معرفی بهترین هتل آپارتمان مشهد از نظر قیمت، امکانات و فاصله تا حرم مطهر

هتل آپارتمان مشهد یکی از انواع اقامتگاه های پر طرفدار است که به مسافرین احساس راحتی خوبی نظیر خانه را می‌دهد. به دلیل هزینه های بالای رزرو هتل های مشهد، تمایل گردشگران به رزرو و اقامت در بهترین هتل آپارتمان های مشهد بیشتر از قبل شده است. هتل آپارتمان های مشهد اکثرا در اطراف حرم قرار دارند و در درجه بندی های مختلفی بر اساس امکانات خود تقسیم می شوند؛ هتل آپارتمان آرمان، هتل آپارتمان بشری، هتل آپارتمان شباهنگ و هتل آپارتمان ملل از برترین هتل آپارتمان های موجود در مشهد هستند.شما با مطالعه این مقاله و بررسی هتل آپارتمان های ذکر شده در این مطلب می توانید وابسته به بودجه و نیاز خود ، بهترین هتل آپارتمان مشهد را انتخاب کنید.

بهترین هتل آپارتمان های مشهد

بهترین هتل آپارتمان های مشهد نزدیک حرم کدام است؟

هتل آپارتمان های با کیفیت و خوبی در مشهد وجود دارد که با توجه به امکاناتی که ارائه می کند، قیمت های متفاوتی دارد. شما با رزرو در هتل مشهد نزدیک حرم دسترسی خوبی به حرم خواهید داشت و می توانید هرزمان که دوست داشته باشید، به زیارت بپردازید.

هتل آپارتمان آرمان مشهد

هتل آپارتمان آرمان مشهد یکی از هتل آپارتمان های نزدیک به حرم مطهر و از جمله هتل آپارتمان هایی ست که هم سوئیت دارد و هم آپارتمان های مجهز و لوکس. بیشتر واحدهای این هتل آپارتمان یک تخته و بقیه دو تخته هستند. همچنین سوئیت های آن شامل یکخوابه های دو تخته و دو تخته ویژه می باشد. سوئیت های دو خوابه چهار تخته و آپارتمان های دو خوابه در این هتل آپارتمان مشهد موجود است. این آپارتمان و سوئیت ها برای مسافرانی مناسب است که به قصد طولانی ماندن در مشهد اقدام به رزرو هتل می کنند.

امکانات هتل آپارتمان آرمان

  • وجود چشم انداز رو به حرم مطهر
  • تلفن، تلوزیون، یخچال، اینترنت
  • صندوق امانات، چایساز، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی
  • وجود شیرینی فروشی، خیاطی، رستوران
  • سونای خشک و بخار، جکوزی، حمام ترکی، اتاق ماساژ.

آدرس هتل آپارتمان آرمان مشهد

ابتدای خیابان نواب صفوی جنب پاساژ آرمان 

هتل آپارتمان شباهنگ مشهد

یکی دیگر از هتل آپارتمان های 3 ستاره و با کیفیت مشهد، می توان هتل آپارتمان شباهنگ را نام برد. از ویژگی های این هتل آپارتمان می توان به اتاق های دو تخته، دو تخته فولبرد، سه تخته، سه تخته فولبرد، چهار تخته، چهار تخته فولبرد اشاره کرد. این یعنی چه بصورت دو نفره و چه خانوادگی به مشهد سفر کنید، می توانید در هنگام رزرو هتل مطمئن باشید تمام این اتاق ها برای شما مناسب اند.

هتل آپارتمان شباهنگ از نظر امکانات بسیار مجهز است اما از نظر قیمتی، یک هتل ارزان مشهد شناخته می شود. همچنین این هتل بسیار نزدیک به حرم است و تا رسیدن به آن تنها 12 دقیقه زمان لازم دارید.

امکانات هتل آپارتمان شباهنگ

  • مبلمان، یخچال، تلوزیون، اینترنت، مینی بار، صندوق امانات
  • حمام،سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم سرمایش و گرمایش
  • لابی، فروشگاه، کافی شاپ، نمازخانه، اتاق چمدان
  • تاکسی سرویس و خدمات ویژه معلولین

آدرس هتل آپارتمان شباهنگ مشهد

مشهد ، خیابان امام رضا (ع)، امام رضا 5

هتل آپارتمان ملل مشهد

هر آن چیزی که شما برای سفر خود و رزرو هتل نیاز دارید، در هتل آپارتمان ملل مشهد پیدا خواهید کرد.  این هتل دارای واحد هایی همچون سوئیت دو نفره، آپارتمان یک خوابه دونفره، دو خوابه چهار نفره و سه خوابه شش نفره را در خود جای داده است. امکانات این هتل به اندازه یک خانه مجهز کامل است. فاصله هتل آپارتمان ملل تا حرم تنها 9 دقیقه می‌باشد.

این هتل آپارتمان مشهد، در نزدیکی بازار رضا و بازار زیست خاور واقع شده است. این مزیت ها یعنی نزدیک بودن به حرم و بازار ها می تواند در وقت، هزینه و انرژی شما صرفه جویی کند.

امکانات هتل آپارتمان ملل مشهد

  • یخچال، مبلمان، تلوزیون، تلفن
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام
  • کافی شاپ، رستوران، خشکشویی، خدمات مربوط به معلولین

آدرس هتل آپارتمان ملل مشهد

هتل آپارتمان ملل مشهد در میدان بیت المقدس ( فلکه آب) و خیابان امام رضا 1 واقع شده است.

بهترین هتل آپارتمان ارزان مشهد

هتل آپارتمان ارزان، از مورد توجه ترین گزینه های اقامتی در مشهد است. شما با اقامت در هتل ارزان مشهد، هزینه های سفر خود را تا حد قابل توجهی کاهش می دهید و حتی می توانید مدت سفر خود را طولانی تر کنید. برخی از بهترین هتل آپارتمان های ارزان مشهد عبارتند از:

رزرو تور

بهترین هتل آپارتمان لوکس مشهد

ما در مشهد هتل آپارتمان های لوکس و با کیفتی داریم که بهترین خدمات را به مشتریان و مهمانان خود ارائه می دهند، برخی از این هتل آپارتمان ها امکاناتی نظیر استخر، سونا، جکوزی و بیلیبارد را در اختیار مسافرین قرار می دهند و از نظر زیبایی و معماری، معمولا گزینه های جذاب تری هستند. در ادامه برخی از بهترین هتل آپارتمان های لوکس مشهد را نام می بریم:

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد تا بهترین هتل آپارتمان مشهد، اعم از بهترین هتل آپارتمان های مشهد نزدیک حرم، بهترین هتل آپارتمان های لوکس مشهد و بهترین هتل آپارتمان های ارزان مشهد را خدمت شما معرفی کنیم؛ شما بر اساس نیاز و بودجه خود می توانید هتل آپارتمان مورد نظر خود را انتخاب کرده و از طریق سایت های هتل با تخفیفات ویژه رزرو نمایید. چنانچه تجربه ای از اقامت در هتل آپارتمان های مشهد دارید و تجربه خوبی از این هتل ها دارید با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

معرفی کافی شاپ های هتل الماس مشهد

سه‌شنبه 14 آذر 1402
هتل الماس مشهد در سال 1392 افتتاح شد و در سال 1394 در جهت ارتقای سطح کیفیت و خدمات رسانی […]
کافی شاپ های هتل الماس مشهد

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس