مراکز خرید نزدیک هتل میراژ کیش

یکی از لذت‌بخش‌ترین قسمت‌های سفر، گذشت و گذار در بازارها و مراکز خرید است، مخصوصا اگر به کیش سفر کرده و از مراکز خرید با امکانات تفریحی و رفاهی آن بازدید کنید. اولین فاکتوری که برای مسافرین این جزیره اهمیت دارد، اقامت در یک هتل زیبا، مجهز و با سرویس‌دهی عالی است که در نزدیکی ساحل، مراکز خرید کیش و تفریحی کیش واقع شده باشد.

باتوجه به بار روانشناختی‌ای که خرید کردن دارد و موجب کاهش استرس و افسردگی می‌شود، ما سعی کرده‌ایم در این مقاله از سایت های هتل به معرفی مراکز خرید کیش بپردازیم. اگر قصد اقامت در هتل میراژ کیش را دارید بهتر است بدانید که این مقاله به معرفی مراکز خرید نزدیک هتل میراژ کیش اختصاص داشته و شما را با این بازارهای زیبا و متنوع آشنا خواهد کرد.

مراکز خرید نزدیک هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش

قبل از اینکه به معرفی مراکز خرید نزدیک هتل میراژ کیش بپردازیم، لازم است کمی نیز با هتل میراژ آشنا شویم. این هتل از هتل های نوساز کیش محسوب می‌شود و در سال 1397 تاسیس شده است. امکانات ویژه، نزدیکی به ساحل خلیج فارس و همچنین مراکز خرید، موجب شده هتل میراژ از محبوبیت زیادی بین مسافرین برخوردار باشد.

این هتل به دلیل نزدیکی به دریا، اتاق‌های آن با چشم‌انداز بی‌نظیر به خلیج فارس ساخته شده‌اند. برخورداری از امکانات رفاهی، تفریحی و سرویس دهی مطلوب و باکیفیت این مجموعه از مزایای آن محسوب می‌شود. در ادامه با مراکز خرید نزدیک هتل میراژ کیش آشنا خواهیم شد. شما می‌توانید برای رزرو هتل میراژ کیش و گذراندن تعطیلات خوش در آن، به سایت های هتل مراجعه کرده و از خدمات منحصربه‌فرد این سایت استفاده کنید.

هتل میراژ کیش

بازار پردیس کیش

بازار پردیس در میدان پردیس و نزدیک به هتل میراژ واقع شده و دسترسی خوبی به خیابان‌های فردوسی، رودکی و… دارد. علاوه‌براین ساحل خلیج فارس و اسکله تفریحی نیز در فاصله کمی از آن قرار گرفته‌اند. در بازار پردیس انواع محصولات الکترونیکی، پوشاک، وسایل صوتی و تصویری، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، موبایل و غیره عرضه می‌شود و با برخورداری از کافی‌شاپ، لحظاتی لذت‌بخش را برای بازدیدکنندگان خود رقم می‌زند. برج ایفل کیش که از جاذبه‌های گردشگری این جزیره محسوب می‌شود در بازار پردیس 1 قرار گرفته و شما با مراجعه به این بازار می‌توانید این نماد باشکوه را مشاهده کنید.

  • آدرس مرکز خرید پردیس 1: میدان پردیس کیش، انتهای خیابان فردوسی، خیابان رودکی، خیابان رازی و بلوار خیام.
  • ساعت کاری: 9 و نیم صبح تا 1 و نیم ظهر – 5 و نیم عصر تا 11 و نیم شب
  • فاصله تا هتل میراژ کیش: 2.471 کیلومتر

مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون نیز از مهمترین مراکز خرید نزدیک هتل میراژ است که در دو طبقه با 100 فروشگاه فعالیت می‌کند و عرضه‌کننده انواع کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، طلا و جواهر، وسایل الکترونیکی، عینک، مواد قنادی، شکلات و قهوه است. یک طبقه از این مرکز خرید به فودکورت اختصاص داده شده که در آن رستوران سرتاسری با ارائه غذاهای متنوع لحظاتی شاد و لذت‌بخش را برای مسافرین رقم می‌زند.

  • آدرس مرکز خرید دامون 2 کیش: جنب مجتمع دامون کیش ایر و دامون ساحلی
  • ساعت کاری: 9 صبح الی 1 و نیم ظهر – 5 عصر الی 11 شب
  • فاصله تا هتل میراژ: 946 متر
مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید سارینا 1 کیش

مرکز خرید سارینا 1 کیش یک بازار سرپوشیده 10 طبقه است که 218 غرفه و یک پارکینگ دارد. این مرکز از بخش‌های اداری و تشکیل می‌شود و طبقه هفتم آن به مجتمع نمایشگاه هنری اختصاص داده شده تا در مناسبت‌های مختلف برنامه‌های متنوعی برای هنرمندان برگذار شود. امکانات بی‌نظیر، طراحی و دکوراسیون لوکس، نورپردازی منحصربه‌فرد و پیشرفته موجب شکوه و زیبایی بازار سارینا 1 شده است.

طبقات زیرزمینی این مرکز خرید مجهز به پارکینگ، نمازخانه، کارواش و سرویس بهداشتی بوده و مسافرین از طریق آسانسور به آن‌ها دسترسی دارند. علاوه بر غرفه‌های فروشگاهی، این بازار از کافی‌شاپ، رستوران، سالن بیلیارد، فودکورت، سالن بولینگ، سینمای چند بعدی، شهربازی کودکان و… نیز برخوردار بوده و به یک مجموعه تفریحی نیز تبدیل شده است.

  • آدرس مرکز خرید سارینا 1: بلوار خیام، مقابل هتل ارم.
  • ساعت کاری: 10 صبح تا 11 شب

بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید نزدیک هتل میراژ کیش محسوب می‌شود که از معماری جذابی برخوردار بوده و دارای واحد‌های تجاری و مسکونی است. محصولات عرضه شده در این بازار از قیمت مناسبی برخوردار هستند و خرید از بسیار اقتصادی و مقرون به‌صرفه است. از هر محصولی در بازار مرجان وجود دارد، ولی عمده غرفه‌ها به عرضه پوشاک و کیف و کفش اختصاص داده شده‌اند.

 سایر محصولاتی که در بازار مرجان ارائه می‌شوند شامل لوازم خانگی، لوازم بهداشتی و آرایشی، خرازی و مواد غذایی می‌شود. این مرکز دارای 260 واحد تجاری و اداری بوده و در فاصله کمی از ساحل زیبای مرجان و ساحل تفریحی ماریانا قرار گرفته است.

  • آدرس مرکز خرید مرجان کیش: کیش، جاده جهان
  • ساعت کاری: 6 صبح تا 11 شب
  • فاصله تا هتل میراژ کیش: 4.629 کیلومتر
بازار مرجان کیش
بازار مرجان کیش

بازار مروارید کیش

بازار مروارید یکی دیگر از مراکز خرید نزدیک هتل میراژ کیش است که دارای 200 واحد تجاری بوده و از معماری خاصی به سبک معماری باستانی ایران ساخته شده است. این بازار یک طبقه دارای 12 درب ورودی و خروجی است و تردد مشتریان و مسافرین را تسهیل می‌کند. بازار مروارید از بازارچه‌های مختلفی تشکیل شده که می‌توان از آن‌ها به بازار پارسی، بازار پرسپولیس، بازار پارس، بازار آریا، بازار آپادانا، بازار ایران و بازار بیستون اشاره کرد که همگی از نام‌های ایران باستان اقتباس شده‌اند.

تالار مرکزی بازار مروارید کیش دارای طراحی منحصربه‌فرد بوده و محلی زیبا برای اجرای موسیقی زنده در ایام نوروز و همچنین زمان‌های نیک سفر به کیش است. رستوران و کافی‌شاپ نیز در این بخش قرار گرفته و یک فضای گردشگری ایده‌آل را ایجاد کرده است.

  • آدرس مرکز خرید مروارید کیش: کیش، بلوار مروارید
  • ساعت کاری: 9 صبح تا1 و نیم ظهر – 5 و نیم عصر تا 11 شب
  • فاصله تا هتل میراژ کیش: 1.923 کیلومتر

بازار مریم کیش

بازار مریم کیش نیز از بازارهای قدیمی جزیره محسوب می‌شود که 52 غرفه دارد. نمای سنتی و معماری ویژه این بازار مختص جزیره کیش بوده و زیبایی آن را چندین برابر کرده است. شما می‌توانید اجناس و کالاهای مختلفی را نظیر پوشاک مردانه و زنانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، خدمات میافربری، مواد غذایی و کیف و کفش را از بازار مریم خریداری کنید.

قیمت‌ها در این مرکز خرید نسبتاً کم بوده و تخفیف‌های ویژه‌ای به مشتریان داده می‌شود. فضای میانی بازار مریم کیش، روباز است که در آن فضای سبز، گلکاری زیبا و نیمکت‌هایی مصفا برای استراحت مراجعین قرار گرفته است. بازار مریم کیش یک بازار سنتی محسوب می‌شود و خرید از آن بسیار اقتصادی و خاطره‌انگیز خواهد بود.

  • آدرس مرکز خرید مریم کیش: بلوار سنایی و بلوار دریا
  • ساعت کاری: 10 صبح تا 1 ظهر – 4 عصر تا 10 شب
  • فاصله تا هتل میراژ کیش: 2.27 کیلومتر
بازار مریم کیش

مرکز خرید زیتون کیش

بازار زیتون کیش یکی از مراکز خرید معروف کیش بوده که در دو طبقه و 90 فروشگاه فعالیت خود را آغاز کرده است.این بازار با عرضه کالاهایی نظیر تزئینات لباس، لوازم خانگی، تجهیزات الکترونیکی، کیف و کفش، پوشاک، وسایل آرایشی و بهداشتی، تنوع بالایی از محصولات را در اختیار مسافرین و خریداران قرار می‌دهد. کافه رستوران‌های لوکس و لاکچری، بانک و کافی‌نت نیز در بازار زیتون قرار دارند که لحظات شاد و لذت‌بخشی برای مراجعین خود رقم می‌زنند.

  • آدرس مرکز خرید زیتون کیش: کیش، بلوار ساحل
  • ساعت کاری: 10 صبح تا 1 ظهر – 4 عصر تا 10 شب
  • فاصله تا هتل میراژ: 671 متر

مرکز خرید ونوس کیش

مرکز خرید ونوس کیش، نیز یکی از مراکز خرید نزدیک هتل میراژ کیش محسوب می‌شود که دارای دو طبقه و 310 فروشگاه است و انواع مختلفی از کالاها و اجناس را عرضه می‌کند. این بازار قدیمی دارای بخش‌های تجاری، اداری و رفاهی بوده و از امکانات مناسبی برای خرید راحت و همچنین تفریح و استراحت مسافرین برخوردار است.

  • آدرس مرکز خرید ونوس کیش: کیش، خیابان سنایی
  • ساعت کاری: 9 و نیم صبح تا 1 و نیم ظهر – 5 و نیم عصر تا 10 و نیم شب
  • فاصله تا هتل میراژ کیش: 735 متر
مرکز خرید ونوس کیش

نتیجه‌گیری

همانطور که ذکر شد، خرید در سفر یکی از بخش‌های مفرح و پرهیجان گشت و گذار مسافرین محسوب می‌شود و اقامت در یک هتل نزدیک به مراکز خرید، می‌تواند در کیفیت این خرید و تفریحات مسافرین تاثیر مستقیم داشته باشد. همین موضوع موجب شد تا ما برای مسافرینی که در هتل میراژ اقامت دارند، تعدادی از مراکز خرید نزدیک هتل میراژ را معرفی کنیم تا بتوانند با آگاهی و اطلاعات کافی برای خرید اقدام کنند.

اگر تمایل دارید از این مراکز خرید بازدید کنید، های هتل با سرویس‌دهی آنلاین، شرایط رزور بهترین هتل های کیش را در زمان کوتاهی فراهم کرده و اطلاعات لازم را در مورد اتاق‌ها و امکانات آن‌ها در اختیار مسافرین قرار می‌دهد. به سایت های هتل سری بزنید و هتل‌های این مجموعه بازدید کنید.

سوالات متداول
1- مراکز خرید نزدیک هتل میراژ کیش کدامند؟

مرکز خرید دامون، مرحان، مریم، مروارید، ونوس، پردیس و …

2- مرکز خرید دامون چه اجناس و کالاهایی را عرضه می‌کند؟

کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، طلا و جواهر، وسایل الکترونیکی، عینک، مواد قنادی، شکلات و قهوه

3- هتل میراژ کیش در چه آدرسی از جزیره واقع شده است؟

هتل میراژ در جزیره کیش و بلوار دریا احداث شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مقایسه هتل ارم با هتل کوروش کیش

چهارشنبه 28 شهریور 1403
جزیره کیش به دلیل شرایط آب و هوایی ویژه و مکان‌های تفریحی و گردشگری متعدد، سالانه پذیرای گردشگران زیادی از […]
مقایسه هتل ارم با هتل کوروش کیش

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس