معرفی بوتیک هتل های شیراز + آدرس و امکانات

بوتیک هتل‌های شیراز به خوبی معماری و فرهنگ ایرانیان را به گردشگران نشان می‌دهند. این بوتیک هتل‌ها به‌دلیل فضای سنتی که دارند، اقامت راحت و بدون مدرنیته را برای شما فراهم می‌سازند. اکثر امکانات و خدمات بوتیک هتل‌های شیراز یکسان است و هیچ وجه تمایزی با یکدیگر ندارند. لازم به ذکر است که بوتیک هتل‌های شیراز فضا و ظرفیت نسبتاً کمی را دارا هستند که باید به هنگام رزرو کردن اتاق به آن توجه کنید. در میان این بوتیک هتل‌ها عمارت امیریه قدیمی‌ترین است که در سال 1300 افتتاح شد.

بوتیک هتل‌های شیراز دارای سبک معماری تاریخی هستند که به عنوان خانه‌های سنتی نیز شناخته می‌شوند. این بوتیک هتل‌ها ظرفیت مسافر کم‌تر و همچنین فضا کوچک‌تری نسبت به دیگر هتل‌ها دارند. البته از مزیت‌های بوتیک هتل‌های شیراز می‌توان به شناخته شدن تاریخ و فرهنگ ایران به اتباع خارجی اشاره کرد. آن‌ها با اقامت در بوتیک هتل‌های شیراز، می‌توانند علاوه‌بر دیدن سبک و سیاق معماری ایرانیان، با فرهنگ کشور ایران نیز آشنا شوند.

لیست بوتیک هتل های شیراز

لیست بوتیک هتل‌های شیراز در جدول زیر عبارت اند از:

نام هتلآدرس هتل
بوتیک هتل وکیل شیرازخیابان لطفعلی‌خان زند، چهارراه نمازی، ابتدا کوچه نمازی
بوتیک هتل داروش شیرازخیابان 9 دی، کوچه سرباغ، پلاک 118
بوتیک هتل درب شازده شیرازخیابان دروازه سعدی، کوچه بازارچه فیل
بوتیک هتل خانه شیرازی شیرازخیابان تیموری، کوچه سید ذوالفقار 30، روبه‌رو امامزاده سید ذوالفقار، جنب سالن ورزشی
بوتیک هتل ایران‌مهر شیرازپشت بازار وکیل، کوچه 25.1، بن‌بست توتونچی
بوتیک هتل فروغ‌مهر شیرازسه‌راه نمازی، ابتدا بلوار دستغیب، کوچه 4، گذر تاریخ سنگ‌سیاه، انتها کوچه سمت راست، جنب خانه فروغ الملک
بوتیک هتل نیایش شیرازسه‌راه نمازی به سمت شاهچراغ، کوچه کلانتری عباسی
نما دلنشین از حیاط بوتیک هتل وکیل شیراز

بهترین بوتیک هتل های شیراز

بوتیک هتل‌های شیراز در موقیعت مکانی بسیارعالی قرار دارند که گردشگران می‌توانند به راحتی به ایستگاه اتوبوس، جاهای دیدنی و کافه و رستوران های شیراز دسترسی داشته باشند. امکانات و خدمات هریک از بوتیک هتل‌ها مختلف است که می‌توانید براساس بودجه خود بهترین را انتخاب نمایید. بوتیک هتل‌های شیراز اغلب ظرفیت کمی را دارند و با سبک سنتی خود شما را از زندگی مدرن دور می‌کنند. در ادامه برخی از بوتیک هتل‌های شیراز را به شما معرفی می‌کنیم.

بوتیک هتل وکیل شیراز

بوتیک هتل وکیل از هتل های 3 ستاره شیراز که به‌دلیل قرارگرفتن در مرکز شهر دسترسی بسیار عالی به مکان‌های دیدنی چون: باغ نارنجستان قوام شیراز، بازار وکیل و حمام وکیل دارد. این هتل فضا بسیار دنج و راحتی دارد و می‌توانید در رستوران آن غذاهای ایرانی لذیذ را امتحان کنید. همچنین در فضا باز این هتل کافی‌شاپ نیز وجود دارد. این هتل 31 واحد اقامتی دارد که در 3 طبقه از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. از خدمات و امکانات این هتل می‌توان به لباس‌شویی، خدمات تهیه بلیط و اینترنت رایگان اشاره کرد. لازم به ذکر است که فاصله بوتیک هتل وکیل تا ایستگاه اتوبوس حدود 100 متر است. این هتل در خیابان لطفعلی‌خان زند، چهارراه نمازی، ابتدا کوچه نمازی واقع شده است.

آدرس: خیابان لطفعلی‌خان زند، چهارراه نمازی، ابتدا کوچه نمازی (نمایش روی نقشه)

بوتیک هتل داروش شیراز

بوتیک هتل داروش شیراز ظرفیت 25 گردشگر دارد که شامل 8 تا اتاق می‌شود. از ویژگی‌های جالب این هتل می‌توان به حمام قجری آن اشاره کرد که می‌توانید از آن استفاده نمایید. از خدمات و امکانات این بوتیک هتل می‌توان به راهنما محلی، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، کافی‌شاپ و رستوران و پارکینگ غیرمسقف اشاره کرد. فاصله این بوتیک هتل تا آرامگاه حافظ شیراز، باغ ارم شیراز، باغ دلگشا و سعدیه حدود 5 کیلومتر است. همچنین فاصله بوتیک هتل داروش تا ایستگاه اتوبوس حدود 15 دقیقه پیاده‌روی است. این بوتیک هتل در خیابان 9 دی، کوچه سرباغ، پلاک 118 قرار دارد.

آدرس: خیابان 9 دی، کوچه سرباغ، پلاک 118 (نمایش روی نقشه)

بوتیک هتل درب شازده شیراز

جالب است بدانید که قدمت ساختمان بوتیک هتل درب شازده مربوط به دوره زندیه و قاجاریه است. این بوتیک هتل دارای یک کافه کوچک، حمام سنتی و باغ خصوصی است که گردشگران می‌توانند از آن‌ها استفاده نمایند. بوتیک هتل درب شازده 8 تا اتاق دارد که به صورت 2و3و4 تخته است که امکانات و خدمات مدرنی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. از نزدیک‌ترین جاهای دیدنی به این هتل می‌توان به مسجد وکیل شیراز، بازار وکیل شیراز، میدان توپخانه و ارگ کریم خان شیراز اشاره کرد. لازم به ذکر است که فاصله این بوتیک هتل تا ایستگاه اتوبوس حدود 5 دقیقه پیاده‌روی است. بوتیک هتل درب شازده در خیابان دروازه سعدی، کوچه بازارچه فیل قرار دارد.

آدرس: خیابان دروازه سعدی، کوچه بازارچه فیل (آدرس روی نقشه)

بوتیک هتل خانه شیرازی

بوتیک هتل خانه شیرازی دارای معماری بی‌نظیری است که به دوره قاجاریه برمی‌گردد. این هتل دارای 4 تا اتاق بسیار تماشایی مانند نگارخانه، حوضخانه، تالار آینه است که می‌توانید علاوه‌بر اقامت عالی با معماری سنتی ایرانی نیز آشنا شوید. از خدمات این هتل می‌توان به حمام و جکوزی سنتی، پارکینگ، اینترنت رایگان، خدمات ترانسفر و کافه و رستوران اشاره کرد. بوتیک هتل خانه شیرازی دسترسی بسیارخوبی به جاهای دیدنی شیراز چون: باغ ارم، حافظیه، ارگ کریم‌خان و… دارد. همچنین فاصله آن با ایستگاه اتوبوس حدود 10 دقیقه پیاده‌روی است. این بوتیک هتل در خیابان تیموری، کوچه سید ذوالفقار30، روبه‌رو امامزاده سید ذوالفقار، جنب سالن ورزشی قرار گرفته است.

آدرس: خیابان تیموری، کوچه سید ذوالفقار 30، روبه‌رو امامزاده سید ذوالفقار، جنب سالن ورزشی (نمایش روی نقشه)

نما فوق‌العاده از فضا بیرونی بوتیک هتل خانه شیرازی در شب

بوتیک هتل ایران مهر شیراز

بوتیک هتل ایران‌مهر فضا بسیار سنتی دارد که گنجایش آن 38 مسافر است. از امکانات و خدمات این هتل می‌توان به سیستم گرمایش و سرمایش اسپیلت، عکاس‌خانه، شربت‌خانه، کافه و رستوران و پرسنل مسلط به زبان انگلیسی اشاره کرد. لازم به ذکر است که این هتل پارکینگ اختصاصی ندارد و مسافران باید از پارکینگ عمومی استفاده نمایند. بوتیک هتل ایران‌مهر در مرکز شهر قرار دارد و بنابراین به ارگ کریم‌خان، مجموعه مشیر و مجموعه زندیه بسیار نزدیک است. همچنین فاصله آن تا ایستگاه اتوبوس حدود 5 دقیقه پیاده‌روی است. این بوتیک هتل در پشت بازار وکیل، کوچه 251، بن‌بست توتونچی قرار دارد.

آدرس: پشت بازار وکیل، کوچه 25.1، بن‌بست توتونچی (نمایش روی نقشه)

بوتیک هتل فروغ مهر شیراز

بوتیک هتل فروغ‌مهر دارای 18 باب اتاق است که ظرفیت 40 مسافر را دارد. از خدمات و امکانات این هتل می‌توان به خدمات لاندری، سیستم سرمایش اسپیلت، سیستم گرمایش شوفاژ، اینترنت رایگان، تورلیدر، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، کافه و رستوران اشاره کرد. بوتیک هتل فروغ‌مهر به جاهای دیدنی شیراز همانند بقعه امامزاده بی‌بی دختران و موزه فروغ الملک، حرم شاهچراغ، مسجد و بازار وکیل و نارنجستان قوام بسیار نزدیک است. لازم به ذکر است که فاصله این بوتیک هتل تا ایستگاه اتوبوس حدود 7 دقیقه پیاده‌روی را لازم دارد. بوتیک هتل فروغ‌مهر در سه‌راه نمازی، ابتدا بلوار دستغیب، کوچه4، گذر تاریخی سنگ‌سیاه، انتها کوچه سمت راست، جنب خانه فروغ الملک واقع شده است.

آدرس: سه‌راه نمازی، ابتدا بلوار دستغیب، کوچه 4، گذر تاریخ سنگ‌سیاه، انتها کوچه سمت راست، جنب خانه فروغ الملک (نمایش روی نقشه)

تصویری از داخل اتاق بوتیک هتل فروغ‌مهر

بوتیک هتل نیایش شیراز

بوتیک هتل نیایش شیراز مجموعه‌ای است که از 5 ساختمان تشکیل شده و ظرفیت 200 گردشگر را دارد. از امکانات و خدمات این بوتیک هتل می‌توان به رستوران و کافی‌شاپ، فضا بازی کودکان، تورلیدر، سیستم گرمایشی و سرمایشی اسپیلت، نگهبان شب، دوربین مداربسته اشاره کرد. جاهای دیدنی خانه منطقی نژاد، خانه تاریخی فروغ الملک، حرم شاهچراغ شیراز، مسجد و بازار وکیل به بوتیک هتل نیایش بسیار نزدیک هستند. همچنین بوتیک هتل نیایش فاصله چندانی با ایستگاه اتوبوس ندارد و با چند دقیقه پیاده‌روی به ایستگاه مربوطه می‌رسید. این بوتیک هتل در سه‌راه نمازی به سمت شاهچراغ، کوچه کلانتری عباسی واقع شده است.

آدرس: سه‌راه نمازی به سمت شاهچراغ، کوچه کلانتری عباسی (نمایش روی نقشه)

قیمت هتل بوتیک های شیراز

در بوتیک هتل های شیراز نسبت به خدمات و امکانات، موقعیت مکانی، امتیاز و….که ارائه می دهند نیز قیمت رزرو متفاوتی هم دارند. شروع قیمت بوتیک هتل های شیراز در اسفند ماه سال 1402 نیز از حدودا 600.000 هزار تومان می باشد.

رزرو بوتیک هتل های شیراز

رزرو بوتیک هتل‌های شیراز به ‌دلیل تعداد کم اتاق‌ها و محبوبیت بسیاری که دارند، ممکن است امری دشوار باشد. در صورتی که قصد دارید یکی از بوتیک هتل‌های شیراز را رزرو کنید، بهتر است از چند روز قبل از سفرتان اقدام نمایید. برای رزرو بوتیک هتل‌های شیراز از های هتل می‌بایست طبق مراحل زیر اقدام نمایید:

  • به صفحه بوتیک هتل مورد نظر از وب سایت های هتل مراجعه کنید.
  • تاریخ رفت و برگشت خود را وارد نمایید.
  • روی گزینه رزرو برای اتاق مورد نظر کلیک کنید تا صفحه مشخصات برایتان باز شود.
  • مشخصات خود را وارد نمایید تا اتاق مورد نظر به نام شما رزرو شود.
  • در انتها پس از استعلام اتاق مد نظر می توانید اقدام به پرداخت نمایید.

سوالات متداول

بوتیک هتل های شیراز چه ویژگی دارند؟

از ویژگی‌های بوتیک هتل‌های شیراز می‌توان به معماری تاریخی، فضا سنتی و ظرفیت کم اشاره کرد.

شیراز چه بوتیک هتل‌هایی را در خود جای داده است؟

از بوتیک هتل‌های شیراز می‌توان به عمارت امیریه، هتل ایران‌مهر، پنج دری، تابش، عمارت فیل، نیایش و وکیل شیرازو… اشاره کرد.

کدام بوتیک هتل ها به ایستگاه اتوبوس نزدیک تر هستند؟

بوتیک هتل تابش، بوتیک هتل عمارت فیل، بوتیک هتل راوی، بوتیک هتل بهارنارنج و اسکرو به ایستگاه اتوبوس نزدیک هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جاهای دیدنی اصفهان، نصف جهان را بشناسیم!

یکشنبه 15 بهمن 1402
مکان‌های دیدنی در اصفهان به واقعیتی فراتر از تصورات شگفت‌انگیز هستند. شهر اصفهان، نمادی از زیبایی و شکوه است که […]
جاهای-دیدنی-اصفهان

سردبیر

امیر برادران

ما عاشق سفر و گردشگری هستیم و همواره تلاش می کنیم که تجربیات دیگران به صورت مقاله های آموزشی در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید با خواندن این دسته بندی از مقاله ها سفر خوشی را تجربه نمائید.

دسترسی سریع

فارسی سازی پوسته توسط: همیار وردپرس