیز با خود بیاورید. در پایان تجربه‌ ی غواصی، با شنا در استخر مجموعه و یک دوش آبگرم، این تجربه هیجان‌ انگیز را کامل کنید.

بهترین زمان بازدید از مرکز غواصی نگین ساحلی قشم

بهترین زمان برای سفر به قشم، در فصل پاییز و زمستان است، زمانی که هوا خنک می‌ شود و شما می‌ توانید به راحتی در سواحل آرام و بکر قشم قدم بگذارید و غواصی در مرکز غواصی نگین ساحلی قشم را تجربه کنید.

آدرس و ساعت کاری مرکز غواصی نگین ساحلی قشم

ساعت کاری: مرکز غواصی نگین ساحلی قشم همه روزه (کل هفته) از ساعت 8:30 صبح تا 19 شب باز است.

آدرس: هرمزگان، جزیره قشم، خیابان دریا، مقابل تقاطع بلوار چارباغ و خیابان دریا، خیابان زیتون، پارک زیتون قشم، مرکز غواصی نگین ساحلی قشم.

هزینه بلیط غواصی در مرکز غواصی نگین ساحلی قشم

هزینه تهیه بلیط برای هر فرد تقریبا ۳۰۰ هزار تومان است. اما همان طور که قبلاً اشاره شد، میزان خلوت یا شلوغ بودن زمان سفر در هزینه بلیط تاثیر دارد.

هزینه بلیط غواصی در مرکز غواصی نگین ساحلی قشم

جاذبه‌ های اطراف مرکز غواصی نگین ساحلی قشم

سینما ۴ بعدی پارک زیتون قشم:

اگر به جای صرفا تماشا کردن یک فیلم کوتاه، تمایل دارید هیجان و رویداد های داخل فیلم را با حواسی فراتر از بینایی و شنوایی تجربه کنید، سینمای ۴D می‌ تواند یک تجربه جذاب برای شما باشد. خوشبختانه، پارک زیتون قشم امکان استفاده از این تفریح را نیز ممکن کرده است. در این سینما، فیلم‌ ها با استفاده از تکنولوژی پیشرفته‌ ای که شامل جابه‌جایی صندلی‌ ها، لرزش، باد و… است، به شما تجربه‌ ای واقعی و هیجان‌ انگیز از دنیای فیلم را ارائه می‌ دهند.

غار خربس قشم:

غار خربس قشم، در فاصله ۱۱.۲ کیلومتری و حدود ۱۳ دقیقه رانندگی از پارک زیتون و در نزدیکی زیارتگاه شاه شهید واقع شده است. این غار دارای یک پیشینه تاریخی است که به زمان ماد ها مربوط می شود و از نظر شباهت مانند دخمه‌ های آذربایجان، کردستان، لرستان، بوشهر، اهواز و شوشتر می باشد.

زیارتگاه شاه شهید:

زیارتگاه شاه شهید، یا به عبارت دیگر نیایشگاه مهری، در نزدیکی شهر قدیمی خربز و در فاصله ۱۱.۲ کیلومتر یا حدود ۱۳ دقیقه رانندگی، در بلندای کوهی کم‌ ارتفاع واقع در سواحل جنوبی جزیره قشم قرار دارد. ساختمان این زیارتگاه، برخلاف بسیاری از مکان‌ های مذهبی، از مواد ساخته‌ شده‌ ای مانند خشت و گل تشکیل شده و دو اتاق به ابعاد ۴*۳ متری دارد. در جلوی زیارتگاه، یک حوضچه با آب زلال وجود دارد و درخت تمبر یا به زبان محلی چیچغ نیز از ویژگی‌ های معروف این مکان مذهبی است.

هتل های نزدیک به مرکز غواصی نگین ساحلی قشم

هتل بوتیک ایرمان قشم:

هتل بوتیک ایرمان قشم در خیابان پژوهش، به عنوان اولین هتل بوتیک قشم فعالیت خود را شروع کرد. هتل ایرمان با ساختار و طراحی زیبا، به سبک سنتی-مدرن، در ۵ طبقه ساخته شده است. هر طبقه دارای طراحی و دکوراسیونی خاص است که الهام گرفته از هنر زیبای هنرمندان ماهر محلی و بین‌ المللی است. این هتل دارای ۳۸ اتاق و سوئیت گوناگون با امکانات رفاهی کامل برای مسافران می‌ باشد.

یکی از مزایای این هتل بوتیک ایرمان قشم، دسترسی آسان به ساحل دریای خلیج فارس و مراکز خرید معروف جزیره، مانند سیتی سنتر ۱ و ۲ است. همچنین به دلیل شرایط خاص هتل، استفاده سیگار در تمام فضا ها و اتاق‌ های هتل ممنوع است.

آدرس: قشم، نخل زرین، خیابان پژوهش، نبش خیابان پیام، هتل ایرمان قشم.

هتل بهشت

در سال ۱۳۸۳، هتل سه ستاره بهشت قشم در خیابان فلسطین افتتاح شد و در سال ۱۳۹۶ با هدف ارتقا سطح کیفی خدمات، مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل دارای ۱۰۶ اتاق و سوئیت با امکانات مناسب برای گردشگران است و از امتیازات آن می‌ توان به نزدیکی به مراکز خرید مهم جزیره از جمله بازار ستاره و سیتی سنتر ۱ و ۲ اشاره کرد.

آدرس: قشم، چهارراه پردیس، خیابان فلسطین، مقابل استادیوم تختی.

هتل الوند یک

هتل سه‌ ستاره الوند ۱ در چهار راه سعدی در جزیره زیبای قشم قرار گرفته است. ساختمان این هتل سه‌ طبقه بوده و دارای ۲۵ اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی مناسب است. این مجموعه از نظر موقعیت مکانی، دسترسی راحتی به بازار ستاره، بازار قدیم قشم، دارد و همچنین در لیست هتل های نزدیک اسکله شهید ذاکری قشم قرار دارد.

آدرس: قشم، چهارراه سعدی.

هتل توس قشم:

هتل توس قشم، واقع در خیابان فلسطین، در سال ۱۳۹۴ به فعالیت خود آغاز کرد. این هتل دارای ۳ طبقه با ۱۱ اتاق و امکانات رفاهی مناسب است. موقعیت مکانی این هتل، علاوه بر نزدیکی به ساحل دریا، دسترسی آسان به مراکز خرید مهم جزیره از جمله مرکز خرید ستاره و پردیس را فراهم کرده است.

آدرس: قشم، خیابان فلسطین، محله سینا، خیابان بهشت.

مراکز خرید اطراف مرکز غواصی نگین ساحلی قشم

مرکز خرید سیتی سنتر 1و 2

سیتی سنتر قشم به عنوان یکی از مقاصد خرید و جاذبه‌ های دیدنی هرمزگان شناخته می‌ شود و بزرگ‌ ترین مجتمع تجاری و تفریحی جنوب کشور محسوب می‌ شود. این مجتمع با وسعت ۱۲۵,۰۰۰ متر مربع در دو فاز به بهره برداری رسیده است. سیتی سنتر شامل دو بازار به نام‌ های سیتی سنتر یک و دو می‌ باشد که در دو طرف خیابان دریا واقع شده‌ اند و با استفاده از یک پل مسقف و زیبا به نام “پل هنر” به هم متصل می‌ شوند.

در مسیر عبور از پل میان دو سیتی سنتر، می‌ توان دریا را مشاهده کرد. این پل، که در طبقه سوم سیتی سنتر یک و دو قرار دارد، دارای نور پردازی جذابی است و دسترسی به آن تنها از داخل سیتی سنتر امکان‌ پذیر است.

مرکز خرید ستاره قشم

مرکز خرید ستاره در بلوار ولیعصر قشم واقع شده است و به دلیل تنوع، کیفیت بالا و قیمت مناسب اجناسش معروف است. این مرکز خرید دارای ۶۴۱ واحد تجاری است که انواع کالا های مختلف از جمله پوشاک مردانه و زنانه برای تمامی سنین، عینک، محصولات آرایشی، زیورآلات و جواهرات، لوازم دیجیتال و سایر موارد را ارائه می‌ دهند.

همچنین، این مرکز خرید از امکانات تفریحی و گردشگری برخوردار است، از این امکانات می توان به زمین بازی کودکان، وسایل بازی رایانه‌ ای، سالن زیبایی مردانه و زنانه، پارکینگ و رستوران اشاره کرد.

نزدیک ترین مرکز خرید به مرکز غواصی نگین ساحلی قشم کدام است؟

مرکز خرید سیتی سنتر 1و 2 و مرکز خرید ستاره قشم از نردیک ترین مراکز خرید به این مجموعه است.

هزینه بلیط برای غواصی در مرکز غواصی نگین ساحلی قشم چقدر است؟

هزینه برای هر نفر تقریبا 300 هزار تومان است.

مرکز غواصی نگین ساحلی قشم کجاست؟

مرکز غواصی نگین ساحلی قشم در پارک زیتون جزیره قشم قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رستوران هتل ستارگان شیراز + آدرس و منو رستوران

پنج‌شنبه 3 اسفند 1402
هتل ستارگان از بهترین هتل‌های شیراز به‌شمار می‌آید، این هتل 13 طبقه با 48 اتاق از سال 1390 در منطقه‌ای […]
رستوران هتل ستارگان شیراز

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس