لیست هتل های کیش نزدیک مراکز خرید

برای بعضی از افراد در سفر به کیش نزدیکی به ساحل و دریا مهم است؛ اما برای بعضی دیگر که به خرید و گشت‌وگذار علاقه دارند، نزدیکی به مراکز خرید و مراکز تجاری اهمیت بیش‌تری دارد. بدین ترتیب، انتخاب هتل ‌های کیش نزدیک مراکز خرید کیش می‌تواند به میزان زیادی از هزینه‌های رفت و آمد بکاهد. هتل آرامش، بین المللی کیش، ویدا کیش، پانوراما کیش، اسپادانا کیش و بین المللی کیش تنها تعدادی از هتل‌های نزدیک به مراکز خرید است. در ادامه تعدادی از هتل های کیش نزدیک مراکز خرید را معرفی می کنیم.

لیست هتل های کیش نزدیک مراکز خرید

بهترین هتل های کیش نزدیک مراکز خرید

نام مراکز خرید کیشهتل های نزدیک
مرکز خرید مریم کیشهتل آرامش کیش، هتل بین المللی کیش، هتل ویدا کیش
مرکز خرید پردیس 1 کیشهتل تاپ رز کیش، هتل سارا کیش، هتل کوروش کیش
مرکز خرید پردیس 2 کیشهتل سان رایز کیش، هتل داریوش کیش، هتل ارم کیش
مرکز خرید دامون دریا 1 کیشهتل گلدیس کیش، هتل مجتمع اقامتی آمن کیش، هتل اسپادانا کیش
مرکز خرید رویا مال کیشهتل پانوراما کیش، هتل لیلیوم کیش، هتل آرامیس پلاس کیش
مرکز خرید ونوس کیشهتل گراند کیش، هتل بین المللی کیش، هتل جام جم کیش
مرکز خرید زیتون کیشهتل پارسیان کیش، هتل هلیا کیش، هتل آنا کیش
مرکز خرید مرجان کیشهتل دیدنی‌ها کیش، هتل سیمرغ کیش، هتل پالاس کیش

هتل های کیش نزدیک مراکز خرید مریم

بازار مریم کیش، از معروف‌ترین بازارهای این جزیره است و به تنهایی می‌تواند جزء جاذبه‌های گردشگری آن به‌ شمار برود. این بازار دارای 52 غرفه و حدود 5700 مساحت است. سبک معماری این مکان، سنتی اما زیبا است و تاریخ ساخت آن به پس از انقلاب باز می‌گردد. در فضای داخلی بازار مریم از گل‌ها و گیاهان و نورپردازی متفاوت استفاده شده که فضا را برای شما دلنشین‌تر می‌کند. اگر نگران گرمای هوا در جزیره کیش هستید، باید بدانید که بازار مریم با وجود اینکه روباز است، برای آسایش مسافران روی آن سقف‌هایی کشیده‌اند.

علاوه بر این کافی شاپ و رستوران‌هایی در آن وجود دارد که در دسترس بازدیدکنندگان است و نیازی نیست که مسافتی طولانی برای صرف غذا طی کنید. اگر قصد خرید پوشاک، کیف و کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی، خوراکی، تزیینی وغیره را دارید، پیشنهاد ما به شما بازار مریم کیش است.

مرکز خرید مریم کیش

در ادامه به معرفی بهترین هتل های کیش در نزدیکی این مرکز خرید می پردازیم.

  • هتل آرامش کیش

هتل آرامش، یکی از بهترین هتل‌های کیش است که فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرد. این هتل دارای امکانات رفاهی مناسب، پرسنل کاربلد و متبحر و موقعیت مکانی خوب است. با اسکان در هتل آرامش کیش، به مراکز خرید مهم از جمله بازار ونوس، مریم و زیتون دسترسی خواهید داشت. فاصله شما در این هتل تا بازار مریم تنها یک دقیقه است و نیاز به جابجایی با خودرو یا مینی‌بوس ندارید.

  • هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش، از جمله هتل‌های معروف جزیره است که در سال 1396 و با 342 باب اتاق بنا شد. این هتل با پذیرایی به سبک ایرانی، جایگاه مناسبی درسطح بین المللی پیدا کرده است. شما با اسکان در این هتل، علاوه بر دسترسی به دریا می‌توانید از گردش و خرید در بازارهای مهم مثل ونوس و مریم لذت ببرید. فاصله هتل کیش تا بازار مریم تنها 3 دقیقه به‌صورت پیاده است.

سامانه جامع رزرو تور
  • هتل ویدا کیش

هتل ویدا از جمله هتل‌های زیبا و چشم‌نواز جزیره کیش است و در سطح بالایی از استاندارد گردشگری قرار دارد. این هتل فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرد و با اتاق‌های مجهز و پرسنل آموزش دیده، آماده میزبانی مسافران و میهمانان است. اقامت در هتل ویدا به شما امکان استفاده از رستوران و غذاهای بی‌نظیری که در آن سرو می‌شود، اتاق‌های راحت و زیبا و دسترسی آسان به مراکز خرید را می‌دهد.در حقیقت هتل ویدا کیش یکی از هتل های کیش نزدیک مراکز خرید به شمار می‌رود. فاصله این هتل تا بازار مریم به‌صورت پیاده، تنها 4 دقیقه است.

  • هتل فلامینگو کیش

اگر در جزیره کیش به دنبال هتلی لوکس و زیبا می‌گردید، هتل فلامینگو کیش می‌تواند برای شما مناسب باشد. این هتل در سال 1376  با 200 باب اتاق ساخته شد. محوطه این هتل با آبنما، فضای سبز و آلاچیق، می‌تواند فضایی رویایی برای شما ایجاد کند. دسترسی به مراکز تفریحی و خرید از دیگر مزایای حضور در هتل فلامینگو است. فاصله آن نیز تا بازار مریم با خودرو تنها 3 دقیقه است.

هتل های کیش نزدیک مراکز خرید پردیس 1 کیش

بازار پردیس 1 دارای 200 واحد تجاری است که در کنار فضای دلچسب و زیبا می‌تواند نیازهای مشتریان با نیازهای متفاوت را پاسخ بدهد. شما می‌توانید به گشت و گذار در این بازار پرداخته و هر زمان احساس خستگی یا گرسنگی کردید به رستوران، چایخانه یا کافی شاپ بازار مراجعه کنید. بازار پردیس متشکل از مغازه‌‌های لوازم آرایشی، پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش، بانک‌ها، تلفن‌های همراه و غیره است.

پیشنهاد می‌شود که از میان هتل ‌های کیش نزدیک مرکز خرید پردیس، مکانی را برای اقامت انتخاب کنید تا علاوه بر در اختیار داشتن زمان بیش‌تر برای گشت و گذار، مسیر کم‌تری تا بازار پردیس بپیمایید. در ادامه به بررسی برخی از نزدیک‌ترین هتل‌ها به به بازار پردیس خواهیم پرداخت.

مرکز خرید پردیس 1 کیش
  • هتل آرامیس کیش

اگر به دنبال یک هتل چهار ستاره با امکانات خوب می‌گردید، هتل آرامیس کیش برای شما مناسب است. این هتل دارای 64 باب اتاق بوده و با داشتن پرسنل سخت کوش، اقامتی لذت بخش را به شما هدیه می‌دهد. شما به راحتی به ساحل دسترسی خواهید داشت و می‌توانید تنها با 6 دقیقه پیاده‌روی از بازار پردیس 1 دیدن کنید.

  • هتل لیلیوم کیش

از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل لیلیوم کیش دسترسی آسان به ساحل نیلگون خلیج فارس و مراکز خرید معروف کیش از جمله بازارهای سارینا 2، مراکز خرید پردیس 1 و 2 کیش و بازار پانیذ کیش اشاره کرد. فاصله آن تا بازار پردیس 1 به صورت پیاده تنها 10 دقیقه معادل 789 متر است.

  • هتل سارا کیش

هتل سارا کیش، دارای 3 طبقه و 72 باب اتاق بوده و هر ساله مسافران و گردشگران زیادی را پذیرا است. از نظر موقعیت قرارگیری، هتل سارا در مرکز جزیره کیش واقع شده و دسترسی مناسبی به مراکز خرید مهم از جمله پانیذ، رویا و پردیس 1 ایجاد می‌کند. اگر در هتل سارا کیش اقامت دارید، پس از طی 530 متر یعنی با گذشت 7 دقیقه به صورت پیاده به بازار پردیس 1 می‌رسید.

  • هتل آبادگران کیش

هتل آبادگران واقع در خیابان پروین اعتصامی است و در سال 1380 افتتاح شده است. این هتل دارای پرسنل مجرب و آموزش دیده و فضایی زیبا برای پذیرایی از میهمانان جزیره کیش است. هتل آبادگران کیش، 76 باب اتاق دارد که علاوه بر همجواری با ساحل نیلگون خلیج فارس، دسترسی مسافران به بازارهای مهم شهر کیش را فراهم می‌کند. فاصله این هتل تا بازار پردیس 1 تنها 656 متر، معادل 8 دقیقه پیاده‌روی است.

  • هتل کوروش کیش

هتل کوروش، واقع در میدان پردیس، از جمله بهترین هتل های 5 ستاره شهر کیش است. امکانات رفاهی هتل کوروش، در کنار پرسنل توانمند، اقامتی سرشار از آرامش را به شما عزیزان هدیه می‌دهد. از طرفی موقعیت مکانی خوب آن می‌تواند شما را از دردسر مسیر طولانی و در رفت و آمد به ساحل و بازارها و مراکز تجاری نجات دهد. فاصله هتل کوروش کیش تا رویال مال 3 دقیقه، تا بازار کیش مال 7 دقیقه و تا بازار پردیس 1 تنها 10 دقیقه با پای پیاده است.

هتل های کیش نزدیک بازار پردیس 2 کیش

بازار پردیس 2 در زمینی به وسعت 22 هزار متر مربع طراحی و ساخته شده و دارای 230 واحد تجاری است. تزئینات طبیعی و مصنوعی متفاوت و فضای نورانی استفاده شده در این سازه، چشم اندازی خیره کننده ایجاد کرده است. تزئینات متفاوتی در داخل و خارج از بازار استفاده شده که فضایی جذاب ایجاد می‌کند. این بازار همچنین مجهز به رستوران بزرگ، چایخانه سنتی و کافی شاپ مدرن است.

بازار پردیس 2 نیز مشابه بازار پردیس 1، از قدیمی‌ترین بازار های جزیره کیش است، اما با این وجود خاص و مدرن است و هرساله گردشگران و مسافران زیادی از آن بازدید و خرید می‌کنند. اگر از دسته افرادی هستید که خرید کردن و گردش در بازار پردیس 2 برایتان لذت بخش است، بهتر است محل اسکان خود را از میان هتل‌هایی که در زیر به آن ها اشاره شده است، انتخاب کنید.

بازار پردیس 2 کیش
  • هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش نه تنها از بهترین هتل‌ها در شهر کیش بوده، بلکه در کل ایران زبانزد است. معماری آن نیز الهام گرفته از معماری ایران باستان و تخت جمشید است. یکی از مهم‌ترین مزایای اسکان در هتل داریوش، دسترسی به تمام نقاط مهم شهر کیش است. شما علاوه بر اینکه به راحتی می‌توانید به ساحل و بازارهایی از جمله پردیس 2، پردیس 1، کیش مال و… به آسانی دسترسی داشته باشید. به‌طوری که برای رفتن به بازار پردیس 2 با خودرو تنها 3 دقیقه زمان نیاز دارید.

  • هتل پالاس کیش

اگر به دنبال یک هتل لوکس، با موقعیت مکانی مناسب در شهر کیش می‌گردید، هتل پالاس برای شما مناسب است. این هتل با ارائه امکانات نسبتا خوب به میهمانان، اقامتی آرامش بخش را به شما ارائه می‌کند. از جمله مراکز نزدیک به هتل پالاس می‌توان به بازار پردیس 2 اشاره کرد که برای رسیدن به آن تنها باید مسافت 1 کیلومتر و 142 متر و در مدت زمان 2 دقیقه به‌ صورت پیاده بپیمایید.

  • هتل کابانا گاردن ارم کیش

در نام این هتل از کلمه کابا استفاده شده که به معنای اتاق‌های همکف با سطح است. پنجره‌ی آن روبه یک محوطه باز می‌شود. این کابانا در محوطه هتل ارم کیش قرار گرفته و با اقامت در آن‌ها می‌توانید از امکانات هتل بزرگ ارم استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید در بازارهای بزرگ مجاور این کابانا حضور یافته و از خرید کردن لذت ببرید. برای مثال برای رفتن به بازار پردیس 2 تنها 8 دقیقه به‌صورت پیاده خواهید پیمود.

  • هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش، در سال 1385 با 42 اتاق ساخته و آماده خدمت‌رسانی شد. از مزایای حضور در این مکان، اقامتی دلنشین با قیمتی مناسب است. همچنین به راحتی به ساحل و مراکز خریدی مثل بازار پردیس 1 و 2 دسترسی خواهید داشت. به‌طوریکه فاصله آن تا بازار پردیس 2 تنها 12 دقیقه به‌صورت پیاده است.

  • هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش، در همه فصول سال آماده خدمت‌رسانی به شما عزیران است. این هتل در 2 طبقه و زمینی بالغ بر 2000 متر مربع ساخته شده و با ارائه خدمات مناسب، در کنار پرسنلی کاربلد، اقامتی آرامش‌بخش را برای شما رقم خواهد زد. این هتل از جمله هتل ‌های کیش نزدیک مراکز خرید است که به شما امکان دسترسی هرچه آسان تر به ساحل خلیج فارس و مراکز خرید پردیس 1 و 2 را فراهم می‌کند. فاصله این هتل تا بازار پردیس 2 به‌صورت پیاده، تنها 3 دقیقه است.

هتل نزدیک به بازار دامون دريا 1 کیش

مجتمع دامون در قسمت شمالی جزیره کیش واقع شده است. این بازار در ابتدای شهرک دامون واقع شده و شما به راحتی می‌توانید با استفاده از تاکسی ون یا حتی دوچرخه، خود را به این بازار برسانید. این مرکز خرید در سال 1388 و در زمینی به مساحت 4300 متر مربع بنا شده است. شما می‌توانید اجناس مختلف از جمله محصولات آرایشی بهداشتی، پوشاک، کیف و کفش، طلاو زیور آلات، مواد غذایی و خوراکی، لپتاپ، تلفن همراه و غیره را در این فروشگاه بیابید و خریداری نمایید.

مرکز خرید دامون دریا 1، واقع در شهر کیش و در انتهای خیابان وصال است. این بازار یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید در شهر کیش است و امکانات تفریحی و تجاری زیادی را در اختیار گردشگران و مسافران این جزیره قرار می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با بازار دامون دریا 1 و هتل‌های مجاور آن با ما همراه باشید.

هتل نزدیک به بازار دامون دريا 1 کیش
  • هتل گراند کیش

هتل سه ستاره گراند، از جمله هتل‌هایی است که اقامتی آرام و دلنشین را برای شما فراهم می‌آورد. هتل گراند کیش در 4 طبقه و با بیش از 60 اتاق، امکانات رفاهی مناسبی ر ا در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد. دسترسی آسان به بازار های ونوس، مریم و دامون 1، از مزایای حضور در این اقامتگاه است. فاصله بازار های پانیذ، بهکیش، ونوس و دامون با خودرو تا این هتل تنها 3 دقیقه است.

  • هتل فارابی کیش

هتل فارابی کیش، در سال 1377 و با 125 واحد بنا شد. مهم‌ترین مزیت این هتل نزدیکی به دریا است. در نتیجه اگر در این هتل حضور دارید، نیازی به صرف هزینه و زمان برای رفتن به ساحل ندارید. همچنین می‌توانید با طی 183 متر معادل 3 دقیقه از بازار دامون دریا 1 دیدن کنید.

  • هتل آسمان کیش

هتل آسمان کیش از آن دسته از هتل‌هایی است که علاوه بر زیبایی منحصر به‌فرد، ظرفیت زیادی برای پذیرش مسافران دارد. این هتل در 8000 متر مربع و در 17 طبقه بنا شده و امکانات رفاهی نسبتا خوبی در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. از مهم‌ترین مزایای آن، قرار گرفتن در دسته هتل‌ های کیش نزدیک مرکز خرید دامون است. این اقامتگاه حدود 4 دقیقه با استفاده از خودرو، از بازار دامون 1 فاصله دارد.

  • هتل جام جم کیش

هتل جام جم، جزو بهترین هتل های سه ستاره کیش، دارای موقعیت عالی و دسترسی آسان به بازار ها و مراکز تجاری از جمله مرکز تجاری ونوس، کیش، هایپر مارکت، مریم و دامون 1 و بازارهای مروارید، دیپلمات، زیتون و پانیذ است. از این هتل تا بازار دامون 1 با خودرو تنها 4 دقیقه فاصله است.

هتل های کیش نزدیک مرکز خرید رویا مال کیش

اگر در شهر کیش به دنبال یک مرکز خرید مجهز هستید، رویا مال می‌تواند نیاز شما را برآورده کند، اما باید توجه داشته باشید که اجناس رویا مال بسیار گران هستند. با این حال این مجتمع خرید نیز طرفداران خاص خود را دارد و گردشگرانی که به جزیره زیبای کیش سفر می‌کنند، حتما یک بار از آن بازدید می‌کنند. این بازار در سال 1394 در زمینی با مساحت بالغ بر 6495 متر و در 5 طبقه ساخته شد.

نمای بیرونی و درونی این بازار به‌ گونه‌ای است که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند؛ بدین ترتیب گردشگران و مسافران، حتی اگر قصد خرید نداشته باشند، به قصد گشت‌وگذار از آن دیدن می‌کنند. در این فروشگاه می‌توانید کالا و اجناس متفاوتی را بیابید.

از جمله اجناسی که در غرفه‌های این فروشگاه وجود دارد، می‌توان به پوشاک زنانه و مردانه، سیسمونی، لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولات گریم، لوازم خانگی، لوازم الکتریکی و دیجیتال، مواد غذایی و غیره اشاره کرد. اگر قصد خرید و گشت‌و‌گذار در این مرکز تجاری را دارید بهتر است در هتل‌های همجوار اسکان یابید تا برای تردد به مشکل برنخورید. در ادامه تعدادی از این هتل‌ها را معرفی می‌کنیم.

  • هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش با طراحی مدرن و زیبا، از جمله مجهزترین و شیک‌ترین بازارهای جزیره کیش به شمار می‌رود. این هتل دارای 168 باب اتاق و سوئیت و مجهز به بهترین امکانات رفاهی است. همچنن دارای موقعیت مکانی عالی بوده و به مراکز خرید پردیس 1 و 2 و رویا مال نزدیک است. البته باید درنظر داشته باشید که اتاق‌های هتل پارمیس، چشم‌انداز دریا ندارد. فاصله هتل پارمیس تا بازار رویا مال تنها 235 متر معادل 3 دقیقه پیاده روی است.

  • هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش، یکی از بهترین هتل‌های 3 ستاره شهر کیش است. موقعیت خاص این هتل باعث دسترسی هرچه آسان‌تر آن به ساحل و امکانات آن می‌شود. همچنین با حضور در هتل پانیذ، امکان دسترسی به مراکز خرید پردیس 1 و 2 ، رویال مال و کیش مال در کم‌ترین زمان ممکن را خواهید داشت. فاصله هتل پانیذ تا بازار پردیس1 تنها 9 دقیقه است.

هتل های کیش نزدیک به بازار ونوس کیش

بازار ونوس از قدیمی‌ترین بازارهای شهر کیش است با این وجود هر ساله گردشگران زیادی از آن دیدن کرده و سوغاتی‌های مورد نظر خود را از آن می‌خرند. مهم‌ترین ویژگی این بازار، قیمت‌ ارزان و به‌ صرفه کالاهای موجود در آن است. این بازار دارای 2 طبقه و 310 غرفه  است که هر یک از این غرفه‌ها با جای دادن کالا‌های متفاوت می‌توانند نیاز متفاوتی از مشتریان را برطرف کنند.

دوچرخه، پوشاک، انواع عطر و ادکلن، چمدان، لوازم التحریر، شکلات و مواد غذایی، وسایل الکترونیکی، منسوجات و پارچه، ابزار ماهیگیری تنها تعدادی از اقلامی هستند که در این مرکز به‌فروش می‌رسند. با استقرار در هتل‌های اطراف بازار ونوس، به راحتی می‌توانید به آن دسترسی داشته و از اتلاف وقت و هزینه بکاهید. پیشنهاد ما به شما اسکان هتل‌ های کیش نزدیک مرکز خرید ونوس است. در ادامه به بررسی چند هتل که با اسکان در آن‌ها به مرکز خرید ونوس نزدیک‌تر می‌شوید را بررسی خواهیم کرد.

هتل های کیش نزدیک به بازار ونوس کیش
  • هتل پارسیان کیش

هتل 3 ستاره پارسیان، در یکی از بهترین مختصات شهر کیش واقع شده است. این هتل رو به روی تالار شهر، نزدیک اسکله تفریحی و در مجاورت برخی از بازارهای معروف قرار گرفته است. فاصله هتل پارسیان کیش تا بازار زیتون 4 دقیقه، تا بازار پانیذ 6 دقیقه و تا بازار پردیس 1، تنها 10 دقیقه به‌ صورت پیاده روی است.

  • هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش، 3 ستاره و دارای امکانات رفاهی مناسب است. این هتل در سال 1385 تاسیس و در بلوار دریا واقع شده است. موقعیت قرارگیری آن امکان دسترسی آسان به مراکز خرید مریم 2 و ونوس را می‌دهد. فاصله هتل شایلی با استفاده از خودرو، تا بازار ونوس تنها 3 دقیقه است.

هتل های کیش نزدیک به بازار زیتون کیش

بازار زیتون از جمله مراکز خریدی است که اجناس متفاوت را با قیمت مناسب عرضه می‎‌کند. این بازار در سال 1367 در زمینی با مساحت 5000 متر مربع ساخته شد و امروزه یکی از مجهزترین و مدرن‌ترین هتل‌ها در شهر کیش به شمار می‌رود. بازار زیتون با سبک معماری خاص به یک نشانه شهروندی تبدیل شده و از دور هم قابل مشاهده است. مرکز خرید زیتون کیش، دارای 108 غرفه بوده که در آن انواع پوشاک، کیف و کفش و لوازم آرایشی بهداشتی، اسباب بازی، لوازم خانگی وغیره وجود دارد. قیمت اجناس موجود در بازار زیتون مقرون به‌صرفه است. اطراف این بازار را هتل‌های زیادی احاطه کرده است. اگر قصد سفر به شهر کیش دارید و می‌خواهید در یکی از هتل های کیش نزدیک مراکز خرید داشته باشید، بهتر است در هتل‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، اسکان یابید.

هتل های کیش نزدیک به بازار زیتون کیش
  • هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش، در بلوار رودکی قرار گرفته و دارای 130 اتاق است، به عنوان یکی دیگر از هتل های کیش نزدیک مراکز خرید معرفی شده است. این هتل 5 ستاره در بهترین نقطه جزیره کیش واقع شده و همین مزیت، سالیانه گردشگران زیادی را به سمت آن سوق می‌دهد. این هتل در کنار مراکز تجاری و تفریحی مثل مجتمع تجاری پانیذ، مجتمع پردیس 1 و 2 و بازار زیتون قرار دارد. فاصله هتل شایگان تا بازار زیتون تنها 10 دقیقه به‌ صورت پیاده است.

  • هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما یک هتل نوساز و شیک است که در جزیره زیبای کیش و در بلوار رودکی واقع شده است. هتل پانوراما در نزدیک بودن به مراکز خریدی همچون مرکز خرید سارینا 2 و زیتون مشهور است. فاصله هتل پانوراما کیش تا بازار زیتون تنها 9 دقیقه با پای پیاده است که با استفاده از خودرو کم‌تر نیز خواهد شد. شما همچنین با اسکان در این اقامتگاه، امکان دسترسی آسان به خلیج زیبای فارس را خواهید داشت.

  • هتل ایران کیش

هتل ایران یکی از زیباترین هتل های جزیره کیش است که با معماری مدرن در دو برج مجزا در سال 1393 ساخته شد. ضلع شمالی این اقامتگاه رو به روی دریا و ضلع جنوبی آن در مجاورت پارک بزرگ جزیره قرار دارد. اقامت در هتل ایران کیش، به شما امکان دسترسی آسان به مراکز خرید جزیره، از جمله بازار زیتون و مروارید را می‌دهد. فاصله هتل ایران به صورت پیاده تا بازار زیتون تنها 9 دقیقه است.

  • هتل سورینت صدف کیش

اگر به دنبال یکی از هتل‌های چهار ستاره که با استاندارد‌های بین المللی ساخته و اداره می‌شود هستید، پیشنهاد ما به شما هتل سورینت صدف کیش است. این هتل در زمینی بالغ بر 15 هزار متر مربع و با 55 باب اتاق و سوئیت بنا شد. با قرارگیری هتل صدف در کنار کوهی به بلندی 27 متر و مجاورت با آبشارهای عظیم، احساسی خوشایند و اقامتی دلپذیر را برای شما ایجاد می‌کند. این هتل از جمله هتل‌ های کیش نزدیک مرکز خرید شارستان، مروارید و زیتون است. فاصله این اقامتگاه با استفاده از خودرو تا بازار زیتون، تنها 3 دقیقه است.

هتل‌های کیش نزدیک به بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش یکی از بازار های جذاب این شهر است و در زمینی بالغ بر 200 هزار متر مربع در سال 1370 ساخته شده. پس می‌توان گفت که از قدیمی‌ترن بازار های این شهر به شمار می‌رود و در آن 120 سوئیت، 200 غرفه تجاری و 80 دفتر برای امور اداری وجود دارد. درون این ساختمان،آکواریومی بزرگ با حجم 5400 متر مکعبی قرار گرفته که در آن 800گونه مختلف از ماهیان و آبزیانوجود دارند.

بازار مرجان تنها یک بازار نیست، بلکه در دسته جاذبه‌های گردشگری شهر کیش قرار می‌گیرد. این بازار دارای یک پارک ساحلی بوده و امکان استراحت گردشگران را فراهم می‌کند. این تنها یکی از امکاناتی است که بازار مرجان در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر قصد دارید از بازار مرجان دیدن کنید، لازم است هتل‌های اطراف آن را به خوبی بشناسید.

هتل‌های کیش نزدیک به بازار مرجان کیش
  • هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش از جمله‌هتل‌های معروف شهر کیش است. این هتل در بلوار هرمز واقع شده و با داشتن فضای سبز و امکانات رفاهی مناسب، اوقات خوشی را برای شما رقم می‌زند. از طرفی برای خرید و گشت و گذار نیز گزینه‌های مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ زیرا به راحتی به مراکز خرید پردیس 1 و 2 و بازار مرجان دسترسی خواهید داشت. بازار مرجان با استفاده از خودرو تنها 4 دقیقه با هتل گاردنیا فاصله دارد.

  • هتل شباویز کیش

از دیگر هتل‌های نزدیک به بازار مرجان، هتل شباویز کیش است. این هتل در ابتدای جاده جهان و در زمینی به وسعت 20000 متر مربع ساخته شده. این هتل در شرق جزیره کیش قرار داشته که فاصله کمی با ساحل و پارک دلفین دارد که جزو هتل های ساحلی کیش محسوب می شود. اگر اهل خرید و گشت‌وگذار هستید لازم است بدانید که فاصله بازار مرجان تا این هتل با خودرو تنها 5 دقیقه است.

دیگر هتل‌های کیش نزدیک مرکز خرید را شما نام ببرید!

ما در اینجا سعی کردیم لیستی از هتل های کیش نزدیک مراکز خرید را برای شما فراهم کنیم تا انتخاب اقامتگاه برای شما آسان‌تر شود. شما هم می‌توانید در قسمت کامنت، تجربیات خود در این زمینه را با دیگران به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

نزدیک ترین مراکز خرید کیش به جاذبه های گردشگری کیش کدامند؟

مرکز خرید مریم کیش، مراکز خرید پردیس1 و 2 کیش، مرکز خرید دامون دریا 1 کیش، مرکز خرید رویا مال کیش، مرکز خرید ونوس کیش، مرکز خرید زیتون کیش

ارزان ترین هتل های نزدیک به مراکز خرید کیش کدام اند؟

از ارزان ترین هتل های نزدیک به مراکز خرید کیش می توان به هتل های 3 ستاره ای نظیر هتل تعطیلات کیش، هتل ستاره کیش، هتل ایران کیش، هتل گراند کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

روستای زشک، گردشگری در دل طبیعت مشهد

دوشنبه 2 مرداد 1402
همان‌طور که در مقاله‌های قبلی مجله خبری های‌ هتل به شما نشان دادیم روستا‌ها و مناطق گردشگری زیادی اطراف شهر […]
روستای زشک

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس