شهربازی های قشم مکانی مهیج برای کودک و بزرگسال

تجربه تفریحات متنوع در سفر همیشه لذت بخش بوده است. مثلا وقتی به قشم می‌رویم شاید دلمان بخواهد علاوه بر تماشای دریا، گشت و گذار در مراکز خرید قشم و غیره، به شهربازی های قشم هم برویم. مخصوصا اگر به همراه خود کودک داشته باشیم. بسیار مهم است که از جاهای تفریحی قشم برای کودکان هم بازدید کنیم تا به آن‌ها نیز خوش گذشته و از سفر خود لذت ببرند.

شاید اکنون با خود بگویید که این شهربازی ها کجا هستند و چگونه می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت! شهربازی سیتی سنتر و رمکان، از بهترین شهربازی ها در قشم هستند. در ادامه به معرفی بیشتر این شهربازی ها به همراه ساعت کاری و آدرس آن ها می پردازیم.

نام شهربازی شهربازی سیتی سنتر قشم شهربازی رمکان
آدرس بلوار دریا، مرکز خرید سیتی سنتر 1، طبقه دوم

محله رمکان، قبل از مجتمع ستاره

روبه‌روی سیتی فود

ساعت کاری روزهای عادی: 10:00 الی 12:00 – 17:00 الی 23:00
روزهای تعطیل: 09:30 الی 00:00
10:30 الی 17:00
شماره تلفن 07635241501

07635278678 

09035278678

شهربازی های قشم کجاست؟

در جزیره قشم دو شهربازی فعال به نام شهربازی سیتی سنتر (شهربازی قشم) و شهربازی رمکان قرار دارد. یکی دیگر از شهربازی های قشم، شهربازی شهرداری است که متاسفانه امروزه فعال نیست و به مخروبه‌ای تبدیل شده است. برای آشنایی بیشتر با شهربازی های فعال قشم همراه ما باشید.

شهربازی سیتی سنتر قشم

شهربازی سیتی سنتر قشم در سال 1390 در جزیره قشم ساخته شده و تا اکنون در میان شهربازی های قشم، بهترین و محبوب‌ترین نمونه محسوب می‌شود. مساحت سیتی سنتر 5000 متر مربع است و در طبقه دوم مرکز خرید سیتی سنتر قشم قرار دارد. نزدیکی به ساحل زیبای خلیج فارس و داشتن بیش از 240 دستگاه بازی برای کودکان و حتی بزرگسالان، از مزایای شهربازی سیتی سنتر قشم است. 70 درصد وسایل بازی قشم برای کودکان و 30 درصد آن مخصوص استفاده بزرگسالان است.

همچنین این مجموعه دارای امکانات دیگری مانند فروشگاه تجاری و مواد فذایی، فود کود شامل فست‌فود، رستوران و کافی‌شاپ، سینمای چهار بعدی، بیلیارد و بولینگ، می‌باشد. از دیدنی های قشم که در نزدیکی شهربازی های قشم است می‌توان به پارک زیتون قشم، بوستان سینما دریا که جزو یکی از پارک های ساحلی قشم است و مرکز خرید زیتون اشاره کرد. همچنین در صورتی که تمایل داشته باشید می‌توان در یکی از هتل های نزدیک سیتی سنتر قشم مانند هتل آرتا، هتل آتامان، بوتیک هتل ایرمان و هتل دریتا قشم اقامت گزینید.

  • آدرس شهربازی سیتی سنتر قشم: جزیره قشم، بلوار دریا، مرکز خرید سیتی سنتر 1، طبقه دوم
  • تلفن شهربازی سیتی سنتر قشم07635241501
  • ساعات کاری در روزهای عادی: 10:00 الی 12:00 – 17:00 الی 23:00
  • ساعات کاری در روزهای تعطیل: 09:30 الی 00:00

شهربازی رمکان قشم

شهربازی رمکان قشم برای کودکان ۱ تا ۱۳ سال مناسب است. این شهربازی که به نام بازیکده الفبای زندگی نیز شناخته می‌شود یک مکانی سرپوشیده و ایمن است که آن را به یکی از مناسب‌ترین شهربازی های قشم برای کودکان تبدیل کرده است. شهربازی رمکان از بخش‌های مختلفی برای بازی کودکان تشکیل شده است که شامل بازی مشاغل، مزرعه حیوانات، بازی تعادلی و تمرکزی و … است.

از جمله جاذبه های گردشگری قشم که در نزدیکی این مجموعه قرار دارد، بازار زیتون رمکان می‌باشد. در ادامه می‌توانید اطلاعات شهربازی رمکان قشم را مشاهده کنید.

  • آدرس شهربازی رمکان قشم: جزیره قشم، محله رمکان، قبل از مجتمع ستاره، روبه‌روی سیتی فود، طبقه زیرزمین
  • تلفن شهربازی رمکان قشم07635278678 – 09035278678
  • ساعات کاری: 10:30 الی 17:00

هتل های نزدیک شهربازی های قشم

خوشبختانه به دلیل موقعیت خوب شهربازی قشم، هتل های زیادی در نزدیکی آن قرار دارد. از جمله این هتل‌ها می‌توان هتل های 4 ستاره قشم مانند هتل آرتا، هتل آتامان، هتل دریتا و هتل بوتیک ایرمان قشم را نام برد که همگی جز هتل های قشم با صبحانه ناهار شام هستند.

همچنین اگر رزرو هتل قشم با قیمت مناسب را در نظر دارید می‌توانید در هتل المپیک قشم که هتلی 2 ستاره و خوش‌قیمت در نزدیکی سیتی سنتر قشم است، اقامت داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آرامگاه سعدی شیرازی + آدرس و ساعت بازدید

دوشنبه 11 دی 1402
 شهر شیراز یکی از ، شهرهای زیبای ایران از لحاظ تاریخی است. همچنین به دلیل وجود مقبره سعدی، از قدمت […]
آرامگاه سعدی شیراز

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس