مقایسه هتل درویشی و قصر طلایی مشهد: در کدام هتل لوکس اقامت کنیم؟

برای شروع مقایسه هتل درویشی و قصر طلایی مشهد باید بدانید که هتل درویشی مشهد و هتل قصر طلایی مشهد، هر ۲ از مراکز اقامتی ۵ ستاره در مشهد مقدس هستند که امکانات رفاهی و تفریحی متعددی را در اختیار میهمانان عزیز قرار می‌دهند. این هتل‌ها در گروه بهترین مراکز اقامتی برای زائران هستند که با وجود هزینه رزرو بالا امکانات متعددی را فراهم می‌کنند. آشنایی با تفاوت‌های این ۲ هتل نقش موثری در تصمیم گیری شما دارد که در ادامه بیش‌تر به آن‌ها می‌پردازیم.

امکانات هتل درویشی مشهد یا هتل قصر طلایی؟ کدام یک بهتر است؟

در صورتی که امکانات ۲ هتل قصر طلایی و درویشی را با یکدیگر مقایسه کنید تفاوت خاصی مشاهده نخواهید کرد؛ زیرا هر ۲ آن‌ها امکاناتی مانند سونا، جکوزی، استخر، بیلیارد، اینترنت رایگان، کافی شاپ و رستوران را دارند. ترانسفر فرودگاهی و سالن ورزشی از سری امکاناتی هستند که این دو هتل مشهد در اختیار میهمانان قرار می‌دهد.

امکانات رایگان هتل درویشی مشهد و هتل قصر طلایی مشهد

اینترنت رایگان از مهم‌ترین امکانات عمومی موجود در هر ۲ هتل درویشی و قصر طلایی است؛ همچنین تمامی میهمانان عزیز می‌توانند از پارکینگ رایگان استفاده کنند. امکانات تفریحی مانند سونا، جکوزی، استخر، ماساژ و بیلیارد در هر ۲ هتل قصر طلایی و درویشی مشهد به صورت رایگان در اختیار میهمانان عزیز قرار می‌گیرند؛ بنابراین با رزرو اتاق در این هتل‌ها می‌توانید از تمامی امکانات تفریحی موجود در این مجموعه‌ها با هماهنگی قبلی استفاده کنید‌.

اتاق‌های هتل قصر طلایی یا درویشی مشهد؟ کدام یک بهتر است؟

در هتل درویشی مشهد انواع اتاق‌ها در شکل‌های مختلف معماری وجود دارند که افراد با توجه به سلیقه خود می‌توانند گزینه مورد نظر را انتخاب کنند؛ تعداد اتاق‌های هتل درویشی مشهد ۲۲۳ باب است.

  • ۳ نوع اتاق ویژه‌
  • ۳ نوع اتاق رویال
  • ۷ نوع اتاق ملل
  • ۳ نوع اتاق فصل

هتل قصر طلایی با داشتن ۳۵۸ درب اتاق نسبت به درویشی برتر است که تنوع اتاق‌ها در هتل قصر طلایی به صورت زیر است:

  • دبل لاکچری کانکت
  • دبل لندسکیپ
  • دبل لاکچری تراس دار
  • دبل پانوراما
  • دبل پانوراما تراس دار
  • اتاق سینگل

رستوران‌های هتل درویشی مشهد یا قصر طلایی، کدام یک بهتر است؟

رستوران‌ و غذاخوری‌های هتل درویشی مشهد منوهای متنوعی را سرو می‌کنند که با توجه به سلیقه خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. سالن صبحانه خوری ارغوان با منویی فصلی و متنوع آماده خدمت رسانی است. رستوران‌ آتریوم با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در این مجموعه فعالیت می‌کند. رستوران‌ روف گاردن با سرو غذا در فضای باز در هتل درویشی حضور دارد. فست فود فیروزه با سرو منویی جذاب و متنوع تجربه لذت بخشی را برای شما فراهم می‌کند.

هتل قصر طلایی با داشتن ۶ رستوران مجلل و مختلف در مجموعه خود به میهمانان عزیز خدمت رسانی می‌کند. رستوران ضیافت به عنوان بزرگ‌ترین سالن صبحانه خوری مشهد شناخته می‌شود. رستوران ترنم با سرو غذاهای سلف سرویس آماده خدمت رسانی به میهمانان عزیز است. رستوران ترمه با سرو غذاهای سنتی در فضایی کلاسیک شما را حیرت زده خواهد کرد. رستوران ۵ قاره زوشا با سرو غذاهای جهانی در هتل قصر طلایی فعالیت می‌کند. روف گاردن بارگاه با سرو غذا در فضای باز یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای شما محسوب می‌شود.

فاصله هتل درویشی و قصر طلایی مشهد تا حرم

هتل درویشی و قصر طلایی هر ۲ در نزدیکی حرم مطهر قرار دارند که با کمی پیاده‌ روی می‌توانید مسیر را طی کنید‌.

نام هتلفاصله
درویشی۱۰ تا ۱۵ دقیقه
قصر طلایی۱۵ تا ۲۰ دقیقه

آدرس هتل درویشی مشهد و قصر طلایی

هتل‌های درویشی و قصر طلایی هر ۲ در خیابان امام رضا مشهد واقع هستند که فاصله کمی با حرم مطهر دارند. آدرس دقیق هتل درویشی خیابان امام رضا و بین خیابان امام رضا ۲۴ و ۲۶ است. هتل قصر طلایی در خیابان امام رضا مشهد و بین خیابان ۳۴ و ۳۶ قرار دارد.

هتل قصر طلایی لوکس تر است یا درویشی؟

انتخاب لوکس‌ترین هتل بین درویشی و قصر طلایی با توجه به ۵ ستاره بودن آن‌ها کاری دشوار است. هتل قصر طلایی دارای ساختمانی مجلل است که در شب به دلیل نور پردازی زیبا در شهر مشهد زبان‌زد عام و خاص است؛ زیرا وجود نور طلایی در نمای خارجی ساختمان، این هتل را در توجه دیگران قرار می‌دهد. هتل قصر طلایی با داشتن اتاق و سوییت‌های مجلل نظر شما را جلب خواهد کرد.

هتل قصر طلایی قدیمی‌تر است یا درویشی مشهد؟

قصر طلایی در سال ۱۳۸۹ تأسیس و به بهره برداری رسید و تا به امروز خدمات ارزنده‌ای را به میهمانان عزیز ارائه داده است. در سمت مقابل هتل درویشی در سال ۱۳۹۰ ساخته شد که در مقایسه با رقیب خود امتیاز بالاتری می‌گیرد. با در نظر گرفتن امکانات مشابه در این ۲ هتل رقابت تنگاتنگی بین آن‌ها وجود دارد.

مقایسه استخر هتل قصر طلایی مشهد با هتل درویشی

استخر در هر ۲ هتل قصر طلایی و دوریشی به صورت رایگان ارائه می‌شود که پیش از استفاده باید با مدیریت هتل هماهنگ کنید. استخر در این ۲ هتل با وجود امکانات تفریحی متعدد به پای نمونه‌های حرفه‌ای نمی‌رسد؛ زیرا این استخرها بیش‌تر جنبه تفریحی دارند و برای دریافت خدمات حرفه‌ای باید به سراغ مکان‌های دیگر بروید‌.

بررسی خدمات مجموعه آبی هتل قصر طلایی و درویشی مشهد

هر ۲ هتل درویشی و قصر طلایی مشهد دارای مجموعه آبی مجلل رایگان برای میهمانان عزیز هستند که می‌توانید انواع تفریحات آبی را تجربه کنید‌. هتل قصر طلایی دارای حمام‌های وان‌دار است که نسبت به درویشی عملکرد بهتری دارد. هتل درویشی در زمینه خدمات آبی مانند اسپا و ماساژ نسبت به قصر طلایی معروف‌تر است. با در نظر گرفتن تفاوت‌های میان استخر قصر طلایی و دوریشی باید به امکانات مورد نیاز خود توجه کنید تا در این زمینه با دیدی باز تصمیم گیری کنید.

مقایسه فروشگاه‌های لوکس داخلی هتل قصر طلایی و درویشی مشهد

هر ۲ هتل قصر طلایی و درویشی دارای فروشگاه‌های لوکس در زمینه‌های مختلف هستند که می‌توانید اجناس مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت خریداری کنید. در هتل قصر طلایی انواع فروشگاه‌های چرم، شال و روسری‌، لوازم دکوری و جواهرات به چشم می‌خورد. در سمت مقابل هتل درویشی دارای بزرگ‌ترین مرکز خرید داخلی است؛ به طوری که در زمینه های مختلف مانند ساعت، گالری‌ هنری، پوشاک، عطر و ادکلن، گالری نقره و طلا، اسباب بازی، آجیل و زعفران مرکز خرید دارد.

نظرات هتل قصر طلایی مشهد و هتل درویشی مشهد

هتل درویشی با مدیریت مجرب و برخورد محترمانه با میهمانان می‌تواند تجربه یک اقامت لذت بخش را برای شما فراهم کند؛ اما لابی نسبت به سال ساخت فرسودگی بالایی دارد که برخی موارد مانند مبلمان باید تعویض شوند. وضعیت سرو صبحانه در هتل درویشی با توجه به ۵ ستاره بودن قابل قبول نیست.

مدیریت و پرسنل هتل قصر طلایی برخورد خوبی داشتند و در مواقع نیاز هر چه سریع‌تر مشکل را حل می‌کردند. خدمات دهی و حل مشکلات احتمالی توسط کادر مدیریت هتل به خوبی انجام می‌شود تا میهمانان در نهایت آرامش استراحت کنند. مجموعه آبی رایگان یکی از نقاط قوت هتل قصر طلایی محسوب می‌شود که تمامی میهمانان می‌توانند از آن استفاده کنند.

1.امکانات رفاهی ۲ هتل درویشی و قصر طلایی چگونه است؟

هر ۲ هتل درویشی و قصر طلایی از مراکز اقامتی ۵ ستاره هستند که سطح بالایی از امکانات و تجهیزات رفاهی مانند مجموعه آبی و سالن‌های غذا خوری را در اختیار شما قرار می‌دهند.

2.کدام یک از هتل‌های دوریشی و قصر طلایی نوسازتر است؟

هتل دوریشی با اختلاف یک سال نسبت به قصر طلایی نوسازتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مقایسه اجاره سوئیت در مشهد با رزرو هتل : راهنمایی برای انتخاب بهترین گزینه اقامتی در مشهد

یکشنبه 29 بهمن 1402
هنگامی که قصد سفر به مشهد مقدس را دارید برای اقامت با ۲ گزینه هتل یا سوییت مواجه می‌شوید که […]
مقایسه اجاره سوئیت در مشهد با رزرو هتل

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس